Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoremman miehen kanssa seurustelevaa naista ihaillaan ja kannustetaan, mutta nuoremman naisen kanssa seurustelevaa miestä halveksitaan?

Vierailija
25.08.2016 |

Olen huomannut tällä palstalla tällaista. Todella tekopyhää ja kaksinaismoralistista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen pohtinut ja paljon. Heti on joku hyötymisnäkökulma jos nainen on nuorempi. En minä leveästi elä, mutta 4000e palkalla elätän kyllä itseni, eli siitä syystä en ole 15v vanhempaa miestä ottanut. Miehet harvemmin minun kuulteni tai nähteni ikäeroamme kommentoi, mutta naiset ovat todella kärkkäitä ja esim. myyjät ovat useinkin ottaneet asiakseen kommentoida ikäeroamme joka minusta ei kyllä todellakaan vaikuta asiakassuhteeseen.

Vierailija
2/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi nuoremman miehen kanssa seurustelevaa naista ihaillaan ja kannustetaan, mutta nuoremman naisen kanssa seurustelevaa miestä halveksitaa..."

Siitä yksinkertaisesta syystä että suurin osa kommentoivista ovat naisia, eivätkä enää niin nuoria ja kiinteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä nuoremman miehen kanssa seurustelevan naisen oletetaan uhmaavan sovinnaissääntöjä ja kaikkea sitä mitä naiselle pidetään sallittuna ja hyväksyttynä. Nuoren naisen kanssa seurusteleva mies haluaa todistaa viriliteettinsä (nainen ei ole elämänkumppani vaan todistuskappale) ja sohia kuolemaa kauemmaksi. Kts. myös Googlesta käsitteet trophy wife, arm candy ja donald trump. 

Mutta koska kyse on ihmissuhteista, googlaa myös esim. Oona Chaplin. 

Vierailija
4/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka vastaaja jatkaa, että voi voi kun taaskin tarjotaan stereotypiaa. Meille kävi niin että miestä vaivasi enemmän ikäero kuin minua emmekä pitkään aikaan edes tienneet todellista ikäeroamme kun asiasta ei puhuttu, arveltiin vain eikä mies suostunut 4kk sanomaan ikäänsä. Eli hänellä ei ole tarve todistaa eikä minulla tarvetta elättäjälle, satuimme vain rakastumaan toisiimme iästä huolimatta.

Vierailija
5/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella itseäni muutaman vuoden nuoremman kanssa. Pidän puumia ällöinä, nimityskin on typerä. Ihan samaa kastia sugardaddyjen kanssa.