Miehen tyhmät lahjat
Meillä on miehen kanssa kaukosuhde, mies on muuten aivan täydellinen, mutta antaa ihan typeriä lahjoja.
Niissä on siis taustalla joku suloinen ajatus, mutta sitten..... No yritän selittää vähän muunneltuna.
Mä olen todella tarkka sisustuksesta kotona, rakastan sisustusta ja mies tietää sen. Sisustus on harmaan sävyinen ja minimalistinen. Mun suosikkipiirretty on Nalle Puh, josta tykkäilen todella kovasti -> mies antaa lahjaksi Ihaa -patsaan, koska Nalle Puh ja harmaana se sopii sisustukseen. Ok, kiitos, onpas söpö -> vien sen työpöytää koristamaan, koska en ala sisustamaan millään leluilla.
No sitten tuli postista paketti. Iso iso paketti, mitähän olen tilannut? Sieltä löytyy jättimäinen elefantti -pehmolelu, harmaa toki. Käydään keskustelu:
- Mikä tämä on? Sähän tiedät, että inhoan pehmoleluja? (Tästä on keskusteltu, _vihaan_ niitä.)
- Mä tiedän! Mutta eikö olekin söpö ja pehmeä! Voit nukkua sen kanssa kun ei olla yhdessä!
- No juu, ihan söpö.... Mutta ei mulla ole tälle tilaa mun pienessä kodissa ja olenhan sanonut etten pidä pehmoleluista.
- Mutta sullahan on se pehmoankka ja tykkäät siitä?
Niin, mulla on pieni pehmoeläin käsityynynä ja petaan sen aamuisin tyynyjen alle piiloon.
Lopputuloksena mies loukkaantui kun en pitänyt hänen lahjasta, mutta pakko tämä oli nyt jotenkin tehdä selväksi ettei tää tuu jatkumaan :D Olisi ollut mielummin ostamatta mitään tai sitten lähettänyt vaikka kukkapuskan kun myös tietää että rakastan kukkia.
Mites, onko muilla kokemusta miesten antamista lahjankuvatuksista ja varsinkin loukkaantumisesta jos niistä ei pidä? :D
Kommentit (12)
Ei huhhuh. Itse arvostaisin x1000000 jos miehellä olisi söpö ajatus lahjojensa takana, eikä kokisi velvollisuudekseen ostaa koruja tms... mitkä ei sisällä mitään persoonallista ajatusta. Miehesi on ajatellut sinua. Ole kiitollinen. Tai älä ole.
Hmmm. Kyllä mä ainakin ymmärrän: sua harmittaa ap, kun sulla on tunne, ettei mies kuuntele ja huomioi sinua, kun toimii ihan päinvastoin mitä olet sanonut. Ei hän siis oikeasti halua olla huomaavainen, vaan ostelee sinulle mitä itse haluaa ja eteen tupsahtaa, viis siitä mikä sinun makusi on ja millaisista asioista olet kertonut pitäväsi.
Miettikää naiset itse. Jos olette kertoneet vaikka anopille, että ette ollenkaan pidä lohesta ja kappas, ainakin kun menette anoppilaan, ruokana on lohta, niin eikö yhtään tulisi fiilis, että teille vittuillaan?
Mitäpä jos joskus selittäisit asian miehelle? Että sinusta on kiitettävää ja hienoa, että hän abtaa sinulle lahjoja, mutta sinua turhauttaa, jos sinusta tuntuu, ettei mies mieti ollenkaan sinun makuasi, vaikka olisit moneen otteeseen kertonut, mistä pidät tai et pidä. Että toisen maun sivuuttaminen tuntuu keljulta, ihan kuin lahjaa ei olisi edes tarkoitettu tälle.
