Muita, joille karppaus edelleen paras tapa tiputtaa kiloja?
Ensin nopeasti ketoosiin vetämällä hiilarit minimiin ja sen jälkeen onkin helppo syödä kevyesti kun nälkä katoaa ja on energinen olo.
Kommentit (20)
Muut pelkää kertoa, koska Pekka Puska.
Jos joku tapa on edelleen paras tapa pudottaa kiloja, niin tapa ei ole koskaan erityisen hyvä ollut, koska niitä kiloja pitää edelleen pudottaa.
Eipä toimi täällä. Kiva juttu jos sinulle käy!
Myös mulla toimii parhaiten. Aloitin starttina sairaaladietin pari päivää sitten ja jatkan karppauksella. Pudotettavaa 12 kg.
Et ole :) mä en ketokarppaa, enkä tarkasti laske hiilareita. Mut hh mututuntumalla 50 g paikkeilla / päivä. Hiilari pöhöttää ja liikaa nautittuna väsyttää.
En enää laihduta kun olen jo normaalipainossani, ollut jo vuosia, mutta tämän ruokavalion tulen pitämään loppuikäni
Edelleen? Monetteko kertaa pudotat?
Vierailija kirjoitti:
Ensin nopeasti ketoosiin vetämällä hiilarit minimiin ja sen jälkeen onkin helppo syödä kevyesti kun nälkä katoaa ja on energinen olo.
Täällä yksi, hep! Ja ihan samalla tyylillä mennään.
Ihmettelijöille tiedoksi: lihoin 20 kiloa vuodessa, kun lopetin karppaamisen viiden ylläpitovuoden jälkeen. Ajattelin, että tottakai voin syödä hiilareita kuten muutkin, mutta toisin kävi - BED palasi lähes välittömästi, joten VHH on mulle ainoa tapa pitää syömishäiriö aisoissa.
Mulla sama juttu. Olen omenalihavuuteen taipuvainen ja minulla on pcos, joten lihon todella helposti. Hiilarien himo on valtava, sekin tyypillistä pcos-naisille. Hiilareita tiputtamalla laihdun suht helposti, muuten ei onnistu vaikka olisi mikä kitudieetti. Ylipäätään fitness-tyyppinen ruokavalio yhdistettynä liikuntaan on lähes ainoa, millä vyötärö pienenee.
Mitä te karppaajat syötte? Itselläni ei ole karppaamalla kilot tippuneet mutta ehkä tein jotain väärin. Muistan kun söin joskus vain kotain itse tehtyä tonnikalasalaattia missä ei kyllä juuri voinut hiilareita olla mutta paino pysyi samassa niin kauan kunnes kalorit alle tuhat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te karppaajat syötte? Itselläni ei ole karppaamalla kilot tippuneet mutta ehkä tein jotain väärin. Muistan kun söin joskus vain kotain itse tehtyä tonnikalasalaattia missä ei kyllä juuri voinut hiilareita olla mutta paino pysyi samassa niin kauan kunnes kalorit alle tuhat.
Runsaasti rasvaa, vähän hiilareita, sopivasti proteiinia. Ei tarvi laskea kaloreita, pelkän tonnikalasalaatin syöminen ei ole karppausta. Kermaa, voita, smetanaa, rasvaista lihaa, rasvaisia juustoja, pähkinöitä, öljyä, kasviksia. Ruoka on hyvää, paino laskee, ei ole nälkä ja terveys nousee kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti rasvaa, vähän hiilareita, sopivasti proteiinia. Ei tarvi laskea kaloreita, pelkän tonnikalasalaatin syöminen ei ole karppausta. Kermaa, voita, smetanaa, rasvaista lihaa, rasvaisia juustoja, pähkinöitä, öljyä, kasviksia. Ruoka on hyvää, paino laskee, ei ole nälkä ja terveys nousee kohisten.
En ymmärrä miksei voisi olla jos hiilareita ei kerran tule. Voihan salaattiinkin laittaa vaikka kuinka paljon rasvaisia majoneeseja ja vaikka juustoa. Jos paino ei tuolla tipu niin vaikea tosin uskoa että se smetanan lisäyksellä ottaisi vauhtia.
Sehän näussä on että aina kun joku on epäonnistunut niin sen täytyy johtua siitä että jotain on tehty väärin?
Oikeasti kaikki karppaavat ja karpanneet tutut ympärillä ovat muutaman vuoden jälkeen lihavampia kuin enne karppausta. Järki? Lisäksi kolme tuttua ovat saaneet kauheat sappikivioireet muutaman kuukauden karppauksen jälkeen. Ok, paino putoaa mutta terveellistä ruokavaliota ei opita.
Minulla se on ainoa, mikä on toiminut.
Karppaus minulla on paras elämäntapa ravinnon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aluksi grammalleen punnita merkitä ylös mitä oikeesti syö ja juo, koska mututuntumalla ei onnistu. Ketoosiin päästäkseen pitää jättää kahvistakin maito pois. Tomaatissa ja porkkanassa melko paljon hiilareita, kuten myös viinirypäleissä ja hedelmissä yleensäkin.
Täällä yksi jolle karppaus oli ainoa tapa tiputtaa ylimääräiset kilot. Sen jälkeen ei kyllä ole paino enää noussut kun hiilarit ei enää maistu.
Mulle tuli kesällä muutama kilo ylimääräistä kun söin mitä sattuu. Nyt karppaan ne kilot pois. Hyvin toimii hiilareiden vähentäminen, en mätä rasvaa ylettömästi.
Jep. Aina alkavat kilot pudota kun lopetan turhien hiilareiden vetämisen, mutta ongelmana on se, että haluan niitä hiilareita. Esim. tänään halusin ranskalaisia perunoita ja leipää. Mikään dieetti ei toimi, jos sitä ei noudata ja mä en jaksa noudattaa.
Ok, olen ainoa =)