Onko tissipano pettämistä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä.Kaikenlainen seksi muun kuin oman kumppanin kanssa on pettämistä,Omaa tyhmyyttäsi,jos seurustelet "laudan" kanssa,jos kerran tissipanot ovat sinulle tärkeitä.
No tuollaista naista saakin pettää
Omituinen logiikka.Mies valitsee naisen,joka ei tyydytä hänen tarpeitaan ja pettää koska "tuollaista saakin pettää".Olisi kiva kuulla perusteluja näin nerokkaille aivoituksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä.Kaikenlainen seksi muun kuin oman kumppanin kanssa on pettämistä,Omaa tyhmyyttäsi,jos seurustelet "laudan" kanssa,jos kerran tissipanot ovat sinulle tärkeitä.
Isäs petti vaimoaan kun sut teki. Kaikkea ei aina voi saada yhdeltä naiselta, joten tissipanaot ovat täysin sallittuja, jos nainen on tissitöntä sorttia.
Ei se noin mene.Jos tissipanot ovat tärkeitä,seurustellaan sellaisen naisen kanssa,jonka kanssa ne onnistuvat.Jos taas ajattelee,että kaikkea ei saa yhdeltä kumppanilta,pitää hankkia polyamoristinen suhde.Mikään ei oikeuta pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäs petti vaimoaan kun sut teki. Kaikkea ei aina voi saada yhdeltä naiselta, joten tissipanaot ovat täysin sallittuja, jos nainen on tissitöntä sorttia.
Ap:n tyttis taitaa mennä viikonloppuna munanmetsästykseen, mukavaa. :)
Onko se mukavaa? Miksi niin monelle naiselle kuitenkin iskee morkkikset irtoseksin jälkeen + kovin moni nainen ei edes saa orgasmia tuntemattoman/puolitutun miehen kanssa pannessa. Kyllä biologia on tämänkin asia tarkoituksella hoitanut niin, että naiselle sopii parhaiten seksi vakavassa parisuhteessa ja miehelle sopii parhaiten seksi kenen tahansa ulkoisesti miellyttävän naisen kanssa.
Ap:n tyttis saa. Illan ekalla kerralla melkein heti, sen verran herkässä on. Se on niinkauan elänyt ap:n ja ap:n pikkurillimäisen veitikan kanssa että normaalin kokoinen kalu on juhlaa.
Hihihii! Mä en tykänny ap:n viestistä, siispä ap:lla on pikkukiku. Kihihii!
Vierailija kirjoitti:
Onko se pettämistä, jos toinen mies sormettaa tyttistäsi, kun sä et sitä puolta osaa kunnolla? Jos tunteita ei myöskään ole mukana.
Höpöhöpö. Mä tunnen ap:n, ja se on mestarisormettaja. Varsinainen pillupianisti.
Anna tyttikselle synttärilahjaks lahjakortti viron silikonitaikureille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekään ole pettämistä jos panee niin että on kumi välissä, koska ei tule limakalvokontaktia.
Mahtava, tyttis saa panna oikeita miehiä sitten ihan luvan kanssa! :) Nyt kun vielä keksitään miksi ap ja tyttis ylipäätään ovat yhdessä, hmm.
Veikkaan,että tyttiksellä on niin surkea itsetunto,ettei tajua ansaisevansa parempaa kuin ap.Se vaikuttaisi olevan yleinen syy seurustella luusereiden kanssa.
AP taas ei saa mieleistään naista,joten tyytyy "lautaan" ja haaveilee tissipanoista,joita kukaan ei hänelle kuitenkaan anna.
Ei kai se ole pettämistä. Enhän mäkään petä kun vaan suuhun otan sun kaverin dikkii. Sulla on niin pieni.
Jokohan ap:n moraalinen ongelma on ratkennut?
Olet aivan väärässä. Tutkimukset ovat aikoja sitten todistaneet sen, minkä naiset ovat itse aina tienneet. Eli nainen ei tarvitse seksiin tunteita sen enempää kuin mieskään. Orkkua edesauttaa vastaavasti se, miten symmetriset kasvonpiirteet miehellä on.
Mä olen saanut ainoat orkkuni ventovieraiden kanssa yhden illan suhteissa. Niissä on vapautuneempi olo ja paljon villimpää seksiä kuin mitä oman miehen kanssa jostain syystä on.