Voin pistää paremmaksi: Entinen avopuolisoni kyseli mitä haluaisin lahjaksi, hän oli (on varmaan vieläkin) ylipäätään surkea lahjanostaja. Toki koitin sanoa, että ei ole pakko ostaa mitään, mutta tyyppi intti että jotain hän nyt haluaa synttäreiden kunniaks antaa. No ajattelin että idioottivarma ajatus olisi lahjakortti, sehän ei voi mennä pieleen. Eihän? Moni varmaan osaa keksiä paljon paikkoja, johon mukavan lahjakortin naiselle voisi antaa. Minä sain romanttisesti lahjakortin Prismaan. Missä nyt muutenkin käytiin joka ikinen viikko ruokaostoksilla.
Ihaa patsas- pidät nalle puhista ja se sopii sisustukseen.
Elefantti-yllätyslahja, ja ajattele että väreiltään sekin sopii sisustukseen.
Eli= miehesi on todellakin ajatellut sinun kiinnostuksen kohteitasi ja ottanut vielä näinkin kummallisen seikan kuin sisustuksen huomioon. Mä toivon että sun miehes älyää lopettaa lahjojen ostelun sulle.
Vierailija kirjoitti:
Käsityyny?
av mammoilla on käsillekin omat tyynyt. Millekköhän muille ruumiinosille myös.....?
Vierailija kirjoitti:
Voin pistää paremmaksi: Entinen avopuolisoni kyseli mitä haluaisin lahjaksi, hän oli (on varmaan vieläkin) ylipäätään surkea lahjanostaja. Toki koitin sanoa, että ei ole pakko ostaa mitään, mutta tyyppi intti että jotain hän nyt haluaa synttäreiden kunniaks antaa. No ajattelin että idioottivarma ajatus olisi lahjakortti, sehän ei voi mennä pieleen. Eihän? Moni varmaan osaa keksiä paljon paikkoja, johon mukavan lahjakortin naiselle voisi antaa. Minä sain romanttisesti lahjakortin Prismaan. Missä nyt muutenkin käytiin joka ikinen viikko ruokaostoksilla.
Mitä vikaa siinä on? Prismassa on kaikkea muutakin kuin ruokaa.
Ainoa idiootti olet sinä.
Tee siitä norsusta p*llulles tyyny, niin ei mene niin paljon hiekkaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kyllä mä ainakin ymmärrän: sua harmittaa ap, kun sulla on tunne, ettei mies kuuntele ja huomioi sinua, kun toimii ihan päinvastoin mitä olet sanonut. Ei hän siis oikeasti halua olla huomaavainen, vaan ostelee sinulle mitä itse haluaa ja eteen tupsahtaa, viis siitä mikä sinun makusi on ja millaisista asioista olet kertonut pitäväsi.
Miettikää naiset itse. Jos olette kertoneet vaikka anopille, että ette ollenkaan pidä lohesta ja kappas, ainakin kun menette anoppilaan, ruokana on lohta, niin eikö yhtään tulisi fiilis, että teille vittuillaan?
Mitäpä jos joskus selittäisit asian miehelle? Että sinusta on kiitettävää ja hienoa, että hän abtaa sinulle lahjoja, mutta sinua turhauttaa, jos sinusta tuntuu, ettei mies mieti ollenkaan sinun makuasi, vaikka olisit moneen otteeseen kertonut, mistä pidät tai et pidä. Että toisen maun sivuuttaminen tuntuu keljulta, ihan kuin lahjaa ei olisi edes tarkoitettu tälle.
Nyt on kyllä sellaista paskaa että en ole kuunaan kuullut.
Olisit hiljaa jos ei mitään järkevää sanottavaa ole. Tuo on suurinta paskaa mitä tällä palstalla olen lukenut erittäin pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä norsusta p*llulles tyyny, niin ei mene niin paljon hiekkaa sinne.
Dildo sinne kärsään niin sopii hyvin reikään
Itse olisin kohtelias ja vaan kiittäisi. Aika ikävä tunne jos antaa lahjan ja toinen alkaa selittämään miten se ei ole mieleen tai ei tarvitse sellaista?
Törppö mikä törppö. Sinä ap.