Poissaoleva äiti
Mikä vaimoa vaivaa ku hän on tietokoneella koko ajan lukee mietelauseita ja kuuntelee musaa Ja räplää blogia. Ei huomio lapsia eikä mitään mitä ympärillä tapahtuu. Häneen ei saa välillä mitään yhteyttä ja välillä hän hymyilee leveästi ja kohta raivoaa. Lastensuojeluilmoitus on tehty.Kertoi että on rakastunut toiseen mieheen jolle on lähettänyt kirjeen ja muutamia tekstiviestejä. Ei ole nähnyt häntä 20 vuoteen jolloin hän oli nuoruuden ihastus. Voiko toiseen rakastua näkemättä häntä noin pitkään aikaan? Masentunut? Harhoja? Mielikuvitusta? Tilanne kestänyt n. Kuukauden.
Kommentit (11)
Miksi olet tehnyt lastensuojeluilmoituksen? Etkö itse pysty huolehtimaan, että lapset voivat tarpeeksi hyvin? Onko kaikki vaimon vastuulla? Teitkö ilmoituksen siksi, että pelkäät vaimon jättävän?
Ihastunut,menee ohi.Paa piste tuollaiselle teidän yhteisessä kodissa.
Ulkopuolinenkin voi tehdä lastensuojelu ilmoituksen. Naisesta sehän on masentunut
Etkös sä ole siellä lapsia sentään huomioimassa ja hoitamassa? Miksi lasu? Monet isät istuvatkoneella illan tai ovat töissä. Tehdäänkö heistäkin aina lasu?
Vaikuttaa siltä, että vaimosi ei ole saanut sinulta huomiota ja hakee sitä muualta. Ero taitaa olla tulossa. Tuskin on lapsia ihan heitteille jättänyt ja onhan heillä isäkin. Mitä haet lastensuojeluilmoituksella? Pitääkö julkisia varoja käyttää tällaiseen? Miten lapset ovat laiminlyötyjä ja miksi?
Entä jos isä on töissä niin silloinhan lapset on äidin vastuulla jos hä on kotiäiti
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut,menee ohi.Paa piste tuollaiselle teidän yhteisessä kodissa.
Joo älä kato pidempään tota sekoilua
Lisäys omaan kirjoitukseen lasun teki naapurit kun olin töissä lapset juoksenteli tielle. Vaimo on kotiäiti.suurin huoli on hänen käytöksessä. Huomiota olen yrittänyt antaa
Kuvailit juuri lasteni isää. Henkisesti poissaoleva, läppäriä tuijottava ja lapsiperhearkea välttelevä sohvaperuna. Jos pyysi osallistumaan lasten hoitoon, muuttui aggressiiviseksi. Naiset sietävät tällaisia miehiä vuosia, koska "nykyään erotaan liian helposti".
Ööö lastensuojeluilmo tehty??