Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin maatalon emännäksi

Vierailija
26.08.2016 |

Olen kyllä jo melkein 40v, mutta valitettavasti löysin kutsumukseni vasta nyt. Vieläköhän olisi mahdollisuus päästä jonkinlaiseksi emännän tekeleeksi jollekin maajussille...
Ainut mikä arveluttaa hiukan, on se, kun olen ymmärtänyt, että kovin kiireisiä ne jussit on, enkä tiedä onko minusta joka hommaan avuksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa täällä olisi tilaa emännälle paitsi että en oikein ole varma taivunko enää varsinaisiin yhteisiin kotileikkeihin kenenkään kanssa. Voisitko olla LAT-emäntä?

Viljaa viljelyssä eikä kissaa kummempaa elukkaa joten mitään ilmaista lomitusapua en tarvitse.

turvanuija46

Vierailija
22/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen tyytyväinen ollut viljatilan emäntäntä 31 vuotta. Mulla on oma ammatti, mutta auttelen keväällä muissakin töissä. Kannattavuus on 80 ha tilalla vähän niin ja näin, ollaan siis molemmat puolisot tilan ulkopuolella olleet töissä jo 20 vuotta. Kaupunkilaistyttönä alun perin maalle veti hevoset, niitä on edelleen pari ja tyttäret ovat saaneet saman harrastuksen. Muuten ei olisi ollut mahdollista pitää omia hevosia kuin omalla maatilalla. Jos siis olet ihan järkevä ihminen, etkä mikään haihattelija, oikeasti pidät maaseudun töistä ja elämästä, niin kannattaa yrittää etsiä puolisoa. Tosin paljonhan maaseudullakin on kaikenlaista omituista sinkkumenijää. Älä elättele turhia idyllimielikuvia maajusseista, mutta helmiä ehkä kuitenkin enemmän kuin kaupunkilaisissa keski-ikäisissä sinkuissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa täällä olisi tilaa emännälle paitsi että en oikein ole varma taivunko enää varsinaisiin yhteisiin kotileikkeihin kenenkään kanssa. Voisitko olla LAT-emäntä?

Viljaa viljelyssä eikä kissaa kummempaa elukkaa joten mitään ilmaista lomitusapua en tarvitse.

turvanuija46

Mikä on LAT-emäntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi