Olipa nolo mies treffeillä ! :D
Mentiin leffaan, ja mies sanoi, että haetaan karkit ja limut sitä ennen kaupasta!! Siis kaupasta, miten pihi toi mies oikein oli, kun ei muka ollut varaa ostaa sieltä leffateatterista. Hävetti kun jonotettiin lippuja, eikä meillä ollut syömistä, ja muiden kädet täynnä irtokarkkeja yms. Noh,, sain sentään popparit sieltä, kun katsoin kaupassa miestä ivallisesti popcornhyllyn kohdalla, ja kysyin että pitääkö meidän käydä jossain ensin tekemään popparitkin valmiiksi. :D
Leffan jälkeen mies ehdotti, että mennään hänen luokseen tekemään tortilloja. Olin tosi ärsyynynyt jo. Kysyin, että enkö mielestäsi ansaitse kunnon ravintola-annosta. Mies mutisi jotain, ja sanoi, että voimme kai mennä, jos haluan. Mutta mitä seuraavaksi!! Mies ehdotti että kävellään sinne syömäpaikkaan, vaikka mulla oli korkeet korkkarit ja se varmasti oli sen huomannu. Sanoin, että herrasmies tilaa kyllä taksin. Onneksi mies huomasi tässä vaiheessa, että hänen siskonsa oli pyytänyt sitä tulemaan vahtimaan lastaan. Pääsinpä livahtamaan kotiin! Ei ole vielä laittanut viestiä, mutta vaikka kuinka ruikuttaisi, noin pihin miehen kanssa en lähde enää mihinkään!! Olisi pitänyt arvata, kun mies ehdotti ekoiksi treffeiksi kävelyä ja kahveja.
Kommentit (21)
Pro pro provoooo, seuraaaava kiitos!
Onneksi mies huomasi, siis omaksi onnekseen, että sisko oli pyytänyt lapsenvahdiksi. Tai ainakin sinulle sanoi, että oli pyytänyt.
Tää oli todella surkea. Et saa pisteitä edes yrityksestä, koska niin huono. 0/5
Olet idiootti. Ja mielestäsi miehen varmaan kuuluu maksaa kaikki treffeillä. Et sitten itse viitsinyt ostaa niitä karkkejasi.
Tämän tarinan kirjoitti itse lompakkoloisulisija. Näin hän naiset kokee omassa pienessä päässään. Mutta ei se mitään, peräkammarissa voi hautoa vaikka minkälaisia naisviha-aloituksia ihan rauhassa... :)
Siis omg! Oliksne sun horokorkkarit ap tosi nolot, mies varmaan käytti siskoaan tekosyynä... Sun seuraava aloitus on sitten "Miksei mies ihastunutkaan muhun?"
Olet varmaan 30+ ja mies joku hädintuskin parikymppinen maaltamuuttanut opiskelija. Kannattaa vähän katsoa kenen kanssa lähtee liikkeelle. Olen kanssasi samaa mieltä, että on kummallekin osapuolelle noloa tajuta, että toinen on ihan eri tuloluokassa kuin toinen.
Miksi ihmiset menee treffeillä leffaan? Miten siinä tutustutaan toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mentiin leffaan, ja mies sanoi, että haetaan karkit ja limut sitä ennen kaupasta!! Siis kaupasta, miten pihi toi mies oikein oli, kun ei muka ollut varaa ostaa sieltä leffateatterista. Hävetti kun jonotettiin lippuja, eikä meillä ollut syömistä, ja muiden kädet täynnä irtokarkkeja yms. Noh,, sain sentään popparit sieltä, kun katsoin kaupassa miestä ivallisesti popcornhyllyn kohdalla, ja kysyin että pitääkö meidän käydä jossain ensin tekemään popparitkin valmiiksi. :D
Leffan jälkeen mies ehdotti, että mennään hänen luokseen tekemään tortilloja. Olin tosi ärsyynynyt jo. Kysyin, että enkö mielestäsi ansaitse kunnon ravintola-annosta. Mies mutisi jotain, ja sanoi, että voimme kai mennä, jos haluan. Mutta mitä seuraavaksi!! Mies ehdotti että kävellään sinne syömäpaikkaan, vaikka mulla oli korkeet korkkarit ja se varmasti oli sen huomannu. Sanoin, että herrasmies tilaa kyllä taksin. Onneksi mies huomasi tässä vaiheessa, että hänen siskonsa oli pyytänyt sitä tulemaan vahtimaan lastaan. Pääsinpä livahtamaan kotiin! Ei ole vielä laittanut viestiä, mutta vaikka kuinka ruikuttaisi, noin pihin miehen kanssa en lähde enää mihinkään!! Olisi pitänyt arvata, kun mies ehdotti ekoiksi treffeiksi kävelyä ja kahveja.
Fiksu mies,tuohan oli varsin uskottavan kuuloinen tekosyy päästä poistumaan paskoilta treffeiltä.Jos tarina on tosi,sääliksi käy miestä.Itse ainakin olisin mielelläni ostanut leffaherkut kaupasta(ei piheyttä,vaan fiksua säästöä,johan leffaliput maksaa nykyään törkeän paljon) ja mennyt tekemään tortilloja,kuulostaa kodikkaalta.Hyvä,että erilaisuutenne tuli esille noin nopeasti.Nyt mies voi etsiä itselleen kivan naisen ja ja ap jonkun helposti höynäytettävän ääliö(eräs tuttu ainakin löytää aina miehiä,jotka kustantavat kaikki ravintola-illoista silikonirintoihin).
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset menee treffeillä leffaan? Miten siinä tutustutaan toiseen?
Leffan jälkeen voi mennä kahville/lasilliselle,ja jos ei keksi muuta puhuttavaa voi ainakin puhua juuri nähdystä leffasta.Ei niiden treffien ole pakko olla pelkkä leffassa käynti.
Se oiskin ollu liian hyvä ja fiksu sulle :) hyvä kun pääs susta eroon vaik selvä provohan toi. Mut surullista kyllä että kaltaisiasi naisidiootteja on ihan oikeasti olemassa.
Tarina voisi olla uskottavampi, jos ihan kaikkia treffeillä lokkeilun stereotypioita ei olisi tungettu samaan kertomukseen. Seuraavaa provoa laatiessasi kannattaa pitää juttu vähän simppelimpänä, niin siihen saattaa joku jopa tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Tarina voisi olla uskottavampi, jos ihan kaikkia treffeillä lokkeilun stereotypioita ei olisi tungettu samaan kertomukseen. Seuraavaa provoa laatiessasi kannattaa pitää juttu vähän simppelimpänä, niin siihen saattaa joku jopa tarttua.
Onhan AP:lle kuitenkin vastailtu.Sanoisin,että tämä provo on kärjistys naisista,jotka ovat tottuneet siihen,että heille tuodaan kaikki eteen kuin manulle illallinen.Eräs tuttunu esimerkiksi vain marssii sisään yökerhoon,tokihan joku muu maksaa sisäänpääsymaksun.Treffeillä mies maksaa aina kaiken ja lahjojen pitää olla kalliita.Eli vaikka ap:n tarina on provo,primadonnia on ihan tosielämässä,ja fiksut miehet hankkiutuvat heistä eroon niin pian kuin mahdollista.
Olet lukenut oman osasi palstan lompakkolois-oppeja. Kerro seuraavalle deitillesi hinnastosi, niin voi sitten päättää lähteekö maksullisen seuralaisen kanssa elokuviin.