Karita Tykkä
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082722229288_vi.shtml
Kohta 40 täyttävä Karita Tykkä ulkonäköpaineista: "Ranteeni ovat ainoa kohta, jota ei ole arvosteltu"
Karita hyvä, tämä on ammatinvalintakysymys, ei mulla muuta.
Kommentit (18)
Karita on kuluneiden 15-20 vuoden aikana tullut säännöllisin välein julkisuuteen kahdella eri teemalla, aina vuorotellen:
1. Romahdus/sairastuminen/muu henkiseen tai fyysiseen hyvinvointiin liittyvä ongelma
2. "Nyt osaan vihdoin ottaa rennosti"/"Enää en murehdi syömisiäni"/"Nyt kuuntelen kehoani"
Ja sama pyörä pyörii uudestaan ja uudestaan, vuodesta toiseen. Miten ihminen voi kerta toisensa jälkeen "vihdoin oppia olemaan armollinen itselleen vuosien itsensä piiskaamisen" jälkeen? Onko tämä savolaiseukko jotenkin yksinkertainen??
Tämä Karita Tykkä ei näytä missiltä eikä mallilta, vaikka kovasti on näihin pyrkinyt. Minua ärsyttää tämän ihmisen naama. Samoin Satu Tuomiston. Jotkut ei vaan onnistu kuvissa.
Martina Aitolehdestä esimerkiksi on otettu lukemattomia hienoja kuvia, sellaisia joita jää katsomaan. Katseessa on jotain ja piirteet vahvat. Sellaisesta ihmisestä saa hyviä kuvia.
Kannattaisi selvittää, miten sen vanteen pään ympärillä saisi pidettyä vähän pidempään/jatkossa vähän löysemmällä. Varmaan ahdistavaa elämää. Mutta ongelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehdestä esimerkiksi on otettu lukemattomia hienoja kuvia, sellaisia joita jää katsomaan. Katseessa on jotain ja piirteet vahvat. Sellaisesta ihmisestä saa hyviä kuvia.
Olen täysin samaa mieltä. Hän on tosi kuvauksellinen. Hirveetä someraivoa herättävä ihminen, mutta toisaalta sehän Suomessa aina osoittaa sen kihisevän kateuden.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis aikuinen nainen!
Kaunis nainen kyllä ja ihan kansainvälisellä tasollakin.
Olisi vielä kauniimpi, jos kiinnittäisi huomiota mediakuvaansa. Aivan liikaa valivali-nyt olen tasapainossa laifkoutsaushömppää, raakaruokatrendipirkkoilua.
Arvostan enemmän Saimi Hoyeria, maanläheisiä sienijuttuja, marttailua ja yrittäjyydestä puhumista.
Katsokaahan Karitan snäppejä joskus. Kaikki on niiiiin ihanaa ja mahtavaa! "Ihanaa päivää just sulle!"
Teennäisyys ja päälleliimattu positiivisuus paistaa läpi kilometrien päähän. Vaikuttaa ahdistuneelta kontrollifriikiltä.
Kun vanhemmiten liian laiha, näyttää riutuneelta.pari kg tekisi hyvää.
Lapsen jälkeen laihtui lisää, luurankomainen.
Silmissä on aina kummallinen ilme. Minttu R, Karita ja Anna-Kaisa Saarinen näyttävät välillä kolmoisolennoilta.
Hänen katseestaan paistaa ahdistus kilometrien päähän. Jutut joissa alleviivaa tasapainoa ja rentoutta korostavat tätä vaikutelmaa. Kyllä syömishäiriöinen kontrollifriikki kaltaisensa tunnistaa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Karita Tykkä ei näytä missiltä eikä mallilta, vaikka kovasti on näihin pyrkinyt. Minua ärsyttää tämän ihmisen naama. Samoin Satu Tuomiston. Jotkut ei vaan onnistu kuvissa.
Makunsa kullakin.
Karita on kaunis nainen, ja taitaa olla ihan luomu.Samoin Satu Tuomisto.
Martinan ulkonäössä sen sijaan ei ole mitään aitoa tai kaunista.Kumitissit,huulitäytteet,hammaslaminaatit,botoxia,mesolankoja,tekotukka,tatuoinnit jne.Aitolehti näyttää ikäistään reippaasti vanhemmalta, noin viisikymppiseltä, ja erittäin maskuliiniselta.
Persoonallisen kaunis, mutta skippaan haastattelunsa koska koskevat vain treenausta ja ruokaa tai ovat tuota epäaitoa hehkutusta.
Samassa ikäluokassa ja ihan yhtälailla, jopa enemmän, arvosteltu Janina Fry sen sijaan vaikuttaa julkisuuskuvan perusteella tasapainoiselta ja onnelliselta.
Hohhoijaa. Juuri kesän alussa ei taaskaan muistanut kuunnella kehoaan ja universumi sitten auttoi, puhelin hajos ja taulu putosi. Lopuksi ihan kompuroitiin, kun ei muuten menny jakeluun. Karita on tosi kaunis, mutta mua rasittaa toi asenne, kun koko ajan läpi paistaa melkoinen kontrollifriikkeys. Sitten taas jauhaa armollisuudesta.