Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hitto siinä on, että tietty ihmistyyppi saa lähes raivon valtaan?

Vierailija
26.08.2016 |

Minulla on kaksi tyyppiä, jotka saavat näkemään punaista. Toinen on salilla treenaava, ruokavaliosta saarnaava fitneestypy, joka postaa kuviaan joka paikkaan ja on tietävinään ruokavaliosta kaiken. Ja toinen on keski-ikäinen, juopotteleva persu-mies, jonka mielestä kaikki muut paitsi keski-ikäiset persut on tuomittava alimpaan h**vettiin. Ystäväni sanoi, että hän ei voi millään muotoa suvaita nuoria, jotka pelaa koneella kaikki yöt ja välttelee töitä ja ihmiskontakteja päivät ja valittaa, kun perustulo on Suomessa liian pieni. Minua taas ainoastaan säälittää sellaiset. Miten voi olla, että ihan samassa kaupungissa kasvaneilla ja saman ikäisillä on niin eri "inhokit"? Työkaverin tytär kisailee fitness-kisoissa ja syö proteiinijauheita ja jotain ihme sirkkoja, kun ne on niin hyvää ravintoa ihmiselle. Hyi olkoon, miten sairasta touhua. Ja miten inhoan tuollaista ihmistyyppiä, joka yrittää käännyttää koko universumin fitness- juttuunsa. Miten sen inhon saa pois?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Heikkilä? Jo tyypin mielipiteet saa raivostumaan.

Vierailija
2/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultahan kyse on vain henkisestä heikkoudesta kun toiset ihmiset aiheuttavat kontrollin menetyksen. Jos asian haluaa muuttaa niin kehitys lähtee sisältä päin, ei ulkoa. Ugh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vituttaa suklaan loppuminen maapallolta koska "fitness-typyt".

Vierailija
4/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sirkat muuten maistuu kuulemma ihan sipseille. Ja sekin alkoi ottaa päähän, ettei voi olla edes rehellinen, vaikka kuinka hurahtaa itsensä esittelyyn fitness-lavoilla. Kuinka feikki voi ihminen olla? Aaarg!

-ap

Vierailija
5/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ne ihmiset jotka ärsyttää eniten on jollain tavalla samanlaisia kuin itsekin on. Omasta itsestä kannattaa lähteä etsimään ärsyyntymisen syyytä.

Vierailija
6/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoo ihmistyyppi mulla joka herättä  ärtymystä on "suosikkiterapeutti Maaret....." 

Vierailija
7/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan vituttaa suklaan loppuminen maapallolta koska "fitness-typyt".

Täh? Ei kai ne voi suklaata syödä? Vai syökö ne niitä kaakaopapuja? En treenaa itse, eli oikeesti en tiiä.

Vierailija
8/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuun. Muakin ärsyttää hirveesti suvaitsevaiset jotka tuhlaa mun rahoja, ja kun käsken lopettaa, olen kuulemma rasisti. Siis aargh!

Vierailija
9/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuämmät ärsyttävät. Niitä on Suomessa yli kaksi miljoonaa.

Vierailija
10/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että ne ihmiset jotka ärsyttää eniten on jollain tavalla samanlaisia kuin itsekin on. Omasta itsestä kannattaa lähteä etsimään ärsyyntymisen syyytä.

Tuo on psykologiaa, joka ei monen psykologin mielestä taida pitää paikkaansa... Liian samankaltaiset persoonat eivät siedä toisiaan, näinhän lukion oppikirja sanoi? Voin ihan omalta kohdaltani todeta, että tykkään itseni kaltaisista ihmisistä, jotka on empaattisia, luovia, suurpiirteisiä ja vähän hulluja. Sen sijaan en voi sietää pikkutarkkoja, oikuttelevia, siivoushulluja tyyppejä. Vanhan teorian mukaan siis olisin itse liikaa oikutteleva, pikkutarkka siisteysintoilija.

Vierailija
11/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sirkat muuten maistuu kuulemma ihan sipseille. Ja sekin alkoi ottaa päähän, ettei voi olla edes rehellinen, vaikka kuinka hurahtaa itsensä esittelyyn fitness-lavoilla. Kuinka feikki voi ihminen olla? Aaarg!

-ap

Älä ylenkatso sirkkoja oikein tehtynä ovat ihan hyviä, siitä päästäänkin sitten siihen että moiset ovat aika eettistä, ekologista ja tulevaisuuden ravintoa :-3

Varmasti monta kaltaistasi sanoi samaa etanoista, ravuista ja simpukoista!

Muuten joo täysin samaa mieltä ei helvetti mitä menoa.

Vierailija
12/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on vain oikeuksia ja pitääkseen kiinni näistä oikeuksistaan ovat täysin huoletta valmiita polkemaan muiden oikeudet alimpaan helvettiin.

Vierailija
13/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät. Ihan pihalla kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän