Imetän tokaluokkalaista julkisesti ja olen ylpeä siitä
Halusin tällä vain sanoa sen, että jos täältä löytyy hengenheimolaisia, niin älkää turhaan hävetkö itsenne tai lapsenne puolesta.
Kommentit (34)
Täällä itketään. Oletko onnellinen?
Eikös tuo mene jo pedofilian puolelle?
Voi haitata lapsen kehitystä. Lopeta pian. Heti ehkäpä jopa.
Mitäs lapset kaverit, toivottavasti eivät kiusaa. Niin, miksi imetät. Lääketieteellisesti ei ole perusteltua.
Hyi helvetti!
(Toki kyseesä on provo, mutta silti pelkkä ajatuskin....)
Imetin eilen 29-vuotiasta ;) ;) maiskis
Eikö se noihin aikoihin lopu imetys viimeistään kun lapsen suu kasvaa niin isoksi (ja nänni jää liian lyhyeksi), ettei heruttaminen enää onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se noihin aikoihin lopu imetys viimeistään kun lapsen suu kasvaa niin isoksi (ja nänni jää liian lyhyeksi), ettei heruttaminen enää onnistu?
No miten mun mies (raavas nelikymppinen ukko) sitten imee mun tissejä harvase päivä ilman ongelmia?
Jostain joskus kuulin, että lapsen kielilihas kehittyy niin ettei 8-vuotiaana enää pysty imemään nänniä. En tiedä onko totta vai luulopuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo mene jo pedofilian puolelle?
Niin, ja tässä tapauksessa vielä insestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten mun mies (raavas nelikymppinen ukko) sitten imee mun tissejä harvase päivä ilman ongelmia?
Maitoako se sieltä imee?
Tältä se näyttää. Suu ei ole kasvanut liian isoksi, mutta sohva jäämässä liian lyhyeksi.
http://4falmz3c8p8o41p89g13ikew.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uplo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoako se sieltä imee?
No sitäpä hyvinki ;)
Tämän ketjun avaaja on taas kerran yksi osoitus siitä, minkälaista kieroutuneen pervoa porukkaa tästä maasta löytyy. Huh huh...
Voin kuvitella, kun aloittaja käy esim. jossain Rossossa ja tarjoilija kysyy, että mitä tenavalle sais olla, ja sit tää matami kaivaa tissinsä esiin. :D
Runkkasin tätä ketjua lukiessa ja olen ylpeä siitä.
T: M48
Vierailija kirjoitti:
Tältä se näyttää. Suu ei ole kasvanut liian isoksi, mutta sohva jäämässä liian lyhyeksi.
http://4falmz3c8p8o41p89g13ikew.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uplo…
Oksensin juuri suuhuni hieman.
Anteeksi mitä?