Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät nykyajan vanhemmat laita lastensa hiuksia?

Vierailija
26.08.2016 |

Olen tällä hetkellä bussissa ja edessäni istuu n. 8v tyttö jolla pitkät, ohuet hiukset roikkuvat rasvaisena. Silloin kun itse olin saman ikäinen (eli 12v sitten) minulla oli aina jonkinlainen kampaus päässä. Rakastin erilaisia lettejä ja usein lettikampaus oli päässä. Nykyään harvemmin näkee.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei useinkaan ole aamulla aikaa. Joskus laitan hiukset kiinni, jos tyttö pyytää, mutta siistimmältä tyttö näyttää kotiin tullessaan hiukset auki, kuin siinä temmeltäessä kärsineessä kampauksessaan.

Vierailija
22/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti laitetaan enemmän kuin 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

¨No ei mulle 90-luvulla kukaan mitään kampauksia tehnyt.Itse väkertelin ponnarille tai saparoille sitten kun se sujui. 

Joo ei mullekaan, 80-luvulla olin peruskoululainen.

Vierailija
24/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11v ja 8v tytöt tahtoo tosi usein kaksi lettiä. Siis ihan ranskanletit molemminpuolin. En tiedä miksi se on niin suosittu kampaus. Välillä pitävät auki ja välillä ponnarilla ja kaikenlaista muutakin. Osaavat itsekin laittaa nätisti ja vaikka ois aukikin niin on ne puhtaat ja harjatut. Olen itse kampaaja niin nää on ihan perusjuttuja. 13v poikakin laittaa hiuksensa aamuisin. Ei tosin letille. :D

Vierailija
25/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ikinä tehty mitään lettikampauksia. Säälin niitä tyttöjä, jotka vielä teini-iässäkin tulivat kouluun niissä noloissa kampauksissa.

Poninhäntä, panta jne, ne käyttöön. Säästyy aikaa ja tytön hiuspohja.

Vierailija
26/26 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laittanut äiti mulle lettilampauksia. Sen sijaa leikkasi korvantasalle lyhyen tukan, kun kuulemma mun tukka oli liian hankala. Itkin niin vietävästi.

Meidän luokallamme taisi olla tasan yksi tyttö, jolla oli aina ranskanletti tai joku vastaava. Edes niillä lestasuvun jäsenillä ei pahemmin lettejä ollut. Yleisesti ottaen "monimutkaisin" kampaus joko panta tai ponnari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi