Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen pesu suolalla

Epäilevä
24.08.2016 |

Eli siis... Oon kuullu että suolalla pesu on kuulemma hyväks iholle... Niimpä marssin apteekkiin ja ostin sellasen purkin suolaa. Myöhemmin (kun luin jotain vanhoja keskusteluja suolalla pesusta) huomasin, että löytyy myös suolasaippuuaa. Onko sellanen saippua parempi naaman+vartalon pesuun? Mistä niitä löytyy?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilevä kirjoitti:

Eli siis... Oon kuullu että suolalla pesu on kuulemma hyväks iholle... Niimpä marssin apteekkiin ja ostin sellasen purkin suolaa. Myöhemmin (kun luin jotain vanhoja keskusteluja suolalla pesusta) huomasin, että löytyy myös suolasaippuuaa. Onko sellanen saippua parempi naaman+vartalon pesuun? Mistä niitä löytyy?

Miksi ostit suolaa apteekista? Huomattavasti halvemmalla saa ruokasuolaa Prismasta :)

Vierailija
2/2 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalajan suolasaippuaa saa prismasta ja käytän sitä vartalon pesuun mutta on kasvoille aika tujua. Meine base suolasta teen kasvovettä suihkepulloon eli keitän 1dl vettä ja siihen 1tl suolaa. Käytän aamuin illoin vanulapulla kasvoille, ei huuhdella pois. Jos on meikkiä niin pesen sen ensin pois. Meine base suola tekee ihon ph-n emäksiseksi ja opettaa ihon kosteuttamaan itse itsensä joten en tarvitse kuin silmänympärys voiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme