Mikä on 155cm normaali paino?
Olen 155cm pitkä 15v ja painan 53kg. Olenko normaali painoinen vai lievää lihavuutta?
Kommentit (19)
Ihan normaali! Yli 56kg alkaa olla lievää ylipainoa.
Jasmiini kirjoitti:
Lihava.
36kg on sopiva paino.
Älä sinä huumeita käyttävä syömishäiriöinen kiusaa terveitä ihmisiä.
Ap:lle: mitoissasi ei ole mitään vikaa.
Painoindeksisi on hieman yli 22. Et ole lihava vaan normaalipainoinen.
Mun 15-vuotias on 171 ja 53, itse olin samanikäisenä 170 ja 47.
Jasmiini kirjoitti:
Lihava. Suosittelen ignooraamaan vielä lihavampien mammojen kommentit.
36kg on sopiva paino.
Olet kamala ihminen. Sinun ja kaltaistesi takia sairastuin aikanaan syömishäiriöön. Mätäne helvetissä.
Oon samn pituinen ja painan 47kg. Kesällä on tullut vähän kiloja, normaalisti painan 45kg.
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Lihava.
36kg on sopiva paino.
Älä sinä huumeita käyttävä syömishäiriöinen kiusaa terveitä ihmisiä.
Ap:lle: mitoissasi ei ole mitään vikaa.
Terveitä? Läskidenialismi tulisi luokitella sairaudeksi, ad hominem.
En käytä huumeita.
Koulukiusaaja-Ssss taas vauhdissa...
Koitas vähän keskittyä äikän tunneilla..
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
36kg on sopiva paino.
Olet kamala ihminen. Sinun ja kaltaistesi takia sairastuin aikanaan syömishäiriöön. Mätäne helvetissä.
Keskustelemme mitoista. Emme sinusta emmekä minusta. Sinä et selvästi kykene käsittelemään asiaa asiana, se on sääli. Pidä löskidenialistiset nökemyksesi, mutta älä syytä muita niistä.
Ai sinun mielestäsi syömishäiriöitä ei ole ollenkaan? Sellaisista puhuvat ovat vain läskidenialisteja.
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
36kg on sopiva paino.
Keskustelemme mitoista. Emme sinusta emmekä minusta. Sinä et selvästi kykene käsittelemään asiaa asiana, se on sääli. Pidä löskidenialistiset nökemyksesi, mutta älä syytä muita niistä.
Täytyy muistaa tämä ilkeytesi aina, kun meinaan tuntea myötätuntoa sinua kohtaan.
Ruumiinrakenne vaikuttaa myös. Minä olen tuon pituinen ja olen hoikkanakin ns. muodokas. Nyt painan 54 kg ja minulla on mahamakkaroita kaksi, kaksoisleuka ja löysä perä. Olen joskus painanut 42 kg eikä sekään ollut hyvä. Minulle sopivin paino on 48-49 kg. Sinulla se voi olla joku muu paino.
söpöA kirjoitti:
lihava
Ap, tämän kommentin kirjoittajalla on syömishäiriö. Tällä hetkellä hän on osastolla. Älä usko mihinkään, mitä hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
söpöA kirjoitti:
lihava
Ap, tämän kommentin kirjoittajalla on syömishäiriö. Tällä hetkellä hän on osastolla. Älä usko mihinkään, mitä hän sanoo.
idiootti
söpöA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
söpöA kirjoitti:
lihava
idiootti
No niinhän sä olet!
söpöA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
söpöA kirjoitti:
lihava
idiootti
Huutelu ja nimittely alkaa aina siinä vaiheessa, kun ei osaa enää mitään järkiperäistäkään sanoa. :)
Ihan normaali paino tuon ikäiselle :)