Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-Maija Palander menetti rakkauden mutta piti miehen

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu. 

Tämä. Meillä lisänä hyvää seksiä ja ollaan hyviä ystäviä. Romanttinen rakkaus vaan kuoli pettämisen myötä. Perheenä yhdessä ollessa meno hyvinkin lempeää ja hassutellaan. Mulle tärkeintä on ehjä koti ja lapsia rakastavat vanhemmat (vaikka eivät toisiaan enää romanttisella tavalla rakasta).

Vierailija
82/109 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein aikoinani hyvin samatapaisen päätöken. En ymmärrä, miksi mun pitäis luopua puolesta lasteni lapsuudesta vain sen takia, että mieheni ei osaa pitää munaansa housuissaan. Ei mulla ole mitään tunnesidettä tuohon mieheen, jonka kanssa asun saman katon alla, arki rullaa, ei riitoja (kun ei ole tunteitakaan), mutta lapsilla on 1 koti ja molemmat vanhemmat läsnä koko ajan. Mitä sitten tapahtuu, kun lapset on muutaneet pois kotoa, en tiedä, sen näkee sitten. Joku tuossa kommentoi, että miksi sitä pettämistä pitää koko ajan kaivella esiin. No ymmärrät sitten kun sun luottamuksesi on petetty, asia ei unohdu. 

Minkälaista teidän arkielämä on? Puhutteko ikinä toisillenne? Onko teillä seksiä?

Anteeksi nyt vain, en ymmärrä miten kukaan voi haluta elää tunnekylmässä kodissa.

Puhutaan lasten asiat, seksiä on ehkä 10x vuodessa, (mun) fyysisten tarpeiden mukaan. Kyllä meillä tunteita on: lapsia kohtaan kummallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina-Maija on kunnon julkkistyrkky. Seiskassa sanoi, että ärsytti, kun Kallea pyydettiin Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan, haluaisi itse ohjelmaan.

Vierailija
84/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen pariskunta, pettävät ne "taviksetkin" mut siitä ei missään palstoilla juoruta.

Ja anteeks voi antaa, hyvä näin lapsien kannalta. Osaahan se Riiniskin varmaan pettää, se kävis kyllä Kallen 

itsetunnolle kun tulis julkiseks puheenaiheeksi.

Vierailija
85/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä pariskuntaa vaivaa, kun julkisesti pitää kaikki asiat vatvoa? Uusin uutinen on nyt Kallen vasektomia. Onko uran loppuminen niin kova paikka, että pitää pysyä julkisuudessa keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
86/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on vastenmielinen törppö. Puhuu vielä siten, että näyttää pitävän jatkuvasti purkkaa etuhampaiden välissä.

Vierailija
87/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde,toimiihan se jos niin sovitaan.lasten takia kulissia pidetään yllä.

Vierailija
88/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauteen kuuluu miin monta puolta. Aiemmin itsekin ajattelin, että pettäminen olisi pahinta. Vaikka tietääkseni mieheni ei ole pettänyt, niin voisin sen varmaan antaa anteeksi. Kun on yli 25 vuotta jakanut elämänsä saman miehen kanssa, niin parisuhde muuttuu. Rakkauden lisäksi siinä on kumppanuus, yhteiset kokemukset, yhteinen elämä. Vaikka mies tekisi asioita, joita en ymmärrä tai itse tekisi, niin voin kunnioittaa hänen oikeuttaa olla erilainen. 

Hyvä, mutta katsotaan sitten uudestaan kun olet oikeasti kokenut petetyksi tulemisen...

Vierailija
89/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa suhde,toimiihan se jos niin sovitaan.lasten takia kulissia pidetään yllä.

Mikä ihmeen kulissi on sovittu vapaa suhde?

Vierailija
90/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan innolla ohjelmaa!en oo hirveesti tätä pariskuntaa seurannut, mutta musta tuntuu että nää kulissisuhteet on yleisempiä kuin luullaan.kiva nähdä millasta se heidän elämä on.

91/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Palander on ihan patologinen pettäjä. Sillähän on se avioton kakarakin, ja siitäkin vaimo sai tietää vasta siinä vaiheessa kun olivat jo menneet naimisiin, vai oliko se just ennen häitä. 

