Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustusasiaa: ruskean ja harmaan yhdistäminen, apua sisustusmammat!

Vierailija
24.08.2016 |

Olen vähän kärsinyt itse siitä, että nykyisessä kodissani olen jopa kärsinyt siitä, että minulla on ollut ruskeata ja harmaata olohuoneessa. Jotenkin minua on ahdistanut tuo harmaan ja ruskean yhdistäminen.

No, nyt olen selaillut sisustuskuvia netistä, ja yllättävää kyllä, tosi monissa on ihan suvereenisti vaan yhdistetty nämä värit, mikä minulle on ollut ihan yllätys. Kylmän harmaaseen on yhdistetty jopa lämmintä ruskeaa. Olen ehkä ollut nykyisessä kodissani tietämättäni trendikäs, olohuone minulla on vaaleata beessiä, tummaa puuta, lämpimänruskeat vanhat parketit ja sitten harmaavalkoiset verhot. Ja siinä kauhujen kauhu, beessit sohvat.

No, nyt olen muuttamassa uuteen kotiin, ja yksi seinä on olohuoneessa lähes (ei ihan järkyttävä) mutta kuitenkin lämpimän ruskeaa lähestyvä seinä.

Mitä mieltä te sisustusmammeliinit :) olette tuosta yhdistelmästä? Onkohan siinä tarkoitus ollakin "rohkea" ja jotenkin rikkoa sävyjen harmoniaa, ettei kaikki olisi sävysävyyn?

Laitan tuossa esimerkkilinkin. Minun kotini ei tietenkään ole noin hieno, mutta noita värejä vaan katselen.

http://www.alftan.fi/millaalftan#gallery

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla