Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffiseuralainen pyysi bensarahaa

Vierailija
26.08.2016 |

Pohjatietona siis, että asumme syrjäseudulla ja treffimahdollisuudet vähän heikonlaiset täällä päin. Mies ehdotti minulle että menisimme paikkaan x viettämään iltaa. Minun hakemiseni ja viemiseni teki hänelle yhteensä 300 km ajoa.

Treffit menivät kivasti, meillä tuntui menevän huumorintaju yksiin ja tuntui että hän on aidosti kiinnostunut minusta. Hän oli hyvä kuuntelija ja luonnetta löytyi, mikä on itselleni ehdoton vaatimus. Kun lähestyimme autolla kotiamme, alkoi mies puhua siitä paljonko laski bensojen maksavan. Ei ollut vielä puhunut mitään toisista treffeistä edes, enkä edes voinut tietää halusiko hän sellaisia. Olin ihan äimän käkenä kun tyyppi alkoi höpöttää siitä, mitä bensat tekevät euroissa ja kyseli onko minulla käteistä. Vastasin vain että "onhan mulla jotain" ja olin koko loppumatkan hiljaa. Kun hän jätti minut kotiovelle, annoni rahat kouraan ja lähdin vain kävelemään sanomatta mitään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella tunteen. 😁

Vierailija
2/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ollut ihan ok, jos asiasta olisi sovittu etukäteen. Itse en olisi kyllä kehdannut tuossa kohtaa pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ukko ihmettelee todennäköisesti vilpittömästi: mikähän vittu sille tuli?

Vinkki: jos suinkin mahdollista,pyri tapailemaan akateemisia miehiä.

Vierailija
4/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen itkemässä.

Vierailija
5/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa ap oliko mies Hjallis Harkimo vai oliko hänellä ehkä ihan oikeasti tarvetta rahalle?

Vierailija
6/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin olettaisin, että nainen sanoisi jotain matkan rahoituksesta vaikka minulla olisi varaa . Ainakin kiittää kuskaamisesta. samoin kuin jos ostan jotain naiselle niin aina tulisi tarjota maksamista tai edes kiittää.  miestä on luultavasti vituttanut kun ap ei huomioi mitenkään joten on pyytänyt rahaa.

Vierailija
7/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ukko ihmettelee todennäköisesti vilpittömästi: mikähän vittu sille tuli?

Vinkki: jos suinkin mahdollista,pyri tapailemaan akateemisia miehiä.

Meinaatko että joku vihreitä äänestävä akateeminen mies jakaa ajatuksesi "mies tarjoaa" -mallista? Nehän vasta tasa-arvoa vaatiikin.

Vierailija
8/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

300km on jo sellainen matka että olisi luullut sinun tarjoutuvan automaattisesti maksamaan osuutesi.

Vierailija
9/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis odottaa miehen maksavan kaiken? Eipä ole ihme että olet ikisinkku.

Loiset eivät ole kovin korkealla miesten silmissä.

Vierailija
10/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerropa ap oliko mies Hjallis Harkimo vai oliko hänellä ehkä ihan oikeasti tarvetta rahalle?

No sen tiedän että on ollut vähän yli vuoden työttömänä, mutta sitä en tiedä onko hän köyhä vai mitä?

ap

Vierailija
11/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millanen vitun itsekeskeinen tomppeli ei tarjoudu maksamaan osaansa tuollaisesta matkasta? Kuljen itse töihin ja harrastuksiin kimppakyydeillä ja ei koskaan ole tullut vastaan ihmistä, joka ei tarjoaisi ihan oma-aloitteisesti jotain yli 100 km matkasta. Ja aivan yhdentekevää että kuka tekemistä on ehdottanut. Itse asiassa jo 40 km matkasta ollaan usein tunkemassa rahaa kouraan.

Vierailija
12/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko samalla syrjäseudulla?Miksi menitte noin kaukaiseen paikkaan treffeille vielä jos mies kerran on työttömänä, ainahan työttömän rahatilanne on työllistä huonompi?

Vierailija
13/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

300km on kyllä niin pitkä matka, että todellakin olisi pitänyt noudettavan todeta jo treffejä sovittaessa, että maksaa kyydistään.

Tai sitten ehdottaa esim. "Sulle kun tulee tota ajoa sen verran paljon, niin mä voisin sitten vaikka maksaa ruoat".

Typerää mieheltä toki vasta paluumatkalla ottaa asia esille. Olisi niellyt tappionsa ja ollut vaan tapaamatta toistamiseen, mutta ehkä Ap:n käytöstapojen puute sapetti sen verran paljon, että päätti edes saada osan menetetyistä rahoista takaisin.

Ja mä siis sentään olen sitä mieltä, että ensitreffeillä miehen "kuuluu" tarjota ravintolassa se ateria, mutta rajansa sentään kaikella ja kyllä itsekin tarjoudun aina maksamaan oman ateriani enkä automaationa oleta, että mulle vaan annetaan tosta vaan kaikki tarjottimella.

Vierailija
14/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen tiedän että on ollut vähän yli vuoden työttömänä, mutta sitä en tiedä onko hän köyhä vai mitä?

ap

Jatka samalla linjalla kuin tähänkin asti, säästyy monen miehen aika ja vaiva sinusta.

Vierailija
15/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mies ollut vuoden työttömänä etkä tiedä onko hän rikas vai köyhä. Mieti nyt sitä ihan itseksesi.

Vierailija
16/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee taas mammojen asenteen miehiin, kun katsoo aloituksen yläpeukkuja (tällä hetkellä 13 ylös ja 1 alas). Siis että mitähän vittua? Teidän mielestänne miehen vain kuuluu maksaa ja nainen saa olla vapaamatkustaja? Ei missään kavereiden keskenkään ole ok, että toinen kuskaa satoja kilometrejä ilmaiseksi. Miksi treffit olisivat eri asia? Ei nainen nyt ole jotenkin miestä parempi, että ansaitsisi jotain ilmaisia palveluksia. Ihme hyväksikäyttävä asenne täällä.

Vierailija
17/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee taas mammojen asenteen miehiin, kun katsoo aloituksen yläpeukkuja (tällä hetkellä 13 ylös ja 1 alas). Siis että mitähän vittua? Teidän mielestänne miehen vain kuuluu maksaa ja nainen saa olla vapaamatkustaja? Ei missään kavereiden keskenkään ole ok, että toinen kuskaa satoja kilometrejä ilmaiseksi. Miksi treffit olisivat eri asia? Ei nainen nyt ole jotenkin miestä parempi, että ansaitsisi jotain ilmaisia palveluksia. Ihme hyväksikäyttävä asenne täällä.

"Emme missään nimessä ole lompakkoloisia, mutta kyllä työttömänkin miehen kuuluu maksaa naisen huvituksista 100%"

-palstamammat

Vierailija
18/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan kohteliasta itse tarjoutua maksamaan puolet bensarahoista, jos yhteistä matkaa taitetaan ja itse pääsee ilmaiseksi autolla. mutta minä olenkin mies.

Vierailija
19/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Emme missään nimessä ole lompakkoloisia, mutta kyllä työttömänkin miehen kuuluu maksaa naisen huvituksista 100%"

-palstamammat

No koska nainen on nainen, joten miehen kuuluu maksa kaikki, kun on sukupuoleltaan mies.

Vierailija
20/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yläpeukutin sitä, että Ap maksoi ja käveli sen jälkeen vain pois.

Ap oli typerä, kun ei tarjonnut rahaa, mutta oli treffiseuralainenkin tökerö, parasta on vaan kävelläkin pois.