Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ruma nainen voi saada seksiä?

Vierailija
27.08.2016 |

25v ruma nainen, hoikka. Mistä voisi saada tuhmaa ja tyydyttävää seksiä, vai olenko toivoton tapaus kun omaan epäviehättävät kasvot?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Takaapäin voi laittaa rumaakin. Nettiin vaan ilmotus vaikka jonnekin iskuriin.

Vierailija
2/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa peppu ja lantiopohjan lihakset kuntoon. Käytä pushup-liivejä ja niitä housuja, jotka näyttää kaiken läpi kun vähän kumarrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuitenkin hyvää seksiä, ehkä sitomisleikkejä tms. Ap

Vierailija
4/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies tuhlaisi seksuaalisen energiansa minuun, kun voisi saada paremman näköistä? :( ap

Vierailija
5/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ruikuttaminen ja itsesääli on varmaan vielä isompi turn off kuin rumuus. Jos aloittaisit siitä.

Vierailija
6/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset saavat halutessaan seksiä. Ei tarvitse kuin ulos astua, niin miehiä juoksee jo perässä. Saatika jos menee baariin, niin valikoimaa on vaikka kuinka paljon, kun miehet niitä aloitteita tekevät. Saat vielä tasoasi paremman miehen. Rumakin nainen saa aina seksiä, älä yritä väittää muuta.

T. Lassukka

Vierailija
7/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus Iskuriin, niin jo on kuolaavia idiootteja jonoksi asti. Minullekin, vaikka olen paljon vanhempi ja ylipainoinen. Tosin en olisi voinut koskea yhteenkään tarjolla olleeseen oksentamatta, joten en sitten vastannut kenellekään.

Vierailija
8/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh Kuules vaikkapa mistä

Vierailija
9/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy parturissa ja laita hiukset uuteen uskoon.Pyydä jotain taitavaa ystävääsi meikkaamaan sinut ja sitten vielä kauniit alusvaatteet ja tyylillesi spivat vaatteet.Viimeisenä tärkein.Kanna itsesi ylväänä,älä ole lapamato,et ole yhtään sen huonompi kuin kukaan mukaan.

Vierailija
10/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi, voit jutella rauhassa ja valkata kenet haluat.

Vierailija
11/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan vitun ruma ja täysin lauta ja saan tinderistä kyllä niin paljon kun vaan jaksan antaa. Tinderiin siis mars! Rumakin nainen saa aina.

Vierailija
12/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan vitun ruma ja täysin lauta ja saan tinderistä kyllä niin paljon kun vaan jaksan antaa. Tinderiin siis mars! Rumakin nainen saa aina.

Juu saat varmaa, mutta et niitä komeimpia etkä varsinkaan pidemmäksi aikaa.

Vierailija
13/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaa yläpään lihaksia, kasvoja jne. Toisaalta voisit mennä matuvyöhykkeelle ja jakaa heille, heille kelpaa kaikki, koska ovat idiootteja.

Vierailija
14/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies tuhlaisi seksuaalisen energiansa minuun, kun voisi saada paremman näköistä? :( ap

Ei kaikki saa. Minä olen ruma, lihava ja vanha, mutta silti itseäni  yli 10 vuotta nuorempi mies on useinkin tehnyt ehdotuksia ja hänestä saisi todennäköisesti pidempiaikaisenkin panosuhteen ja jopa parisuhteen. Tämä mies on tosin pahasti alkoholisoitunut ja viinan takia työkyvytön, mutta seksiä saisin häneltä ihan milloin vain haluaisin. Eli kyllä me rumatkin seksiä saisimme, mutta emme niiltä miehiltä/naisilta, joilta sitä haluaisimme. 

Vierailija
15/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta, onhan niitä sivuja. Mene baariin juota se mies kenet haluat ja harrasta seksiä. Oletko ajatellut rumia kokemattomia ikärajalta sallittuja? Niiltä nyt ainakin luulisi saavan mitä ikinä haluaa.

Mulle vanhempi kaveri antoi vinkin rumista naisista. Jos haluat vain panon niin iske ns. ruma. Harvoin saavalta saa paremmat kyydit.

Vierailija
16/16 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki saa. Minä olen ruma, lihava ja vanha, mutta silti itseäni  yli 10 vuotta nuorempi mies on useinkin tehnyt ehdotuksia ja hänestä saisi todennäköisesti pidempiaikaisenkin panosuhteen ja jopa parisuhteen. Tämä mies on tosin pahasti alkoholisoitunut ja viinan takia työkyvytön, mutta seksiä saisin häneltä ihan milloin vain haluaisin. Eli kyllä me rumatkin seksiä saisimme, mutta emme niiltä miehiltä/naisilta, joilta sitä haluaisimme. 

Alkkiksilla ei helposti edes seiso..