"Turkish Airways kuudetta kertaa Euroopan paras lentoyhtiö", kokemuksia?
Joskus aikoinaan kuulin jotain negatiivista juttua ko. yhtiöstä, enkä oikein vieläkään ota varteenotettavana lentoyhtiönä kun valitsen lentoja. Mutta ehkä pitäisi, olisi usein tosi edullisia lentoja pitkille matkoille joita joudun lentelemään. Onko teillä hyviä tai huonoja kokemuksia Turkish:ista?
Kommentit (77)
Palvelu ainakin pelasi todella hyvin. Koko ajan tarjoiltiin jotain pientä syötävää, ruoka oli hyvää ja juomaa jaeltiin läpi lennon. Se on nykyään aika poikkeuksellista lentoyhtiöillä, monesti pihistelevät tarjoiluissa.
Itse en ammattitaidottomien lentäjien kyytiin lähtisi, vaikka kuinka ilmaiseksi liput saisi.
Lisäksi taitaa olla Turkin valtionyhtiö, joten diktatuurinkin boikotoiminen liittyy asiaan.
Lentoemot nättejä tummia söpöläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Palvelu ainakin pelasi todella hyvin. Koko ajan tarjoiltiin jotain pientä syötävää, ruoka oli hyvää ja juomaa jaeltiin läpi lennon. Se on nykyään aika poikkeuksellista lentoyhtiöillä, monesti pihistelevät tarjoiluissa.
Lentokone ei ole ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ammattitaidottomien lentäjien kyytiin lähtisi, vaikka kuinka ilmaiseksi liput saisi.
Lisäksi taitaa olla Turkin valtionyhtiö, joten diktatuurinkin boikotoiminen liittyy asiaan.
Linkkiä ammattitaidottomuuteen? Mihin tuo väite perustuu.
Ei ainakaan onnettomuuksien määrän perusteella uskoisi.
Hyvä ruoka. Turistissakin saa valita lyhyellä lennolla kahdesta pääruokavaihtoehdosta. Ja se ruoka on oikeasti hyvää.
Ilmaiset juomat.
Saa valita ilmaiseksi istumapaikan.
Harvinaista mikä tahansa edellä mainituista nykyisin. Itsellä vain hyviä kokemuksia.
Pari kertaa lentänyt Istanbuliin ja siitä eteenpäin. Todella hyvä palvelu, yhden kerran myöhästyin jatkolennolta ja seuraavassa mahdollisessa oli vain business luokan paikkoja jäljellä jonne pääsin veloituksetta. Ei siinä vaiheessa harmittanut pieni viivästyminen kun pääsi tilavasti matkustamaan 9 tunnin lennon :)
Turvallisuuskin hyvää luokkaa, muutama vakava onnettomuus historian aikana ollut mutta niin on monella muullakin yhtiöllä joita ihmiset kuitenkin käyttävät ja arvostavat.
Ilmaiset ruoat ja juomat lyhyilläkin lennoilla? Onkohan koneet vanhoja vai uusia?
Oon lentänyt hki-istanbul-bangkok ja takaisin. Mukana mies ja kolme lasta. Älyttömän hyvä!! Hyvä palvelu, loistava viihdekeskus jokaiselle pitkällä lennolla, hyvä ruoka, siisti kone jne. Todellakin lentäisin uudelleen! Yksi parhaista!
Yllätyin iloisesti kun viime Vuonna lensin ekaa kertaa turkish airlinesilla. Todella mukava ja turvallinen lento, hyvät tarjoilut. Ainut miinusmerkin että kuulutuksista ei juurikaan saanu selvää mut se ei haitannut. Eipä niistä saa selvää muissakaan Tai sit mulla on vaa tosin huono kuulo. Mukava lento oli vaikka olin aiemmin lentokammoinen.
Ai millainen onnettomuushistoria on viimeisten 15 vuoden aikana? Onko kukaan lentänyt USA:an noilla?
Ilmaiset ruoat ja juomat (myös alkoholipitoiset) kaikilla lennoilla. Jopa maansisäisillä. Koneet eivät vaikuta kulahtaneelta mutta ikää en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset ruoat ja juomat lyhyilläkin lennoilla?
Lensin Istanbulin kautta Antalayaan, ja sain hyvää, ilmaista ruokaa sekä välillä Hki-Vantaa - Istanbul ja Istanbul - Antalaya. Ja tuo viimeinen pätkä taisi olla reilun puolisen tuntia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä ammattitaidottomuuteen? Mihin tuo väite perustuu.
https://www.google.fi/search?q=turkish+airlines+accident&biw=1366&bih=6…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone ei ole ravintola.
No en minäkään lentoyhtiötä pelkästään aterioiden perusteella valitse, mutta onhan hyvä ruoka mukava plussa, jos pähkäilee vaikkapa kahden yhtiön välillä ja kyseessä on pitkä lento.
Valitsen aina mielummin Turkishin kuin Finskin, kun nämä reissullani asettuvat vastakkain. Palvelu on hyvää, lyhyilläkin lennoilla saa ruokaa silloin kun Finski tarjoaa mustikkamehua ja maksullista sämpylää. Finskin dinosauruksia en päästä lentojani enää pilaamaan, palveluasenne on firmassa todella surkea.
Vierailija kirjoitti:
Oon lentänyt hki-istanbul-bangkok ja takaisin. Mukana mies ja kolme lasta. Älyttömän hyvä!! Hyvä palvelu, loistava viihdekeskus jokaiselle pitkällä lennolla, hyvä ruoka, siisti kone jne. Todellakin lentäisin uudelleen! Yksi parhaista!
Montako tuntia tuli ylimääräistä matkustusaikaa vs. läskimammalle pari sämpylää?
Tikittävä pommi niinku koko maakin.
No heti virhe otsikkossa: Airlines siis!