Ööööhömmm. Tulin just lenkiltä ja talon kohalla ihmettelin kun vaimo tuijotti tuimana ikkunasta. Ketään ei ollutkaan kotona ja vaimo oli ollut salilla??
Kommentit (55)
Suomalainen mies ei pelkää. Mutta jotain mätää tässä nyt on.
Ap
Onko ollut mitään outoa aikaisemmin? Oletko kokenut, että muut ihmiset on ilkeitä, tarkkailee, tai muuta epänormaalia? Olen siis ihan tosissani, kun tuo voi olla oire alkavasta psykoosista. Ominaisin piirre on vain se, että psykoosissa oleva ei tajua tilaansa..
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut mitään outoa aikaisemmin? Oletko kokenut, että muut ihmiset on ilkeitä, tarkkailee, tai muuta epänormaalia? Olen siis ihan tosissani, kun tuo voi olla oire alkavasta psykoosista. Ominaisin piirre on vain se, että psykoosissa oleva ei tajua tilaansa..
En ole koskaan kokenut noin. Enkä myöskään koskaan ole nähnyt haamuja tai muuta vastaavaa, uskonkin että jokin luonnollinen selitys tähän on.
Ap
Olisiko voinut olla jokin muu asunto?
Voisiko vastapäisestä talosta heijastua ? Jokin taulu seinällä. Toisaalta kummallisiakin asioita sattuu.
Olet ollut vaan rasittunut lenkillä ja varmaan nälkäinenkin. Aivot vaan tekee tepposia meille kaikille, joskus.
MULLE ON KÄYNYT SAMOIN!
Kävelin kotiin illalla ja ihmettelin miksi mies katsoo ikkunasta, tuijottaa eikä liikahdakaan. Menen sisään ja kotiin, ja siellä ei ole ketään! En tajua, ja muistan tuon kuin eilisen vielä monen vuoden jälkeen...
Ei omiin silmiinsä voi luottaa, sitä näkee aika usein asioita joita ei ole oikeasti olemassa.
Usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet.
Jos vaimo valehtelee ja oli kotona? Salasuhde, jonka ympärille kytkeytyy valheiden verkko?
Näit vain väärin? Vaimo olikin vain joku varjo, kuvio joka muodostuu esim verhoista, mistä vain? Silmä näkee, mitä olettaa näkevänsä. Vai kuinka läheltä näit hänet?
Vierailija kirjoitti:
MULLE ON KÄYNYT SAMOIN!
Kävelin kotiin illalla ja ihmettelin miksi mies katsoo ikkunasta, tuijottaa eikä liikahdakaan. Menen sisään ja kotiin, ja siellä ei ole ketään! En tajua, ja muistan tuon kuin eilisen vielä monen vuoden jälkeen...
Jatkan: Ja minä vielä siinä hetken seisahduin ja katsoin miestä takaisin ja vilkutin ja hän ei liikahtanutkaan. Se oli tosi pelottavaa pitkään. Muistan sen niin elävästi ja olen pohtinut että koin muitakin outoja asioita siinä asunnossa. Muistan miten joskus illalla tapahtuneen jälkeen vain itkin pelosta ollessani yksin kotona.
Hyi, vaikka olenkin aikuinen, niin alkaa pelottamaan. Minäkin heräsin joskus keskellä yötä kun olin kuulevinani meteliä keittiöstä. Kolinaa ja syömisen kaltaista metakkaa. Ajattelin, että mieheni on iltapalalla, mutta samalla kun avasin keittiön oven, meteli lakkasi, eikä siellä ollut ketään. Ei yhtään ketään. Tukka nousee pystyyn kun ajattelenkaan kuinka pelottavaa ja outoa se oli.
Eilen kun ajoin fillarilla yöllä niin katsoin että tien reunassa seisoo joku ihme sadetakkihyypiö ihan jalkakäytävän reunassa. Sit kun ajoin siitä ohi ni se oliki pysäköintimittari joka oli epäkunnossa ja sen takia kääritty johonki muoviin.
sori mä se vaan olin, kattelin maisemia
Etiäinen pitää sinut kurissa ja herran nuhteessa. Tai siis rouvan.