Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ööööhömmm. Tulin just lenkiltä ja talon kohalla ihmettelin kun vaimo tuijotti tuimana ikkunasta. Ketään ei ollutkaan kotona ja vaimo oli ollut salilla??

Vierailija
24.08.2016 |

Creepyä...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiäinen pitää sinut kurissa ja herran nuhteessa. Tai siis rouvan.

Vierailija
2/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei pelkää. Mutta jotain mätää tässä nyt on.

Ap

Vierailija
4/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit harhoja?

Vierailija
5/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut mitään outoa aikaisemmin? Oletko kokenut, että muut ihmiset on ilkeitä, tarkkailee, tai muuta epänormaalia? Olen siis ihan tosissani, kun tuo voi olla oire alkavasta psykoosista. Ominaisin piirre on vain se, että psykoosissa oleva ei tajua tilaansa..

Vierailija
6/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi karmee

Vierailija
7/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:ddd

Vierailija
8/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut mitään outoa aikaisemmin? Oletko kokenut, että muut ihmiset on ilkeitä, tarkkailee, tai muuta epänormaalia? Olen siis ihan tosissani, kun tuo voi olla oire alkavasta psykoosista. Ominaisin piirre on vain se, että psykoosissa oleva ei tajua tilaansa..

En ole koskaan kokenut noin. Enkä myöskään koskaan ole nähnyt haamuja tai muuta vastaavaa, uskonkin että jokin luonnollinen selitys tähän on.

Ap

Vierailija
9/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko voinut olla jokin muu asunto?

Vierailija
10/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vastapäisestä talosta heijastua ? Jokin taulu seinällä. Toisaalta kummallisiakin asioita sattuu.

Vierailija
11/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut vaan rasittunut lenkillä ja varmaan nälkäinenkin.  Aivot vaan tekee tepposia meille kaikille, joskus.  

Vierailija
13/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLE ON KÄYNYT SAMOIN!

Kävelin kotiin illalla ja ihmettelin miksi mies katsoo ikkunasta, tuijottaa eikä liikahdakaan. Menen sisään ja kotiin, ja siellä ei ole ketään! En tajua, ja muistan tuon kuin eilisen vielä monen vuoden jälkeen...

Vierailija
14/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omiin silmiinsä voi luottaa, sitä näkee aika usein asioita joita ei ole oikeasti olemassa.

Usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet.

Vierailija
15/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo valehtelee ja oli kotona? Salasuhde, jonka ympärille kytkeytyy valheiden verkko?

Näit vain väärin? Vaimo olikin vain joku varjo, kuvio joka muodostuu esim verhoista, mistä vain? Silmä näkee, mitä olettaa näkevänsä. Vai kuinka läheltä näit hänet?

Vierailija
16/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULLE ON KÄYNYT SAMOIN!

Kävelin kotiin illalla ja ihmettelin miksi mies katsoo ikkunasta, tuijottaa eikä liikahdakaan. Menen sisään ja kotiin, ja siellä ei ole ketään! En tajua, ja muistan tuon kuin eilisen vielä monen vuoden jälkeen...

Jatkan: Ja minä vielä siinä hetken seisahduin ja katsoin miestä takaisin ja vilkutin ja hän ei liikahtanutkaan. Se oli tosi pelottavaa pitkään. Muistan sen niin elävästi ja olen pohtinut että koin muitakin outoja asioita siinä asunnossa. Muistan miten joskus illalla tapahtuneen jälkeen vain itkin pelosta ollessani yksin kotona.

Vierailija
17/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, vaikka olenkin aikuinen, niin alkaa pelottamaan. Minäkin heräsin joskus keskellä yötä kun olin kuulevinani meteliä keittiöstä. Kolinaa ja syömisen kaltaista metakkaa. Ajattelin, että mieheni on iltapalalla, mutta samalla kun avasin keittiön oven, meteli lakkasi, eikä siellä ollut ketään. Ei yhtään ketään. Tukka nousee pystyyn kun ajattelenkaan kuinka pelottavaa ja outoa se oli.

Vierailija
18/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
19/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun ajoin fillarilla yöllä niin katsoin että tien reunassa seisoo joku ihme sadetakkihyypiö ihan jalkakäytävän reunassa. Sit kun ajoin siitä ohi ni se oliki pysäköintimittari joka oli epäkunnossa ja sen takia kääritty johonki muoviin.

Vierailija
20/55 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mä se vaan olin, kattelin maisemia