Venäjällä jättimäiset valmkusharjoitukset yllättäen. Aiemmin usein niiden aikana hyökätty.
Venäjä on aiemmin tunkeutunut Georgiaan, Krimille ja Ukrainaan eri kerroilla valmiusharjoitustensa aikana.
http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2016082522221097_ul.shtml?ref=juurinyt_m…
Mitä mieltä? Hyökätäänkö nyt johonkin? Minne? Mitä meneillään?
Kommentit (19)
Siinä on kyse joukkojen nopeaan sotavalmiuteen saattamisen harjoittelemisesta. Tuota tehdään tässä harjoituksessa joka Venäjää. Minusta hyvin pelottavaa.
Joko pian Suomessa alkaa "ylimääräiset kertausharjoitukset".
"Täysi sotavalmius esim Baltian rajoilla".
Mitä tällä haetaan?
Suomessa YH on jo alkanut. Minut kutsuttiin 3 päivää sitten, kun olen saanut huoltokoulutuksen. Nyt olen erään varuskunnan sotilaskodissa munkkikahvilla. Tietääkseni jo yli 100.000 miestä on Suomessa aseissa, joten ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa YH on jo alkanut. Minut kutsuttiin 3 päivää sitten, kun olen saanut huoltokoulutuksen. Nyt olen erään varuskunnan sotilaskodissa munkkikahvilla. Tietääkseni jo yli 100.000 miestä on Suomessa aseissa, joten ei hätää.
Onko totta?
Toihan on jo melkein liikekannallepano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta?
Toihan on jo melkein liikekannallepano.
No ei.
T. M22, jonka tehtävät alkaa jo 3vko ennen harmaata vaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Kotona olet pieruverkkareissa trollailemassa.
Mitä Soini tähän ulkoministerinä sanoo?
Miten vitussa te foliohatut selviydytte normaalista elämästä, kun pelkäätte aivan kaikkea.
Tämä tukisi median ruokahätävara uutisoimista niin Suomessa kuin Saksassakin.. (varmaan muuallakin uutisoitu?)
Eiköhän siellä ole sisäinen hajoaminen menossa ennen muuta.
Kotivara kuntoon ja herran haltuun!
Mitenköhän ne sodat alkavat, jos esim nykyään alkaisi joku suurempi sota?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne sodat alkavat, jos esim nykyään alkaisi joku suurempi sota?
Talouspakotteet ovat sodan ensimmäinen "toimenpide"
Tällaisten harjoitusten verhoamana on jo kolmena kertana hyökätty.
Herättää kyllä huomiota. Miksi haluavat harjoitella sodan nopeaa aloittamista. Ketä vaataan? Ja vielä esim länsirintamallaan.
Siis *valmiusharjoitukset
Ap