Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muhkeapeppuinen löytäisi istuvat, vaaleat farkut?

Vierailija
25.08.2016 |

Olen tähän asti käyttänyt freddyjä ja dromeja, mutta haluaisin löytää jostain perussiistit, vaaleansiniset farkut. Eli.. mulla on pyöreä iso peppu, etureidet ei ole kovin isot mutta ei myöskään erityisen kapeat, muuten olenkin hyvin pienikokoinen yläkropasta jne. Jos sulla on samantyylinen kroppa niin kerro mulle mistä löydät farkkusi :) Minä kiitän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

zizzi

Vierailija
2/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kroppa ja itekin olen ettinyt hyvin istuvia vaaleita farkkuja =) Täydellisiä en ole löytänyt vielä, mutta käytössä on ollut gina tricotin kristen-malli sekä perus dr denimit, ne on sen verran joustavaa kangasta että istuu melkeinpä kropalle kuin kropalle.=D Laatu niissä vaan on täyttä kuraa, ainakin sinisissä denimeissä. Mustat ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevi-osastolta

Vierailija
4/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviksen Curve ID:t ovat osoittautuneet kultasuoneksi, mitä tulee farkkuihin. Aina löytyy hyviä pesuja ja istuvuus on täydellistä . Eivät kulahda käytössäkään.

Vierailija
5/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hevi-osastolta

Hedelmä ja vihannesosastolta?

Vierailija
6/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen kroppa ja itekin olen ettinyt hyvin istuvia vaaleita farkkuja =) Täydellisiä en ole löytänyt vielä, mutta käytössä on ollut gina tricotin kristen-malli sekä perus dr denimit, ne on sen verran joustavaa kangasta että istuu melkeinpä kropalle kuin kropalle.=D Laatu niissä vaan on täyttä kuraa, ainakin sinisissä denimeissä. Mustat ok.

Dr denimeitä olen harkinnut mutta moni tosiaan moittinut tuota laatua :/ Ap

Vierailija
7/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leviksen Curve ID:t ovat osoittautuneet kultasuoneksi, mitä tulee farkkuihin. Aina löytyy hyviä pesuja ja istuvuus on täydellistä . Eivät kulahda käytössäkään.

Hmm täytyypä jostain ettiä nää testattavaks! :) Ap

Vierailija
8/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

zizzi

Siellä taitaa olla mulle vähän liian isoja vaatteita. :) Ap

Vierailija
9/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JC& Carlings ainakin myyvät ja varsinkin JC:stä löytyy miellyttävän usein hajakappaleita alessa. 

Vierailija
10/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JC& Carlings ainakin myyvät ja varsinkin JC:stä löytyy miellyttävän usein hajakappaleita alessa. 

Kiitos sulle :) Kiva että tänne tuli ihan fiksujakin kommentteja eikä vaan vihjailua lihavuudesta. :D Siitä kun ei ihan ole kyse..

Vierailija
11/11 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hevi-osastolta

Hedelmä ja vihannesosastolta?

jep