Miksi et ole kateellinen tällä hetkellä lämpimässä lomaileville?
Kerro, miksi et tunne kateutta ihmisille, jotka lomailevat parhaillaan etelän lämmössä.
Allekirjoittanut ei lomaile itse, eli ei ole tarkoitus aiheuttaa kateutta. :D
Kommentit (31)
Koska en kadehdi etelänlomailijoita koskaan muulloinkaan. Inhoan aurinkoa ja hellettä yli kaiken, enkä itse lähtisin kuumaan maahan rantalomalle edes maksusta.
Ei vaan kiinnosta mikään lämpimässä lomailu. Täällä on nyt oikein passeli sää, raikasta mutta päivällä pärjää ulkona t-paidalla.
Koska asuinpaikkani on ihan riittävän lämmin. Saisi jo helle vähän hellittääkin.
Vihaan lentämistä, pidän enemmän kaupunkilomista, en kestä hellettä, olen käynyt etelän lomakohteissa ihan tarpeeksi jo nuorena.
Olen kyllä kateellinen, rakastan aurinkoa. No toisaalta olen tänä vuonna ollut jo 3 viikkoa Gambiassa, viikon Turkissa ja matka Thaimaan Krabille varattuna ens helmikuuksi eli eiköhän välillä ole toisten vuoro :)
Koska rakastan syksyä ja rakastan arkea, opiskelen unelmieni alaa. Näin on hyvä, pimeys ja kynttilät<3
Siksi, koska täällä Savossa ei vielä ole miinus kolkyt pakkasta. Sitten kun se aika tulee, olen kateellinen.
Rentouttavan loman jälkeen on ihan kiva olla töissä, säät on oikein hyvät työn tekoon. Edessä/tiedossa on muutama kiva viikonloppu tapahtuma ja marraskuussa helteinen rantaloma pimeimpään kurjimpaan aikaan Suomessa. Oikestaan harmittaisi, jos olisin esim. eilisen kauniin illan Aurajokirannassa hyvässä seurassa, hyvää ruokaa syöden menettänyt.
Siksi koska olen ihan tyytyväinen omaan elämääni, enkä tunne tarvetta kadehtia ketään.
Ihmiset esittelevät mielellään lomakuvia, joissa hiki helmeilee vähän kärähtäneellä nenällä ja auringonottajat tirisevät keskenään rannalla ja patsastelevat kymmenien muiden turistien kanssa nähtävyyksillä ja ahtautuvat iltaisin tavernaan tai baariin istumaan kylki kyljessä, syömään omituista ruokaa ja ottamaan kuvia muille esiteltäviksi. Minun on vaikea keksiä myönteisiä kommentteja, kun inhottaa ajatuskin siitä, että tuollaiseen pitäisi osallistua (onneksi ei tarvitse). Minut tunnistaa siitä, että kommenttini koskevat lähinnä jonkin vaatekappaleen kivaa väriä tai sitä, että kuvattavat näyttävät tosi iloisilta.
Nyt on juuri minulle sopiva kesäsää: +20 astetta, leppeää tuulta ja välillä sadetta. Loka- ja marraskuu ovat lempikuukausiani täällä Helsingissä, ja tietysti muuallakin, jossa syksyllä on pimeää ja jossa vesipisarat tanssivat ikkunoissa ja katuvalojen alla. :)
En pidä helteestä ja asuin 13 vuotta Aasiassa, nautin Suomen ilmastosta ja syksystä ja jopa siitä talvesta!
Koska en oikein osaa päättää minne matkustaisin. Oltiin pari vuotta sitten reissussa 4kk putkeen ja sen jälkeen ei ole tullut matkakuumetta. Matkakassa kasvaa tässä miettiessä.
Olen matkustellut paljon. Olen toki onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka pääsevät lomailemaan kaukokohteisiin. Monethan pitävät rantalomista, auringon ottamisesta rannalla jne. Minä taas palan helposti, ja lomakohteilta odotan lähinnä museoita, raunioita, kirjakauppoja, paikallista ruokaa (ja juomaa :D )...
En usko että kukaan on minunkaan lomistani kateellinen, moni varmasti tuskastuisi katsoessaan kuinka kierrän kirjakaupan jokaisen kerroksen tarkkaan läpi ja valkkaan kuinka monta kirjaa jaksan kantaa mukanani.
Syksy ❤️