Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Lidlin Cien ripsiväri on?

Vierailija
26.08.2016 |

Paakkuuntuuko? Liimaako ripset yhteen? Mun on vaikea löytää paakkuuntumatonta ja ripset erottelevaa ripsiväriä kalleistakaan merkeistä. Ajattelin nyt testata halvempia. Mites allergisoiko?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Jos siinä lukee long lashes tms, niin paakkuuntuu varmasti. Mikähän ripsiväri vain yksinkertaisesti värjäisi ripset? Sellainen hakusassa minulla.

Vierailija
2/24 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. Jos siinä lukee long lashes tms, niin paakkuuntuu varmasti. Mikähän ripsiväri vain yksinkertaisesti värjäisi ripset? Sellainen hakusassa minulla.

Samaten minulla. En kaipaa tuuhennusta tai pidennystä. Vsin vähän lisää väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paakkunnu kun saa vetää miljoona kertaa että saa jotain jäämään ja haisee ihan hirveälle.

Vierailija
4/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako ostaa?

Vierailija
5/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä kuin että suuresti arvostamani hutien korjailu on tällä ripsarilla helppoa. Pieni kostutus topsyyn ja tahra pois leviämättä.

Niin, ja hinta.

Vierailija
7/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikka.

Vierailija
8/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. En muista mikä siinä oli viakana. Jäi käyttämättä.

Vierailija
9/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko MeNaiset -lehden arvostelu vähän maksettu, ettei repsahdeta halpaan. Aikanaan ostin hölmöyttäni Stoccan kemppariosaston kalleinta. Kaverin suosituksesta testasin kerran Cien -sarjan rasvoja ja takaisin en ole palannut. Ulkomailla ne ovat kai voittaneet sokkotesteissä kalleimmatkin rasvat.

Meikkejä en ole kokeillut, mutta tuolla hinnalla uskaltaa kokeilla, vaikka ei ihan nappi olisikaan.

Vierailija
10/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein toiminut mulla. Ihan ok arkiripsarina töihin (olen äijäduunissa :D eli ei tarvi näyttää kummoiselta) mutta en mä sillä oikein saanut haluamaani tulosta. Essencen Lash Princess falsies tai vastaava toimii hyvin, kaareuttaakin melkein itsestään. Ja on edullinen.

Mulla on todella pitkät, melko tuuheat ja täysin tikkusuorat ripset

Vierailija
11/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko MeNaiset -lehden arvostelu vähän maksettu, ettei repsahdeta halpaan. Aikanaan ostin hölmöyttäni Stoccan kemppariosaston kalleinta. Kaverin suosituksesta testasin kerran Cien -sarjan rasvoja ja takaisin en ole palannut. Ulkomailla ne ovat kai voittaneet sokkotesteissä kalleimmatkin rasvat.

Meikkejä en ole kokeillut, mutta tuolla hinnalla uskaltaa kokeilla, vaikka ei ihan nappi olisikaan.

Nuo rasvat on parhautta!

-10 

Vierailija
12/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea floppi. Jätä ostamatta, niin säästät pari euroa. Ikinä en noin huonoa "ripsiväriä" ole ennen kokeillut... roskiin lensi. On kuiva, paakkuuntuu, eikä väriä ja volyymiä tule vaikka vetelisi monta kerrosta. Rimmelin 6e tarjousmascarakin on ammattilaistason huipputuote tohon verrattuna.

Vierailija
13/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi etten kestovärjää ripsiä, jos vain pelkkä väri riittää??????!!!!

Vierailija
14/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä käytössä ja olen ihan tyytyväinen ja kuten edellä joku jo sanoikin, niin on tosi helppo korjata huti-sotkut. Pysyy tosi hyvin koko päivän. Hinta-laatu -suhde 10. Me Naiset -lehden juttu vaikuttaa minustakin "maksetulta".

Vierailija
15/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä käytössä ja olen ihan tyytyväinen ja kuten edellä joku jo sanoikin, niin on tosi helppo korjata huti-sotkut. Pysyy tosi hyvin koko päivän. Hinta-laatu -suhde 10. Me Naiset -lehden juttu vaikuttaa minustakin "maksetulta".

Nää Lidlin omat sissimainokset tällä palstalla sen sijaan eivät. Tuote on täysin ala-arvoinen. No ehkä, jos Lumene on luottomerkkisi ripsiväreissä, kannattaa harkita vaihtoa.

Vierailija
16/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää Lidlin omat sissimainokset tällä palstalla sen sijaan eivät. Tuote on täysin ala-arvoinen. No ehkä, jos Lumene on luottomerkkisi ripsiväreissä, kannattaa harkita vaihtoa.

Lopputulos on siis samalla ikävällä tavalla "luonnollinen".

Vierailija
17/24 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarit käyttäytyvät kaikki eri tavalla erilaisissa ripsissä ja tämän vuoksi se oma suosikki löytyy yleensä vain kokeilemalla. On siis melko mahdotonta sanoa, onko joku ripsari yleisesti paska vai loistava.

Omat ripseni ovat tuuheat, pitkät ja kaarevat jo omasta takaa, mutta käytän silloin tällöin myös ripsaria, jos käytän muuta silmämeikkiä. Ostin tuon lidlin vedenkestävän ripsarin ja täytyy sanoa, että tykkään lopputuloksesta. Mascaralla saa mukavasti pituutta ja tuuheutta, MUTTA tuotteessa on voimakas hajuste (miksi ripsariin edes tarvitaan jotain tuoksua?), sen koostumus on tavanomaista kosteampi, eli sotkua tulee helposti, ja lisäksi se kuivuu melko hitaasti. Tuote myös pysyy karisematta tai suttaantumatta koko päivän, ja on helppo toisaalta pestä pois.

Ei siis täydellinen mascara, mutta parin euron tuotteeksi todella jees. 

Vierailija
18/24 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä floppi paakkuuntuu heti sekä liimaa ripset yhteen! Roskiin/5

Vierailija
19/24 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, ei ole kuiva (onkohan Lidlillä useampi laatu?), mutta mulla ei oikein pysy koko päivää. Jos pysyisi niin olisi täydellinen.

Vierailija
20/24 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten loistava tuote, mutta tuoksu on niin voimakas että jää käyttämättä. Aina kun käytän sitä, haistan sen inhottavan kielomaisen tuoksun ripsissäni koko päivän ajan.