Ehdotin poikaystävälle avointa suhdetta, kilahti totaalisesti
Meninkö nyt muka tekemään jotain väärää? Nyt mököttää ja ei puhu mitään, kävi välissä kaljalla kaverin kanssa, nyt istuu koneella mutta on kuin myrskyn merkki. Kysyttyäni häneltä mielipidettä tällaiseen järjestelyyn hän vain huusi mulle että "Kukakohan siitä hyötyy ja kuka kärsii, jos me kumpikin lähdetään tuonne etsimään panoseuraa? Sähän ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi tuolla."
En tiedä, oon alkanu miettimään että onko toi mies vaan epävarma ja epäkypsä, kun ei kestä edes rehellistä kysymystä. Alkaa vituttaa koko jätkä.
Kommentit (26)
Sopiihan sitä olla eri mieltä tuollaisesta kysymyksestä, mutta ei poikaystäväsi mitenkään kypsästi tai analyyttisesti tilanteeseen reagoinut. Epävarmalta vaikuttaa. Mielestäni asian tiedustelussa tai ylipäätään suhteenne luonteen yhteisessä miettimisessä ei todellakaan ole mitään väärää.
No kerropa ap, että onko mies sitten joku naistenmies, jolle naisen saaminen baarista ei ole ns. vitun vaikeaa? Voit sitten miettiä, että oliko ehdotuksesi todella reilu hänelle, vai onko sen tarkoitus vain että sinä saat rusinat pullasta, mutta et joudu itse kärsimään siitä kun toinen käy paneskelemassa?
Mihin tuollainen yleinen jakorasia tarvitsee "seurustelua" kenenkään kanssa? Levittele sitä värkkiäsi ympäri kaupunkia vaan ihan vapaasti ja "seurustele" niiden satojen ukkojen kanssa. Eikö se muka riitä?
Taitaa olla sellainen asia tuo " vapaa suhde", että siitä tulisi keskustella suhdetta alottaessa, ei kesken suhteen. Se on ns pelisääntöjen muuttamista. Sama, jos pari saa lapsia, ja toinen lähtee elämään sinkkuelämää, kun ei se perhe-elämä istunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
No kerropa ap, että onko mies sitten joku naistenmies, jolle naisen saaminen baarista ei ole ns. vitun vaikeaa? Voit sitten miettiä, että oliko ehdotuksesi todella reilu hänelle, vai onko sen tarkoitus vain että sinä saat rusinat pullasta, mutta et joudu itse kärsimään siitä kun toinen käy paneskelemassa?
Ei sillä ole mitään yhdenyönjuttuja ollut ennen mua, yksi aikaisempi seurustelusuhde löytyy. Eikä toki ole mikään erityisen itsevarma, vaan on usein ujo seurassa. Mutta mitä sitten? Tekemällä oppii ja yrittämällä varmasti löytää seuraa. En minäkään ole mikään miss Suomi, enkä voi olla yhtään varma että saisin sen baarin komeimman miehen mukaan, vaikka toki aika komeita miehiä on joskus ollutkin :) Mutta kyllä jokaisella miehellä on mahdollisuus naisia saada, se on ihan itsestä kiinni!
ap
No mikä ihme se nyt on jos toinen loukkaantuu. Enpä ihmettelis, jos olet kohta sinkkuna.
Jos haluat panna menemään, pane. Mut ei siihen toista tartte sotkea. Ethän sä ämmä voi kuvitella saavas kaikkea mitä haluat?
Miehet eivät halua avointa suhdetta, koska tietävät jäävänsä ilman seksiä sillä välin, kun nainen saisi vaikka joka ilta eri mieheltä. Näin kärjistetysti sanottuna. Tai tältä ainakin minusta miehenä tuntuu.
Varmaan samalla tavalla jos mies on todellinen adonis ja pillumagneetti, niin naista ei varmaan innostaisi antaa hänelle lupaa olla kenen kanssa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään yhdenyönjuttuja ollut ennen mua, yksi aikaisempi seurustelusuhde löytyy. Eikä toki ole mikään erityisen itsevarma, vaan on usein ujo seurassa. Mutta mitä sitten? Tekemällä oppii ja yrittämällä varmasti löytää seuraa. En minäkään ole mikään miss Suomi, enkä voi olla yhtään varma että saisin sen baarin komeimman miehen mukaan, vaikka toki aika komeita miehiä on joskus ollutkin :) Mutta kyllä jokaisella miehellä on mahdollisuus naisia saada, se on ihan itsestä kiinni!
ap
Niin eli ehdotus on ihan vitun epäsuhtainen ja tarjoaa käytännössä sulle mahdollisuuden viedä niitä laatukyrpiä baarista kotiin ja ehkä kerran vuodessa joutuisit murehtimaan sitä, kun poikaystäväsi on saanut joltain tukevalta känniseltä mimmiltä. Tiedät sen varmaan itsekin, mutta kysehän oli vain ja ainoastaan sun haluista, eikö niin?
Avointa suhdetta ehdottaa MIES joka haluaa panna jotakuta vierasta. Tai lähinnä ilmottaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua avointa suhdetta, koska tietävät jäävänsä ilman seksiä sillä välin, kun nainen saisi vaikka joka ilta eri mieheltä. Näin kärjistetysti sanottuna. Tai tältä ainakin minusta miehenä tuntuu.
Varmaan samalla tavalla jos mies on todellinen adonis ja pillumagneetti, niin naista ei varmaan innostaisi antaa hänelle lupaa olla kenen kanssa vaan.
Tämä.
Mutta kiinnostaisi vielä tietää, miksi pidät tällaista vaihtoehtona?
Itse en aio tällaista ehdottaa, mutta mietin kyllä, pitääkö mies minua riittävänä ja siis vielä sitten vuosien mittaan. Niin, ajatuksissani siis ajattelen, että mies haluisi olla minun kanssani, kun saisi välillä vähän vaihtelua seksiin jonkun muun kanssa. Mutta se, kun mietin tuollaista menettämisen pelosta, ei ole hyvä lähtökohta. Se juuri tietäisi sitä, että jos todella oikeasti miehellä olisi lupa kokemuksiin, olisin vain epävarmempi omasta asemastani sen sijaan, että saavuttaisin tuolla sitä mitä olin ajatellut.
Mitkä siis omat syysi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet kyllä todella harhainen nainen jos luulet, että sellaiseksi naisia liukuhihnalta kaatavaksi valioyksilöksi muututaan ihan noin vain. Suurin osa niistä miehistä on ollut tyttömagneetteja jo yläkoulusta lähtien, kukaan ei niin vaan kehitä itselleen sellaista karismaa aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Meninkö nyt muka tekemään jotain väärää? Nyt mököttää ja ei puhu mitään, kävi välissä kaljalla kaverin kanssa, nyt istuu koneella mutta on kuin myrskyn merkki. Kysyttyäni häneltä mielipidettä tällaiseen järjestelyyn hän vain huusi mulle että "Kukakohan siitä hyötyy ja kuka kärsii, jos me kumpikin lähdetään tuonne etsimään panoseuraa? Sähän ajattelet vain ja ainoastaan itseäsi tuolla."
En tiedä, oon alkanu miettimään että onko toi mies vaan epävarma ja epäkypsä, kun ei kestä edes rehellistä kysymystä. Alkaa vituttaa koko jätkä.
Juttu on täysin päinvastoin(jos siis tositarina eikä provo).Kypsä mies haluaisi aikuisen parisuhteen,kun taas epäkypsä tyttöystävä haluaisi sekä syödä että säästää kakun,eli pitää poikasystävän mutta siinä sivussa paneskella muitakin,
Avoin suhde toimii,jos molemmilla on hinku panna muita.Jos toinen haluaa avoimen suhteen ja toinen perinteisen parisuhteen,siinä on hankala tehdä kompromissia.
Jätkässäsi ei kuitenkaan ole vikaa,vaan sinä olet itsekäs,yritä nähdä asia miehen näkökulmasta,eli mitä jos tilanne olisi toisin päin.
Ihan oikeessahan poikaystäväs sanomisissaan oli..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on hyvä että alkoi vituttaa koska suhteesi lopun lähtölaskenta alkoi.
Jos ollaan suhteessa, sitten ollaan. Tai sitten ollaan sinkkuja.
Ap:n kysymys poikaystävälleen ei ole pelkästään kysymys, vaan ap:n ilmoitus halustaan saada seksiä muidenkin miesten kanssa. Ei ihme, että poikakaveri kilahti. Osapuolien pitäisi selvittää mahdollisuus avoimeen suhteeseen ennen keskinäisen suhteensa syvenemistä ja ainakin ennen yhteen muuttamista.
No naisen markkina-arvo seksisuhteissa nyt on vaan ihan eri luokkaa kuin miehen. Näkeehän sen tästäkin aloituksesta. AP:lla on ollut vaikka mitä komeita miehiä sängyssä ja hänen poikaystävällään vain yksi exä. Oletettavasti he ovat kuitenkin jokseenkin samaa tasoa, sanoohan ap itsekin ettei mikään missi ole. Ehdotus olisi tasasuhtainen ehkä sitten jos ap painaisi 90 kg ja hänen poikaystävänsä olisi itsevarma ja komea.
Kyllä kai nykyäänkin vielä perusoletus on että parisuhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta vaikka asiasta ei olisi puhuttu koskaan.
Se että haluaa avoimen suhteen on keskusteltava erikseen ja mieluiten etukäteen.
Jos mieli suhteen aikana muuttuu , pitää siitä puhua.
Mutta onhan se selvästi ilmoitus siitä että toinen ei enää riitä eikä mikään ihme että toinen kilahtaa ja pettyy.
Edessä on todennäköisesti ero ellei poikaystävä hieman mietittyään päätä käyttää tilaisuutta hyväkseen.
Jos hän on parisuhdeihminen , niin siinä käy siten että hän löytää toisen ja alkaa seurustella ja ap jää historiaan.
Kilahtaisin minäkin tuommoisesta ehdotuksesta. Minulle tarkoittaisi etten kelpaa vaan olen vain "joku" ja toinen etsii parempaa seuraa.