Mikä on sopiva munan koko?
Av-mammojen mielipide sopivasta kyrvän koosta senttimetreinä mitattuna?
Kommentit (15)
Alle 20cm on katkarapukulleja jotka nauretaan ulos makkarista.
sanoisin, että se ympärysmitta on tärkeämpi. Exällä löyty molempia, nykyisellä ei sitten kumpaakaan, eikä edes seiso, joten...??
Semmoinen pieneen kattilaan mahtuva.
Vierailija kirjoitti:
Alle 20cm on katkarapukulleja jotka nauretaan ulos makkarista.
Oletpa vaatimaton. Minä sanon että 30 cm.
Vierailija kirjoitti:
sanoisin, että se ympärysmitta on tärkeämpi. Exällä löyty molempia, nykyisellä ei sitten kumpaakaan, eikä edes seiso, joten...??
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä? Paraniko vaihtamalla?
Tutkimusten mukaan keskivertopenis miellyttää eniten, eli noin 14cm mittainen. Aika loogista tieteellisesti ajatellen.
Terskalla on paljon merkitystä. Mutta sanoisin että pituutta saa silti olla se 15 vähintään. Mun miehellä on pieni terska ja se ei vaan tunnu ollenkaan noin hyvältä kun rakastajani muna kun työntelee. Rakastajalla terska on penistä paksumpi ja se on se juttu. Pituudessa rakastaja ei voita kuin muutaman sentin mutta se että terska on pieni, jopa hiukan ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen pieneen kattilaan mahtuva.
Meidän pieneen kattilaan sopii juuri hyvin seitsemän munaa ja itse pidän 11 minuutin munasta (kiehuvaan vetten).
Pituudella ei ole väliä, koska aina se kaverin poikaystävän kalu tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai ympärysmitta... eli poikkileikkaukseltaan littana olisi parempi kuin pyöreä?
Mun aviomiehellä on 19 cm (kyllä, mitattiin!) ja sanoisin sopivaksi. Ei ole mun mielestä mikään jätti, mutta joistakin kommenteista täällä olen ymmärtänyt, että iso on. No, mulla on paikat vastaavasti hänelle sopivat joten seksi on ihanaa :) Muutenkin ihana mies, yhdessä ollaan oltu jo 20 vuotta. Toivottavasti loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meni noin niin kuin omasta mielestä? Paraniko vaihtamalla?
sanotaan näin, että ex jätti mut ja vaihtoi toiseen. Mä sit otin kenet sain, mutta vastaus on, että ei tietenkään. Varsinkin kun en oo vaivautunut seksiin ollenkaan enää ja kohta alan katselemaan ympärilleni kunnolla, kunhan toivun järkytyksestä ensin:) olin meinaan luullut, että tottakai kaikilla on noi asiat kunnossa, kun sentään joku 10 miestä ollut kokeilussa elämän aikana ja ikääkin jo 40+. Mut ei, kyl näitä löytyy, joilla ei vaan pelitä:( Muuten olis ollut hyvä mies ihan.
Isompaakin olen saanut, mutta silti oman miehen 16/5 on maailman paras. Jotenkin anatomisesti vaan sovitaan yhteen.
Otsikosssa kysyit munan kokoa,joten vastaan, että strutsin munasta syö koko perhe, että koko on hyvä.
5000cm