Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistavaa asiakaspalvelua S-Marketissa! Not.

Vierailija
24.08.2016 |

Myyjä löi viisi kertaa yhden tuotteen kun tuotteita oli kaksi. Selvitteli kuittia, mutta poisti vain yhden ylimääräisen lyönnin. Toinen tuote kaksi kertaa eikä edes koittanut korjata. Sähelsi ja räpelsi puhelintaan samalla kun veti ostoksia hihnalla.

Kun kuitin saatua kysyin ylimääräisistä lyödyistä tuotteista (yhteisarvo mitä olisin joutunut liikaa pulittamaan oli kumminkin 14,60e) sanoi vaan, että mene Infolle pyytään rahoja takasin. Ei viitsi pyytää sieltä ketään tähän korjaamaan asiaa kun on jonoa.

Just joo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne saa sitä korjattua kassalta jos maksu on jo tapahtunut, ainoastaan Infossa pystyy tekemään kuitinkorjauksen. Turhaa pahoitat tästä mielesi, myyjä ei varmasti tehnyt sitä tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi