Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaan kadota deittikeskustelusta?

Vierailija
25.08.2016 |

Pari viikkoa tuntikausien viestittelyä miehen kanssa, käyty läpi elämää, tunteista kirjoitettu ja viestien mukaan miehestä voisin pitääkin. Kuitenkin mieheltä tulleet viestit ovat alkaneet sisältää yhä enemmän jopa rakkaus-aiheisia kuulumisia ja että olen ajatuksissa 24h. Koen jopa ahdistavana tällaiset. Voinko vaan häipyä ilman mitään perusteluja? Ei siis olla tavattu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauhean reilulta kuulosta. sano edes hyvästit.

Vierailija
2/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa on jo pitkä aika kirjoittelulle mutta liian aikaista rakkaudelle. Mua ahdisteli eräs mies rakkaudellaan jo parin viestin jälkeen. Paljastui seksin vonkaajaksi kun torjuin hänet lopulta! Jos poistut yhtäkkiä niin varmasti jää ihmettelemään. Jos vaan sanoisit suoraan ettei tästä tule mitään ja sitten poistut niin ainakaan ei jää perääsi ruikuttamaan.

Rakkausviestit viittaavat että jotain on sulta vailla... Jos painostaa tapaamaan tms. niin eiköhän ole normaali puutteessa elänyt mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mutta ei ole fiksua ja voit menettää paljon. Sinuna sanoisin, että rakkauspuheet eivät ole ajankohtaisia, koska ette ole edes tavanneet. "Tavataanko huomenna / ensi maanantaina nähdäksemme tilanteen mahdollisuudet oikeasti?"

Vierailija
4/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ton otsikon et diettikeskustelusta ;-) no joo mut mikä estää sua laittaa sille et nyt etenette vähän liian lujaa? Et ois pieni takapakki paikoillaan. Mikään ei estä sua katoomasta, mut ei se nyt ihan hyvän tavan mukasta oo. Netissä tietysti ihmiset käyttäytyy miten sattuu, mut haluutko itse olla sellanen vai reilusti kertoo et nyt hiukan jarruja.

Vierailija
5/5 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit, niinhän ne muutkin tekee. Just sain minäkin eilen kuulla, et toinen osapuoli ei ollut valmis keskustelua vakavampaan.