Eli eiköhän vaimo tiennyt, mihin soppaan lusikkansa pistää ;)

🇺🇦🇮🇱

92/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täälläkin aika moni mamma ole päättänyt erota vasta sitten kun lapset ovat jo isoja?

Palanderien tapauksessa sentään mies jo tietää ettei rakkautta ole eikä ero tule sitten puun takaa.

Ehkä tämä on lasten takia pidetty koossa, tämä liitto.

Lasten takia asiaa siis kailotetaan telkkarissa, niin että lasten koulukaveritkin tietävät että noiden isä ja äiti on yhdessä vain sopimuksesta, ja isä pettänyt äitiä? Öööh...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
93/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Toi Palander on ihan patologinen pettäjä. Sillähän on se avioton kakarakin, ja siitäkin vaimo sai tietää vasta siinä vaiheessa kun olivat jo menneet naimisiin, vai oliko se just ennen häitä. 

Norjalaisen naisen lapsesta on ollut juttua jo kauan ennen Riinan tuloa kuvioihin.

Vierailija
94/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

On tyylitöntä nimitellä lapsia kakaroiksi. 

Vierailija
95/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Riina-Maija on viehättävä. Hän puhuu karusta kokemuksestaan (pettäminen) ja miten raskaalta se tuntui. Uskoisin, että moni samaa kokenut voi samaistua tunteisiinsa. Hän on tehnyt oman ratkaisunsa tilanteessa, joku toinen ehkä toimisi toisin. Ei ole mitään absoluuttista oikeaa tapaa ratkaista asiaa. Hämmästyttää aina ihmiset, jotka "tietävät" kuinka olisi pitänyt tehdä ja sitten paheksutaan, kun joku tekeekin elämässään toisenlaisen ratkaisun.

Vierailija
96/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin samassa ravintolassa Kallen kanssa kun sillä oli mukana aivan upea mimmi. Mietittiin kaverin kanssa että miksi ei heivaa Riinaa kun on saanut mukaansa paljon paremman. Rakkautta?

Jos mimmi on "aivan upea" niin mitä hän tekee naimisissa olevan miehen kanssa ellei ole kaveri? Ja ulkonäöstäkö kaikki on kiinni? Hyi helv**** kaltaisiasi juoruakkoja!

Kävi ruokailun aikana selväksi että ei ollut pelkkä kaveri. En näe juoruamisena sitä että naimisissa oleva mies heilastelee avoimesti vaimoaan kauniimman naisen kanssa ja mainitsen asiasta vuosia myöhemmin kun asiasta on puhe. Uskon myös että ulkonäöllä oli suuri osuus parin yhdessäoloon.

Hyvä on, uskon sun juttuus kuin Pihtiputaan mummon mikrossa käristämään kissaan tai New Yorkin metrotunnelissa möyrivään alligaattoriin. Pakkohan tarinan on olla totta kun sinä sen kerran nettiin kirjoitit.

Vierailija
97/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi naisella oli soittaa Riina-Maijalle? Epäilen ettei ollut yhden yön juttu, kerran soittelemaan rupesi. Itselläni ei onneksi ole kokemusta ukkomiehistä. Ovatko toiset naiset noin kostonhaluisia?

Vierailija
98/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Win-Win -tilanne pariskunnan molemmille osapuolille ja tulevan tv-sarjan tuotantoyhtiöille.

Muuten olisi aika kummallista avautumista pariskunnan henkilökohtaisista asioista.

Vierailija
99/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset raahataan julkisuuteen? Niin anhitonta.

Vierailija
100/109 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauteen kuuluu miin monta puolta. Aiemmin itsekin ajattelin, että pettäminen olisi pahinta. Vaikka tietääkseni mieheni ei ole pettänyt, niin voisin sen varmaan antaa anteeksi. Kun on yli 25 vuotta jakanut elämänsä saman miehen kanssa, niin parisuhde muuttuu. Rakkauden lisäksi siinä on kumppanuus, yhteiset kokemukset, yhteinen elämä. Vaikka mies tekisi asioita, joita en ymmärrä tai itse tekisi, niin voin kunnioittaa hänen oikeuttaa olla erilainen. 

Mun mielestä asia on just päin vastoin. Ensin on kumppanuus ja elämä ja kokemukset, joista rakentuu se rakkaus.