Naapurin ukko oli hieronut lapsen kasvoihin koiranpaskaa!!
Lapsi (11-vuotias) käytti siis koiraamme lenkille läheisessä pikkumetsässä. Koira oli vääntänyt tortut polun vierelle ( metsän puolelle) ja tyttö oli unohtanut kakkapussit kotiin.
Naapurin vanha mies oli tullut vastaan kesken toimituksen ja ärissyt, että kai siivoat kouran jätökset. Tyttö oli sanonut, että ei ole pussia.
Mies alkoi ärjymään, että sitten laitat taskuusi. Tyttö kieltäytyi ja oli poistumassa paikalta, mies nappasi kiinni, poimi paskat maasta, hieroi tytön leukan ja poskiin ja tunki väkisin taskuihin. Oli huutanut perään, että seuraavan kerran syöttää paskat tytölle ja laittaa imemään kuset pillillä.
Nyt on kotona koiranpaskainen lapsi. Uusi takki ihan paskassa. Poliisille ilmoitettu, jos naapurin hullu tätä sattuu lukemaan.
Kommentit (79)
Oliko oikein 8 aikaan aamulla hieronut?
Olen vakuuttunut, että ap asuu porvoossa...
Vai onko tän oltava joku espoolainen, kun ei erota metsää ja puistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästä ei todellakaan tarvitse kerätä paskoja! Lukekaa lakia. Paskat pitää kerätä hoidetulta alueelta. Tämä tarkoittaa vähintään nurmikon ajoa.
Oliko siellä metsässä ajettu nurmikko polun vieressä? Enpä usko.Ot, mutta meillä on nurmikot ajeltu polkujen vierestä metsässä.
Se ei kyllä sitten ole metsä!
Et erota puistoa metsästä?
Ei jeesus....
Erotan kyllä. Metsä, jossa on hienot kuntopolut.
Metsässä ei ole ole nurmikkoa, eivät kunnantyöntekijät käy siellä haravoimassa ja ajamassa nurmikkoa.
Katsoitko ap kenties eilen kakkoselta Vuosaari elokuvan? Siinä oli nimittäin kohtaus jossa pienellä pojalla oli koira. Koira oli kakannut matolle. Poika oli yrittänyt siivota sitä tiskirätillä. Äiti suuttui tästä ja pakotti pojan haistamaan rättiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän rikosnimike tässä täyttyy? Palautti tytön omaisuutta hänelle. No ehkä kiinni tarttuminen oli väärin, mutta tytön oman koiran paskaahan se oli.
Pahoinpitely. T. Juristi
Mä kävisin hieromassa koiranpaskaa naapurin ukon auton tuulilasiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos totta, niin tappaisin. Lapsiin ei kajota.
Haista nyt uhkailija pitkä haiseva koiranpaska.
Väärin että kaltaisiasi hulluja on vapaalla jalalla.
Tuosta ettei metsässä ajeta nurmikkoa...
Meillä ajetaan kuntopolkujen reunat. Osassa on nurmikkoa istutettu ilmeisesti sen tekia, että talvella saa helpommin ladut tehtyä ja osassa ajellaan vain kaikki vihreä "rikkakasvusto", mihin ei ole nurmikkoa istutettu.
Toisaalta, kyseessä on Espoon keskuspuisto. Ei siis mikään korpimetsä, vaikka itse tuon kokonsa puolesta metsäksi miellän.
Kuka aikuinen ihminen toimii noin?? Aivan kuin koulukiusausta. Jos torttu oli polulla, ukolta lainaksi pussi tai kotoa hakemaan, simple as that. Äijä kuitenkin syyllistyi rikokseen, kävi kiinni, häpäisi ja tuhosi omaisuutta.
Oma tyttöni ulkoili viime talvena ja tyttökoiramme kyykistyi pissalla kauas polusta, niin eikös joku vatipää ukkeli huutanut lähitalosta että nyt otat tyttö sen pissan pois 😊. Tulin onneksi perässä ja huusin takaisin että haluaako hän sen sulavan kusiveden ihan ovelle toimitettuna? Meitä on moneen junaan ja osa on jäänyt asemalle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta, niin tappaisin. Lapsiin ei kajota.
Olet todella hyvä ihminen. Kuinka voimmekaan nyt ihailla ja ihmetellä sinun ja karismaasi.
Pysy tuollaisena, olet sankari.
Et huutelisi jos kohtasimme livenä. Jähmettyisit ja odottaisin, että ehkä kaikki loppuu kun pysyn liikkumattomana. Aivan viimeisillä hetkillä aloittaisit hurjan rimpuilun, mutta se olisi jo myöhäistä ;)
tulee mieleen, kun olin n. 15-vuotiaana ulkoiluttamassa koiraa pururadalla. oikealla oli ok-taloja ja laaja nurmikkoinen alue joka rajoittui talojen pihoihin, vasemmalla syvä järveen rajoittuva ryteikkö. päästin koiran irti ja rymysi tyytyväisenä ryteikköön paskalle, niin eikös sieltä yhdestä ok-talosta ilmesty mies huutamaan, että koirat kiinni! koetin selittää, että laitan kiinni kunhan on tehnyt tarpeensa ,mutta ukko vain mesosi sylki lentäen ja uhkaili poliisilla...
no, seuraavalla kerralla pidin sitten koiran kiinni ja annoin vääntää tortut miehen talon edessä olevalle nurmelle . kun äijän kalju pää ilmestyi heilumaan parvekkeelle vilkutin ja huusin hymyillen " KOIRA ON NYT KIINNI!"
huusi perään jotain paskojen ottamisesta pois, huusin iloisesti takaisin "syö se !"
en tajua miten jollekin oli ongelma se, että tienposken sijaan koira tekee tarpeet syvälle puskaan! laskin irti, kakkasi, tuli luokseni ja takaisin hihnaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ettei metsässä ajeta nurmikkoa...
Meillä ajetaan kuntopolkujen reunat. Osassa on nurmikkoa istutettu ilmeisesti sen tekia, että talvella saa helpommin ladut tehtyä ja osassa ajellaan vain kaikki vihreä "rikkakasvusto", mihin ei ole nurmikkoa istutettu.
Toisaalta, kyseessä on Espoon keskuspuisto. Ei siis mikään korpimetsä, vaikka itse tuon kokonsa puolesta metsäksi miellän.
Edelleenkään puisto ei ole metsä vaikka espoolaiset kuinka kuvittelisivat niin.
Ei niitä paskoja tarvitse metsästä kerätä, ainoastaan hoideltulta alueelta, esim. nurmikko, kukkapenkki, jalkakäytävä. Edes metsän polulta ei periaatteessa tarvitsisi, mutta itse potkin kikkareet sivuun. Ja sitä paitsi se paska on hyvää lannoitetta siellä metsässä - täällä meillä päin paljon koiranulkoiluttajia tuolla metsässä ja hyvin kasvaa mustikat! :D
Häiriintynyt ja sairas ukko. Kuten muutkin koiranpaskasta itkijät. Roskat ja lasinsirut on paljon isompi ongelma, vaarallisia, eivätkä maannu. Mikäli tämä ukko rikkoo joskus pullon tms., toivottavasti joku käy hankaamassa ne lasinsirut hänen naamaansa.
Mutta juu. Hyvä esimerkki siitä, miksei noin pientä lasta ole turvallista päästää ulkoiluttamaan koiraa yksin. Mitä, jos jotain muuta sattuisi? Esim. vieras irtokoira hyökkäisi lapsen taluttaman koiran kimppuun?
Mä haluaisin nähdä, kun joku kohjo yrittäisi hieroa meidän rottweilerin paskat lapseni naamaan koiran läsnäollessa.
(Juu, ei mulla ole lasta, eikä rotikkaa. Rupesin vaan miettimään, että ap:n täytyy ostaa semmoinen koira, joka suojelee lasta tuossa tilanteessa. Tai sitten lenkittää koiransa ihan itse.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutako seuraavan kerran paskat miehen postilaatikkoon, no ei älä tee sitä, oikeasti. Tuo mieshän on ihan hullu. Hyvä että teitte rikosilmoituksen. En tiedä miten olisin itse reagoinut jos 6 vuotiaalle pikkusiskolleni olisi tehty samalla tavalla. Varmasti olisin käynyt ukkoon käsiksi vaikka tietäisin että se olisi väärin. Paskahan maatuu niin miksi siitä tehdään niin isoa numeroa muutenkaan?
Käynyt ukkoon käsiksi, naisena? Sellaiset voimafantasiat sieltä. :D
Hyvä yritys muuten, mutta olen mies.
Metsän puolelle voi paskantaa. Laissa rajataan vain hoidetut pihat siivottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän rikosnimike tässä täyttyy? Palautti tytön omaisuutta hänelle. No ehkä kiinni tarttuminen oli väärin, mutta tytön oman koiran paskaahan se oli.
Pahoinpitely koska uhri noin nuori. Sakot + pieni vahingonkorvaus. Jos olisi mun lapsi niin päälle tulisi vielä todella paskaa karmaa....
Pahoinpitely nyt ainakin. Miksi jotkut sairaat puolustaa tuollaista ukkoa joka kuuluu ilmeisimmin mielisairaalaan?