Miten sait laihdutettua?
Kommentit (27)
Laihtuminen on helppoa kun nostaa elimistön energiankulutuksen vain tarpeeksi korkealle ja syö samaan aikaan terveellisesti ja järkevästi. 2-3 tuntia liikuntaa joka ikinen päivä niin kilot lähtee taatusti. Oleellista on että energiankulutus on jatkuvasti korkealla, ei vain 3 päivänä viikossa. Itse mittaan Suunnon Spartanilla kalorikulutuksen (toki vain arvio), sen kun suhteuttaa syömiseensä, niin hyvin tietää että missä mennään. Useimmat laihat julkkiksetkin (vaikkei ne mua sinänsä kiinnosta) tekee sen näin elleivät käytä sitten stimulantteja.
Vierailija kirjoitti:
Karppaamalla lähti joku viitisen kiloa kuukaudessa.
Valitettava totuus on tosin se, että tykkään ihan liian paljon esim. pastasta ja kunnon vehnäjauhopohjaisesta pizzasta, että voisin luopua niistä loppuiäkseni ja karpata läpi elämän. Paino ei siis enää ole noissa laihdutusurakan jälkeisissä lukemissa...
No syöt niitä kerran pari viikossa. Onhan se niin, että laihtuminen on helppoa, mutta laihana pysyminen vaatii sen verran älyä, että ymmärtää jatkaa terveellisellä, ei palata siihen millä lihoi, eiks niin?
Mun mies pudotti fitfarmin superdieetillä -16kg. Nyt on lähtenyt jo -25kg
Vierailija kirjoitti:
Vihan voimalla.
Sama juttu mulla. Tai vaati se oikeastaan vielä inhon kyytipojaksi.
lopetin syömisen sain 10kg pois eikä paino oo tullu takas
Söin vähemmän ja liikuin enemmän. En kykene muotoilemaan tosiasiaa mediaseksikkäämmin. Tällä keinolla ei iltalehdet saa klikkauksia, mutta toimi itselleni. Painoa putosi yli 50 kg. Ei ollut jumeja, ei säästöliekkejä, ei elimistön pyrkimystä pitää painosta kiinni tms. "Jumi" ja painonlisäys iskee kyllä, kun syö liikaa ja liikkuu liian vähän - se tuli huomattua.
Tää toimii. 5kg meni kuukaudessa, jatkan vielä.