Jasmin Mäntylä jätti aussi-miehensä!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Jasmin on kyllä jollain tavalla tosi kummallinen henkilö. Hänhän on siis 34-vuotias, eikä hänellä ole minkäänlaista koulutusta tai ammattitaitoa. Tulee silloin tällöin julkisuuteen näiden tempaustensa takia, mutta en tiedä mitä itua siinäkään on. Eikö häntä tosiaan kiinnosta normaali elämä? Oma asunto, työ, parisuhde, joka ei ole se elämän itse tarkoitus? Hän elää aina noiden (vanhempien) miesten kautta. Mielestäni se on tosi surullista ja säälittävää. Suomalainen nainen. Paukkuja olisi muuhunkin kuin seuraneitinä toimimiseen??!
Ennen Dennista hän asui Oulussa,oli iskelmäradiossa vuosia töissä ja opiskelu jotain matkailualan tutkintoa.En tiedä,valmistuiko siitä matkailualan koulusta.Tätä vaihetta kesti monta vuotta,ehkä kymmenenkin.Oli myös Oulun politiikassa mukana.
Jasmin on varmasti ollut täysin tosissaan näiden miesten kanssa mutta kuvaavaa on kuinka hän rupesi seurustelemaan tunnetun juoppolallin Katajiston kanssa ja hehkutti samaan tyyliin ainutlaatuista rakkautta. Siinä takuulla taas traumat löysi toisensa ja hälytyskellot väärintulkittiin hääkelloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että 3 kk:n sisällä uutisoidaan salamarakkaudesta jonkun iäkkäämmän äijän kanssa. Veikkaan, että Jasmin huomasi ettei Richard ole niin varakas kuin luuli tai sitten Richardille kävi selväksi millainen onnenonkija Jasmin on. Eikös Jasmin ollut nuoruudessaan kihloissa Oskari Katajiston kanssa ja lisäksi oli lyhyt avioliitto. Mies paljastui homoksi heti häiden jälkeen.
Mike Rautio oli se mies.
Katajistohan ois nyt vapaa:)
Naurattaa tuo asunnon kuva, ehken huoneistohotellista tms. On niin persoonattoman näköinen, ei mitään elämisen merkkejä. Olisi näyttänyt kuvan myös keittiöstä ja makkarista. Voi olla, että keittiö puuttuu kokonaan.
Niin kauan kun pappa betalar niin kaikki on hyvin
No ei ollut tämäkään uutinen yllätys..
Aika onneton tapaus. Next varmaan USA? Siel on massii mitä lypsää..
Ei koulutusta, ei työtä, ei tuloja, asuu äitinsä luona, ulosottovelkaa ja luottotiedoton..ihan hyvä suoritus 34-vuotiaalta naiselta...
Vierailija kirjoitti:
On se ehtiväinen!
Julkkisten kohdalla mä aina mietin, että millä ne elää. Luen ip -lehdistä usein myös Jasminia koskevia juttuja siinä toivossa, että toimeentuloasia kävisi ilmi. Ed. aviomiehensä hän oli tavannut ollessaan jonkin sortin emäntänä etelän turistikohteessa, ja se oli työtä. Entä nyt? Jos joku tietää millä JM maksaa asumisensa, ruokansa, veronsa, matkansa, vaatteensa, niin kiva, jos kertoo.
Ip -lehdet eivät maksa haastatteluista, mutta kylläkin jos tyyppi esittelee jotain uutta alusvaatemallistoa tai vast samassa yhteydessä (mallinpalkkio).
Etunimestä Jasminia on turha morkata (kts. 10), se kertoo hänen vanhemmistaan, ei hänestä. Vanhemmathan sen valitsivat.
Jasmin saa blogista säännöllistä tuloa. Se ei ole kovin paljon mutta ihan kuitenkin. Jasminilla on paljon lukijoita. Ehkä tämänkin aloituksen laittoi palstalle Jasmin itse saadakseen kävijöitä blogiinsa? Lehdistä ainakin Seiska, Hymy ja ip-lehdet maksavat jutuista. Siis sellaisista isoista ns. skuupeista tai muusta henkilökohtaisesta avautumisesta. Jollain oli käsitys, että ip-lehdet eivät maksaisi. Kyllä maksavat, mutta eivät yhtä paljon kuin Seiska.
Yksi skuuppihaastis Seiskassa voi helposti olla 4000 euron arvoinen. Hymy voi maksaa jopa yksittäisestä jutusta enemmän, koska se ilmestyy vain kerran kuussa. Esim. 5000 euroa. Ip-lehdet eivät juurikaan maksa 1000 euroa enempää paitsi viikonlopun kansikuvan alusvaate/bikinitytölle paljon. Ja Jasmin ei viikonlopun kanteen enää kelpaa. Kannen bikinitytölle voidaan maksaa 5000 euroa - 8000 euroa. Kannen tyttö ratkaisee viikonlopun lehden myynnin. Kohujuorut kirjoitetaan arkipäiville.
Jos siis Jasmin antaa Seiskalle neljä isoa juttua vuodessa = 16 000 euroa ja kaksi Hymylle = 10 000 euroa ja saa muutamia satasia ip-lehdiltä ja blogistaan, niin kyllähän siinä on jo kohtuullinen vuositulo. Vähemmälläkin moni tulee toimeen, jos elinkulut maksetaan. Jasminhan ei maksa itse asumiskustannuksiaan vaan asuu joko miestensä luona tai Oulussa käydessään äitinsä luona. Ruoat ja juomat maksaa niin ikään mies, samoin matkat, hotellit, lahjat... En usko, että Dennis tai Aussimies olisivat niin varoissaan, että voisivat antaa Jasminille ihan selkeää käyttörahaa tai pääsyn yhteiselle tilille vaan vaatteet ja meikit (lahjoja lukuun ottamatta) Jasmin maksaa itse.
Mä olen aivan varma, että Jasminilla on uusi mies jo katsottuna. Tämän tyyppiset tytöt eivät jätä koskaan elämäänsä yhden kortin varaan, eivätkä heivaa elättäjää elämästään, paitsi jos on jo uusi elättäjä tiedossa. Näin se vaan menee. Ja on mennyt aina. Kauneudella ja seksillä nainen voi pärjätä todella pitkälle. Nyt, kun Jasminin parhaat vuodet ovat takanapäin, hän joutuu tod.näk. tyytymään yhä mitättömämpiin, vanhempiin ja köyhempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole yllätys.Jotain outoa tässä naisessa!
Ai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ehtiväinen!
Julkkisten kohdalla mä aina mietin, että millä ne elää. Luen ip -lehdistä usein myös Jasminia koskevia juttuja siinä toivossa, että toimeentuloasia kävisi ilmi. Ed. aviomiehensä hän oli tavannut ollessaan jonkin sortin emäntänä etelän turistikohteessa, ja se oli työtä. Entä nyt? Jos joku tietää millä JM maksaa asumisensa, ruokansa, veronsa, matkansa, vaatteensa, niin kiva, jos kertoo.
Ip -lehdet eivät maksa haastatteluista, mutta kylläkin jos tyyppi esittelee jotain uutta alusvaatemallistoa tai vast samassa yhteydessä (mallinpalkkio).
Etunimestä Jasminia on turha morkata (kts. 10), se kertoo hänen vanhemmistaan, ei hänestä. Vanhemmathan sen valitsivat.
Jasmin saa blogista säännöllistä tuloa. Se ei ole kovin paljon mutta ihan kuitenkin. Jasminilla on paljon lukijoita. Ehkä tämänkin aloituksen laittoi palstalle Jasmin itse saadakseen kävijöitä blogiinsa? Lehdistä ainakin Seiska, Hymy ja ip-lehdet maksavat jutuista. Siis sellaisista isoista ns. skuupeista tai muusta henkilökohtaisesta avautumisesta. Jollain oli käsitys, että ip-lehdet eivät maksaisi. Kyllä maksavat, mutta eivät yhtä paljon kuin Seiska.
Yksi skuuppihaastis Seiskassa voi helposti olla 4000 euron arvoinen. Hymy voi maksaa jopa yksittäisestä jutusta enemmän, koska se ilmestyy vain kerran kuussa. Esim. 5000 euroa. Ip-lehdet eivät juurikaan maksa 1000 euroa enempää paitsi viikonlopun kansikuvan alusvaate/bikinitytölle paljon. Ja Jasmin ei viikonlopun kanteen enää kelpaa. Kannen bikinitytölle voidaan maksaa 5000 euroa - 8000 euroa. Kannen tyttö ratkaisee viikonlopun lehden myynnin. Kohujuorut kirjoitetaan arkipäiville.Jos siis Jasmin antaa Seiskalle neljä isoa juttua vuodessa = 16 000 euroa ja kaksi Hymylle = 10 000 euroa ja saa muutamia satasia ip-lehdiltä ja blogistaan, niin kyllähän siinä on jo kohtuullinen vuositulo. Vähemmälläkin moni tulee toimeen, jos elinkulut maksetaan. Jasminhan ei maksa itse asumiskustannuksiaan vaan asuu joko miestensä luona tai Oulussa käydessään äitinsä luona. Ruoat ja juomat maksaa niin ikään mies, samoin matkat, hotellit, lahjat... En usko, että Dennis tai Aussimies olisivat niin varoissaan, että voisivat antaa Jasminille ihan selkeää käyttörahaa tai pääsyn yhteiselle tilille vaan vaatteet ja meikit (lahjoja lukuun ottamatta) Jasmin maksaa itse.
Mä olen aivan varma, että Jasminilla on uusi mies jo katsottuna. Tämän tyyppiset tytöt eivät jätä koskaan elämäänsä yhden kortin varaan, eivätkä heivaa elättäjää elämästään, paitsi jos on jo uusi elättäjä tiedossa. Näin se vaan menee. Ja on mennyt aina. Kauneudella ja seksillä nainen voi pärjätä todella pitkälle. Nyt, kun Jasminin parhaat vuodet ovat takanapäin, hän joutuu tod.näk. tyytymään yhä mitättömämpiin, vanhempiin ja köyhempiin miehiin.
Hyvä analyysi. Jassun elättävät vanhat ukonkäppyrät, äiti ja blogin lukijat. Duunia hänkin siis joutuu tekemään kuten avaamaan reidet kääkkänöille, kuuntelemaan äidin jäkätystä ja latelemaan sellaista skeidaa blogissaan mihin kovin monella ei edes mielikuvitus riittäisi. Enemmän siis tekee kuin esim. Sara Chafak joka ottaa kuvia perseenreiästään ja laittaa niitä iltapäivälehtiin, eikä tarvitse kirjoittaa tai sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ehtiväinen!
Yksi skuuppihaastis Seiskassa voi helposti olla 4000 euron arvoinen. Hymy voi maksaa jopa yksittäisestä jutusta enemmän, koska se ilmestyy vain kerran kuussa. Esim. 5000 euroa. Ip-lehdet eivät juurikaan maksa 1000 euroa enempää paitsi viikonlopun kansikuvan alusvaate/bikinitytölle paljon. Ja Jasmin ei viikonlopun kanteen enää kelpaa. Kannen bikinitytölle voidaan maksaa 5000 euroa - 8000 euroa. Kannen tyttö ratkaisee viikonlopun lehden myynnin. Kohujuorut kirjoitetaan arkipäiville.Jos siis Jasmin antaa Seiskalle neljä isoa juttua vuodessa = 16 000 euroa ja kaksi Hymylle = 10 000 euroa ja saa muutamia satasia ip-lehdiltä ja blogistaan, niin kyllähän siinä on jo kohtuullinen vuositulo. Vähemmälläkin moni tulee toimeen, jos elinkulut maksetaan. Jasminhan ei maksa itse asumiskustannuksiaan vaan asuu joko miestensä luona tai Oulussa käydessään äitinsä luona. Ruoat ja juomat maksaa niin ikään mies, samoin matkat, hotellit, lahjat... En usko, että Dennis tai Aussimies olisivat niin varoissaan, että voisivat antaa Jasminille ihan selkeää käyttörahaa tai pääsyn yhteiselle tilille vaan vaatteet ja meikit (lahjoja lukuun ottamatta) Jasmin maksaa itse.
Kiitos vastauksesta!
Mulle on muutamakin ip -lehden toimittaja vakuuttanut kirkkain silmin, että he eivät maksa jutuista (paitsi ne vkl -kansijutut vähissä vaatteissa), ja minä olen uskonut. Tiedät selvästi mistä puhut, joten olen nyt viisaampi.
Jasminin kaltaisia naisia on aina ollut, ennen vanhaan heitä sanottiin kokoteiksi (kts esim Emile Zola: Nana). Parhaimmat heistä osaavat katsoa eteenpäin. Jalokivet ovat hyviä pahan päivän varalle, rahalahjat voi sijoittaa eikä tuhlata ... Se lisäisi henkilökohtaista vapautta, antaisi liikkumavaraa. Muutenhan tuon elämäntavan on pakko olla vuosi vuodelta yhä ahdistavampi, kun aina pitää olla se uusi mies odottamassa. Entä jos häntä ei löydykään? Jos suostuu elämään maailmassa, jossa naisen ainoa arvo on nuoruudessa ja ulkonäössä, jokainen karttuva vuosi on onnettomuus.
Jotkut, kuuluisimmat 1800- ja 1900-luvun ranskalaiset kokotit rikastuivat, jättivät miehet taakseen ja elivät itsenäistä elämää. He olivatkin älykkäitä ja sivistyneitä, joten vanheneminenkaan ei "pilannut" elämää. He saivat jopa arvostusta kyseenalaisesta menneisyydestään huolimatta, osallistuivat poliittiseen ja kulttuurielämään. Mutta he olivat harvinaisia poikkeuksia. Jasmin Mäntylä taitaa kulkea sitä tavallisempaa ja surullisempaa tietä, kuten Zolan Nanakin.
Tuli mieleen, että Anu Saagim voisi antaa uraneuvontaa Mäntylälle. Hän on elänyt samalla tavalla, mutta miehet ovat olleet rikkaampia, hän on hyötynyt heistä enemmän ihan nuoresta tytöstä lähtien. Saagim on elämänsä aikana tehnyt ihan raakaa työtäkin. Ja hänhän on nyt joku päätoimittaja olevinaan, ja mielipidevaikuttaja! ;)
11
Jotkut ovatko mestareita tekemättä mitään, kuitenkin pärjäävät. Kaikkia ei edes kiinnosta 8-16 orjuuttava työ. Jasminin tyylinen nainen löytää aina miehiä. Tyylillä en tarkoita pelkkää ulkonäköä. Ulkonäkökin on avuksi, Jasmin on kuitenkin paremman näköinen kuin keskiverto 35 v. kananperseineen.
Inhottava luonne tekee ihmisestä vastenmielisen,jopa jollakin tapaa rumemman.Mäntylän käytöksestä huokuu syvä narsismi.Kaikki on minäminäminäminäminä.Todennäköisesti äitinsä on pienestä pitäen kasvattanut ainutlaatuisena prinsessana ja siksi vinksahtanut näin pahasti.Apuahan tuo tarvitsisi,säälittävä rukka.
Minä taas ihailen häntä. Noin ovat miehet eläneet vuosisatoja. Onneksi naisetkin uskaltavat. Jasmin on vielä suht nuori, ehtii hyvin löytää hyvän miehen ja lapsiakin vielä saisi jos haluaisi. Toivottavasti löytäisi miehen ulkomailta ja sitten työpaikan, ja saisi rakennettua elämänsä sinne. Tuossa iässä ehtii vielä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
On se ehtiväinen!
Eikös se Suomessa asu äitinsä nurkissa. Äiti maksaa siis asumisen ja varmaan ruuankin. Veroja ei pahemmin tule maksuun, jos ei ole tuloja. Matkat Ausseihin maksoi varmaan se Richard, samoin siellä asumisen ja ruuat. Ei kai tolla paljon rahaa tarvi olla kun aina joku muu maksaa. Jotain pikkutuloja ja niillä saa vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihailen häntä. Noin ovat miehet eläneet vuosisatoja. Onneksi naisetkin uskaltavat. Jasmin on vielä suht nuori, ehtii hyvin löytää hyvän miehen ja lapsiakin vielä saisi jos haluaisi. Toivottavasti löytäisi miehen ulkomailta ja sitten työpaikan, ja saisi rakennettua elämänsä sinne. Tuossa iässä ehtii vielä vaikka mitä.
Jasmin on tehnyt kaksi aborttia ja ilmoittanut selvästi ettei halua lapsia (onneksi). Olen samaa mieltä siitä, että voisi muuttaa ulkomaille jonnekin kauas ja lopettaa suomalaisen median kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ehtiväinen!
Millainen mies voi olla Dennisiäkin mitättömämpi, vanhempi ja köyhempi?
Vierailija kirjoitti:
Yksi skuuppihaastis Seiskassa voi helposti olla 4000 euron arvoinen. Hymy voi maksaa jopa yksittäisestä jutusta enemmän, koska se ilmestyy vain kerran kuussa. Esim. 5000 euroa. Ip-lehdet eivät juurikaan maksa 1000 euroa enempää paitsi viikonlopun kansikuvan alusvaate/bikinitytölle paljon. Ja Jasmin ei viikonlopun kanteen enää kelpaa. Kannen bikinitytölle voidaan maksaa 5000 euroa - 8000 euroa. Kannen tyttö ratkaisee viikonlopun lehden myynnin. Kohujuorut kirjoitetaan arkipäiville.
Jos siis Jasmin antaa Seiskalle neljä isoa juttua vuodessa = 16 000 euroa ja kaksi Hymylle = 10 000 euroa ja saa muutamia satasia ip-lehdiltä ja blogistaan, niin kyllähän siinä on jo kohtuullinen vuositulo. Vähemmälläkin moni tulee toimeen, jos elinkulut maksetaan. Jasminhan ei maksa itse asumiskustannuksiaan vaan asuu joko miestensä luona tai Oulussa käydessään äitinsä luona. Ruoat ja juomat maksaa niin ikään mies, samoin matkat, hotellit, lahjat... En usko, että Dennis tai Aussimies olisivat niin varoissaan, että voisivat antaa Jasminille ihan selkeää käyttörahaa tai pääsyn yhteiselle tilille vaan vaatteet ja meikit (lahjoja lukuun ottamatta) Jasmin maksaa itse.
Kirjoitat ihan puutaheinää ja epäilen, että ihan tarkoituksella. Mäntylä ei saa blogituloja latiakaan. Blogbook ei maksa eikä Seiskakaan (blogikin jo suljettu). Muutaman kympin tai satkun hän saa juttupalkkioina. Verotiedotkin ovat vuodesta toiseen todella vaatimattomat.
Jasmin on seksikäs ja kaunis