Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mä oisin jäänyt yksin niin mua ei ois rakastanut kukaan

Vierailija
25.08.2016 |

Siis kun aina sanotaan, että älä tyydy kehen tahansa.
Tarttisin jonkun jota mä itse rakastan. Mä en rakasta mun kumppania enää :( Mutta menin yhteen koska hän rakasti minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

spoiler alert: kivikissaäiti

Vierailija
2/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakastit silloin joskus kuitenkin?

Oletko masentunut?

Tiedätkö faktan, että se rakkaus on välillä piilossa. Itsellä ainakin. Ei vaan ole pinnassa.

Ja sitten se jostain taas tulee. Voi mennä pitkäkin aika.

Mihin sinä kumppanissasi rakastuit?

Uskaltaa rakastaa. Olla utelias. Välillä on aika hukassa. Mutta se ei tarkoita, etä suhde olisi huono eikä sitä, että mitä se voi olla jossaiN vaiheessa. Ei se ole koko ajan rakkauden tykitystä. Välillä se vaan on. Välillä ärsyttää. Välillä masentaa välillä on tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta rakastit silloin joskus kuitenkin?

Oletko masentunut?

Tiedätkö faktan, että se rakkaus on välillä piilossa. Itsellä ainakin. Ei vaan ole pinnassa.

Ja sitten se jostain taas tulee. Voi mennä pitkäkin aika.

Mihin sinä kumppanissasi rakastuit?

Uskaltaa rakastaa. Olla utelias. Välillä on aika hukassa. Mutta se ei tarkoita, etä suhde olisi huono eikä sitä, että mitä se voi olla jossaiN vaiheessa. Ei se ole koko ajan rakkauden tykitystä. Välillä se vaan on. Välillä ärsyttää. Välillä masentaa välillä on tyhjää.

Kyllä ainakin pidin hyvin paljon. Olin mä kai rakastunut. Rakastuin hänen luonteeseensa, ystävällisyyteen ja huomaavaisuuteen, välittämiskykyyn.

Varmaan on piilossa. Mies on kohdellut mua hyvin, siltä pohjalta pitäisi pystyä rakastamaan. Mutta olen kai jonkinlainen luuseri enkä pysty.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän