Jasmin Mäntylä jätti aussi-miehensä!
Kommentit (90)
Ajattelin niiden suhteen alkaessa että vuoden päästä se on sama farssi uudestaan.Ei tainnut mennä niinkään pitkään...
Vierailija kirjoitti:
Majaileekohan Jasmin taas siivoojaäitinsä vinttikomerossa?
Hehehee no sielä!
Aikuinen nainen, kahdesti eronnut. Vuoden sisällä kahdesta maasta lentänyt pihalle..
Kyllä tuo ämmä se vaan osaa kusta omille nilkoille! Surullinen tapaus. Joudutaan varmaan ikuisesti lukenaan näitä "elämäni suurinta rakkaus juttuja" ..ja tuo nainen jää ikuiseksi sinkuksi.. Liian ailahteleva. Liian itserakas, lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Isäsuhde kuntoon
Kovasti on yritystä.. Ymmärtänyt vaan aika väärin kyseisen jutun. . Voi voi jasminia. Taaaaaaas yksin.
"YLLÄTYS"
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, kuuntelin juuri Spotifysta Jasminin musiikkia. Olipas suht kamalaa. :D
Mä tungen mieluiten tikkuja kynnen alle kun edes kuuntelisin moista paskaa.. Kun lekea täytyy kun silmät osuu otsikoihin.. RAJUA TILITYSTÄ TAAS!!
huoh.. On meillä ihan onnettomia julkkiksia.. Matti nykänen, johanna tukiainen, tämä rupputissi.. .. 👍🏻
Ja näitä muita on ..lista olis ääärettömän pitkä ja TYLSÄ!
Veikkaan, että 3 kk:n sisällä uutisoidaan salamarakkaudesta jonkun iäkkäämmän äijän kanssa. Veikkaan, että Jasmin huomasi ettei Richard ole niin varakas kuin luuli tai sitten Richardille kävi selväksi millainen onnenonkija Jasmin on. Eikös Jasmin ollut nuoruudessaan kihloissa Oskari Katajiston kanssa ja lisäksi oli lyhyt avioliitto. Mies paljastui homoksi heti häiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se, jolla oli se ylellinen tavisolohuone?
Mutta hänelle tuollainen tavallinen, ikea sohuonekaluineen on jo luxsusta..jos koti on täynnä vanhaa romua, kuten yli 30vuotta vanha kuntopyörä? 😀
Kuka edes pesee sandaalit astianpesukoneessa?!?! 😂
Linkkiä?
Säälittävää. Kuka tuota lompakkoloista enää huolii, maine ryvettynyt täysin. Jää sossun elätiksi suomeen, ellei onnistu jotain 85-vuotiasta eläkeläistä saamaan elättäjäkseen.
Jasmin ja australialainen Richard tapasivat joulukuun 1. päivä lennolla Helsingistä Ouluun, kun Jasmin oli matkalla kotikaupunkiinsa ja Richard työmatkalla.
– Richardin tapaaminen muutti elämäni täysin ja vaikka muut ajattelisivat meidän toimivan väärin toisia kohtaan, me olemme onnellisia. Me sovimme toisillemme ja tämä parisuhde on 100 % kaikkea, mitä olen halunnut koko aikuiselämäni ajan. Kukaan ei ole täydellinen, mutta hän on sitä minulle, Jasmin kirjoittaa blogissaan.
Noin viikon Länsi-Australian Perthissä asunut Jasmin kertoo blogissaan Richardin muuttaneen taloon joulun jälkeen.
– Nyt ollaan yhdessä sisustettu tätä. Voin vain todeta, että unelmatalo minulle, Jasmin kertoo talosta, jonka toteaa sijaitsevan rauhallisella ja rennolla alueella.
Mäntylä on julkaissut blogissaan kuvia Australiassa olosta ja toteaa olevansa onnellisempi kuin koskaan. Ihmisten kyselyiden takia Mäntylä tahtoo kuitenkin vielä kertaalleen kertoa, miksi erosi puolentoista vuoden avioliiton jälkeen ex-miehestäänDennis Bramleysta, 65.
Jasmin 17.8. blogissaan:
Tiedoksi teille, että huomenna ”saatte” lukea jotain, mikä ei ole niin kivaa tai positiivista. Joskus ne kamalat kokemukset kuitenkin opettavat eniten ja tuosta kyseisestä asiasta opin ainakin sen, ettäjoskus sitä vaan kohtelee itseään kaikista huonoiten. Kumma juttu, mutta totta.
Kun siis näette erään huomisen otsikon, ymmärrätte taatusti myös sen, miksi olen viettänyt somessa ja blogissani hieman hiljaiseloa. Joskus sitä vaan avautuu väärille ihmisille ja koska haluan ennen kaikkea olla (tilanteesta riippumatta) avoin ja rehellinen, olen aina myös myöntänyt tekoni; olivat ne sitten hyviä tai huonoja valintoja.
Te, jotka haluatte oikeasti tietää ja ehkä jopa ymmärtää, miten kaikki on mennyt, lukekaa juttu otsikkoa pidemmälle. Ei, tämä ei ole lehden mainostusta minun puoleltani, vaan kirjoitan tämän kyseisen tekstin sen takia, että en tule koskaan kommentoimaan kyseistä asiaa tuota yhteisymmärryksessä tehtyä juttua enempää. En ystäville, kavereille tai medialle.
Kyse on sellaisesta asiasta, johon en halua koskaan enää palata, joten… Pyydän, älkää laittako minulle viestejä tai kysymyksiä aiheeseen liittyen. Te, jotka tunnette minut oikeasti, tiedätte minun keskittyvän positiivisiin ja iloisiin asioihin, minulle rakkaisiin ihmisiin sekä kaikista eniten minua itseäni innostavaan tekemiseen. Juuri niin meinaan tehdä nytkin.
Yksin en ole kuitenkaan näitä asioita joutunut miettimään, sillä rakkaani, äitini sekä paras ystäväni ovat olleet tukenani koko ajan – iso kiitos siis heille.
Muistakaa myös se, että monesti ulkopuoliset voivat saada asiat kuulostamaan vieläkin pahemmilta, jos niistä ei puhu itse – avoimesti ja totuudenmukaisesti.
Kiitos.
Spämmääkö täällä joku katkera vanha koulukaveri ketjua. Lopeta jo, vaikka Jasmin ois miten säälittävä, niin olet kyllä sinäkin säälittävä haaska.
Jasmin heinäkuussa blogissaan:
"Minulta kysyttiin muutama päivä sitten, kaipaanko erästä elämääni kuulunutta ihmistä. Vastasin sekunnissa, että en ja yllätyin itsekin hieman asiaa sekä varsinkin rehellistä, mutta nopeaa vastaustani. Keskustelun jälkeen pohdin juttua mielessäni ja tulin äärimmäisen simppeliin johtopäätökseen. Kun et kunnioita jotain henkilöä, et myös kaipaa häntä."
Jasmin tammikuussa:
"Naimisissa olevaan liikemieheen rakastunut Jasmin Mäntylä: ”Hänen vaimonsa on tiennyt meistä jo joulusta lähtien”
Kohukaunotar Jasmin Mäntylä kertoo blogikirjoituksessaan tuohtuneensa tuntemattomien ihmisten arvosteluun hänen avioerostaan ja uudesta parisuhteestaan.
Itseään 32 vuotta vanhemmasta aviomiehestään Dennis Bramleysta, 65, hiljattain eronnut kohukaunotar Jasmin Mäntylä, 33, kirjoittaa blogissaan tämänhetkisistä tuntemuksistaan. Mäntylä kertoi Ilta-Sanomille maanantaina löytäneensä rinnalleen uuden rakkaan: naimisissa olevan 48-vuotiaan australialaisen liikemiehen.
Jasmin ja hänen uusi miesystävänsä Richard tapasivat joulukuun 1. päivä lennolla Helsingistä Ouluun. Mäntylää harmittaa, kun ulkopuoliset ihmiset ovat tuominneet hänen tunteensa ja ajatuksensa ja Mäntylän mukaan ulkopuoliset ihmiset tuntuvat tietävän hänen tunteensa, ajatuksensa ja koko elämänsä häntä itseään paremmin.
– Avioeroni on tuntunut kirvoittavan mielipiteitä laidasta laitaan, enkä mitään vähempää odottanutkaan. Kyllä ne omat ajatuksetkin ovat olleet aikamoisessa myllerryksessä viime viikkojen aikana, Jasmin kirjoittaa blogissaan.
– Meitä on tässä parisuhteessa kaksi ihmistä ja jopa siitä olemme sopineet, että olemme parisuhteessa. Rakastuimme ja rakastamme toisiamme. Ei siinä ole mitään sen ihmeempää. Ajoituksemme ei ollut mikään maailman paras, mutta emme voineet, saati halunneet ummistaa silmiämme tältä mahdollisuudelta. Halusimme molemmat olla onnellisia ja sitä olemme, yhdessä.
Eräs blogin kommentoija kysyy Jasminilta, onko uuden miesystävän vaimo nähnyt Jasminin ja Richardin Seiska-lehdessä julkaistut pusukuvat.
– Olis senkin varmaan hyvä tietää mitä sen mies touhuaa, nimimerkki Pussailua toteaa.
– Tietenkin on. Mutta ei se mikään yllätys ollut, hänkin kun on tiennyt meistä jo joulusta lähtien. ”Kiitos”, kun ”huolehdit”, Jasmin kuittaa vastaajalle.
Jasmin kertoo suuntaavansa piakkoin miesystävänsä muutamaksi kuukaudeksi lomalle miesystävänsä kotimaahan Australiaan. Lentopelkoinen Jasmin kertoo Richardin saapuvan ensin Suomeen, josta pariskunta lentää yhdessä Australiaan. Blogissaan Jasmin kertoo uskovansa kohtalon saattaneen hänet ja Richardin yhteen.
– Olisinko osannut aavistaa tätä kaikkea vielä edes kaksi kuukautta sitten? En todellakaan. Tällä hetkellä en kuitenkaan voisi olla onnellisempi siitä, mitä elämääni on tuotu. Ja siitä aion nauttia – vaikka olisin maailman itsekkäin ihminen.
Seuraavaksi Jasmin on taas kokoomuksen listoilla ja pian Hjalliksen kimpussa.
- Oloni on parempi kuin pitkiin aikoihin, suureksi osaksi uuden parisuhteen takia. Dennisin kanssa ei olla oikeastaan missään väleissä, ja ehkä on helpompi ollakin niin. Toki eroasioita joudutaan asumuseron jälkeen selvittämään yhdessä, Jasmin kertoo Iltalehdelle.
Dennis lähetti jo Suomeen monta pahvilaatikollista Jasminin Englantiin jääneitä tavaroita. Jasmin kertoo asuvansa nyt virallisesti Suomessa, mutta aikoo viettää aikaa myös uuden miesystävänsä Richardin kotimaassa Australiassa.
- Ensimmäistä kertaa menen sinne ensi kuussa, viisumi minulle myönnettiin eilen. Hän tulee ensin Suomeen ja sitten mennään täältä sinne yhdessä. Olen siellä ekaksi pari kuukautta putkeen.
Jasmin kertoo sopineensa Richardin kanssa heti alussa, että ovat rehellisiä kaikille ja kaikesta. Molemmat kertoivat lähipiirille toisistaan joulun aikoihin.
- Halusimme voida olla avoimesti yhdessä, kun hän tuli vuodenvaihteen tienoilla viikoksi Ouluun. Samalla reissulla hän tutustui äitiini ja sen viikon jälkeen vietimme toisen viikon Saksassa.
Richardin firman toinen toimipaikka on Saksassa, mistä syystä miehellä on maassa myös ystäviä. Jasmin pääsi reissun aikana myös tutustumaan heihin.
Jasmin korostaa, että uskoo suhteeseensa Richardin kanssa enemmän kuin mihinkään ikinä.
- Tiedän kuinka tyhmältä se voi kuulostaa näin lyhyen ajan jälkeen, mutta hän on samanlainen kuin minä. Tunnemme samoin ja haluamme samoja asioita. Haluamme olla yhdessä ja sen hän on todistanut mulle. Hän saa minut haluamaan olla parempi ihminen. Ja todellakin olen onnellisempi kuin koskaan.
Sen jälkeen, kun Jasmin ja Richard tapasivat, ei ole kulunut päivääkään, että he eivät puhuisi keskenään. Kun mies tulee töistä kotiin, pari saattaa puhua parikin tuntia Skypessä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että 3 kk:n sisällä uutisoidaan salamarakkaudesta jonkun iäkkäämmän äijän kanssa. Veikkaan, että Jasmin huomasi ettei Richard ole niin varakas kuin luuli tai sitten Richardille kävi selväksi millainen onnenonkija Jasmin on. Eikös Jasmin ollut nuoruudessaan kihloissa Oskari Katajiston kanssa ja lisäksi oli lyhyt avioliitto. Mies paljastui homoksi heti häiden jälkeen.
Richard oli naimisissa kun tapasivat. Ja varmaan on sitä vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisiko kukaan kritisoida Jasminia täällä edes anonyymisti, jos hän olisi mies (homoseksuaali)?
Tunnen monia, todella monia samaa sukupuolta olevia pareja, joissa on vielä suurempi ikäero.
Ei kai Jasmin Mäntylää kritisoida siksi, että hän nainen, mistään ikäeroista tai seksuaalisesta suuntautumisista, vaan siitä että hän palloilee julkisuudessa ilman mitään todellisia ansioita, pelkän yksityiselämänsä varassa. Tottakai myös viihdemedialla ja Jasminia seuraavalla yleisöllä on vastuunsa, kysynnän ja tarjonnan lain mukaisesti.
Ei kukaan aikuinen ihminen lähde Australiaan vain ihastuksen tai edes rakkauden perässä. Kyllä kai pitää olla joku suunnitelma siitä, mitä siellä Australiassa tekee, muuta kuin kuhertelee.
Mäntylä tuntuu elävän miesten siivellä, ilman mitään omaa työtä, opintoja tai vast. Siitäkin häntä kritisoidaan ja se on mun mielestä ihan perusteltua.
Löytäähän Suomestakin vanhoja äijiä.
No eiköhän wohoo ole bongannut jo uuden setämiehen. Mitäpä muutakaan hän osaa. .lopputuloksena on paluu vinttikomeroon. No ainaki seiska saa ainaki kuukaudeksi lööppikamaa, kuinka hän on vastoinkäymisistä vain vahvistunut jne. Ja lisänä lomareissu. .voi jonkun Jorgoksen kanssa sitten loppuvuoden hehkuttaa rakkautta. Hästäk lovemylife hästäk kateellisetmollaa hästäk munvalinnat munelämä hästäk
Mutta hänelle tuollainen tavallinen, ikea sohuonekaluineen on jo luxsusta..jos koti on täynnä vanhaa romua, kuten yli 30vuotta vanha kuntopyörä? 😀
Kuka edes pesee sandaalit astianpesukoneessa?!?! 😂