Tuo silja video on kyllä paha!=)Olkaapa tarkkoja niin löytyy..
Kommentit (43)
...Hyvä, hyvä! ;P
Ihana tuo yksi, joka ei ymmärtänyt sarkasmia. ;D
Vierailija:
pärstävärkit näkemään*huokasee*
SAMOIN! Tosin voin rehellisyyden nimissä kertoa, että olen huomattavasti kauniimpi kuin kyseinen neitokainen joka oli höylättävänä. :) Tätä naamaa kehtaakin esitellä, vaikkei kyllä koskaan tule näkymään panovideolla. ;)
Entä sinä? Kauniimpi? Rumempi? Yhtä ruma?
Vierailija:
pärstävärkit näkemään*huokasee*
myönnätkö olevasi todellakin panonaista rumempi/yhtä ruma? vai mitä tarkoitit? vai oliko p.nainen muka mielestäsi kaunis? kohtalaisen kaunis? edes normaali? hui! ompas huono maku!!!
rumahan se oli kuin mikä.
kauneus on katsojan silmissä, saatat sinäki näyttää venäläiseltä h****lta jonku mielestä vaikka omasta mielestäs kauniilta.
T:44
Sinä lienee kuulut juuri siihen kaveriporukan " rumimmat" osastoon ja kokemuksen syvällä rintaäänellä nyt kerroit tarinasi : D
Vierailija:
Olipas leidi mitäänsanomattoman näköinen; itse asiassa ruma! ;D
Vissiin känni sitten tekee sokeaksi,että tuon näköistä viitsii höylätä. ;PTosin, niinhän se on että miehet etsii rumista naisista sitä pikapanoseuraa illan päätteeksi, ja kaunottariin sitten tuhlataan huomattavasti enemmän aikaa ja vaivaa. Rumilta saa helpommin, kun eivät kellekään kelpaa --> ja raukat antavat saman tien kun kerrankin saavat huomiota ja imertelua osakseen.
Meidän kaveriporukassa kundit aina käy ottamassa rumilta, niiltä kun saa. Ja kun kaunis sattuu kohdalle, niin tuolloin halutaan tutustua rauhassa, tapailla, liehitellä, ihastua jne...
Tosin eipä miehelläkään tainnut toimia, kun lurpsahti vehje koko ajan ulos niin että sai nainen asetella takaisin. Hyvä, hyvä.
Vierailija:
Vierailija:
Vissiin känni sitten tekee sokeaksi,että tuon näköistä viitsii höylätä. ;PTosin, niinhän se on että miehet etsii rumista naisista sitä pikapanoseuraa illan päätteeksi, ja kaunottariin sitten tuhlataan huomattavasti enemmän aikaa ja vaivaa. Rumilta saa helpommin, kun eivät kellekään kelpaa --> ja raukat antavat saman tien kun kerrankin saavat huomiota ja imertelua osakseen.
Meidän kaveriporukassa kundit aina käy ottamassa rumilta, niiltä kun saa. Ja kun kaunis sattuu kohdalle, niin tuolloin halutaan tutustua rauhassa, tapailla, liehitellä, ihastua jne...
Tosin eipä miehelläkään tainnut toimia, kun lurpsahti vehje koko ajan ulos niin että sai nainen asetella takaisin. Hyvä, hyvä.
Siis lukiko tuossa viestissä että kirjoittaja olisi jonkun äiti???
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Siis lukiko tuossa viestissä että kirjoittaja olisi jonkun äiti???
Näin sitä mammoja vedätetään : )))
Minä vanhus sorruin teikäläisten nuorten jippoihin etsimään ja katsomaan, mistä oikein on kyse. Kyllä täytyy sanoa, että törkeä oli. Tietääköhän tyttö itse olevansa netissä? Pitäisikö tuosta ilmoittaa poliisille?
Olen googlettanu monta kertaa ja päädyn johonki " riemurasiaan" mut en sieltä mitään silja-videoo löydä...
Help?
mut kyl se löytyy varmaan torrenttina jostain.. :)
kun en sitä löydä?
Siellä alkoholistien sivuillakin tuli sit vaan sellasta kirjain/merkki-sekamelskaa...Taitaa olla turha toivo että näkisin sen videon,nyt en tiiä mistä ihmiset puhuu...
Kahdella aivan uudella koneella kokeiltu, mutta kun ei aukee (mistään linkistä millään hakusanalla) niin ei aukee! :/
Ei sitä alkoholistit-sivulla olevaa linkkiä ole tarkoitus avata, vaan tallentaa. Joku selain tän automaattisesti tekeekin, mutta ne joille näkyy se merkkisotku, klikkaavat hiiren oikealla napilla ja tallentavat sieltä
Paneskelevat vaan ns. julkisella paikalla. Tyhmää kuin mikä! Varmasti jossain laivassa nyt löytyisi hyviä piilopaikkojakin, kuten OMA HYTTI! Se nainen on kyllä tuhannen tulimmaisessa kännissä...
pärstävärkit näkemään
*huokasee*