Mistä syystä naiset ottavat kielilävistyksiä?
Mietin tänään töissä, mikä sen tarkoitus on kun yhdellä uudella n. 25 työkaverilla on sellainen. Se on ensinnäkin sellainen koru, jota ei edes helposti normaalisti näe, itsellä kesti yli kk tajuta, että hänellä on ylipäätään se. Eli mitä järkeä semmoinen on ottaa? Mietin onko syy siinä, et se nyt (kuten lävärit yleensä) on vaan niin rock ja on kiva näyttää festareilla kieltä esimerkiksi kuvaan vai onko sen perimmäinen syy, että nainen tykkää antaa suuseksiä ja sen on sanottu lisäävän miehen nautintoa siinä?
Kommentit (11)
Varmaan jonkin sortin persoonallisuushäiriö saa ottamaan kielilävistyksen.
Minulla oli sellainen pitkään. Otin, koska mielestäni se oli hieno. Vapaalla pidin metallista ja töissä vaihdoin häivekoruun ettei vanhat työkaveritantat arvostele. Otin pois, kun täytin 30 vuotta, koska alkoihan se tuntumaan vähän teiniltä.
Otin koska pidän kielikorua kauniina koruna. Pidän lävistyksistä jotka eivät ole jatkuvasti näkyvillä mutta mutteivat täysin piilossakaan. Koru ei taida näkyä yhdessäkään kuvassa, lisäksi koen sen olevan tiellä suihin ottaessa enkä rehellisesti usko että se mitenkään erityisen suurta lisänautintoa miehelle tuottaisi.
Se mikä minun silmään näkyy häiritsevästi on huulilävistys joka on laitettu pään keskilinjalle.
Ei käy kyllä yhtään.
Kannattaa kansoa Marilyn Monroesta mallia missä tuollainen koriste on edukseen.
http://cos.h-cdn.co/assets/16/06/980x1274/gallery-1454950301-marilyn-monroe-glam.jpg
Vaikka tässä tapauksessa ei ole lävistys, niin esteettisesti paljon paremmassa paikassa kuin pään keskilinjalla olevat.
Ei kai kukaan enää nykyään ota kielilävistyksiä? Se oli kova juttu 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset tekevät päätöksensä oman vakaan harkintansa perusteella. Se, että se päätös on erilainen kuin minkä itse tekisit, ei todista heidän olevan älynlahjoiltaan vajavaisia.
En minä sitä tarkoittanutkaan ja kaikki saa tehdä kehollaan mitä haluavat. Mietin vain mitä naiset niistä ajattelee ja miksi niitä otetaan. Itse ymmärrän kulma- ja nenälävistykset paremmin, koska se on kuitenkin kuin koru kasvoissa, jatkuvasti esillä. Näitä näkymättömämpiä en taas niin ymmärrä. -ap
No suihinotto tuntuu paremmalta kielilävistyksen kanssa.
Mä olen niin vanha, että näin Pulp Fictionin ensi-illassa. Suikkariuskomus on peräisin siitä ja vanhenikin jo ysäreillä, jotka ovat taas in.
Luulevat että miehet tykkää niitten suikkareista sitten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sellainen pitkään. Otin, koska mielestäni se oli hieno. Vapaalla pidin metallista ja töissä vaihdoin häivekoruun ettei vanhat työkaveritantat arvostele. Otin pois, kun täytin 30 vuotta, koska alkoihan se tuntumaan vähän teiniltä.
Tämäpä juuri ja mulla sama. Otin kaikki lävistykset pois 32-vuotiaana, koska joskus aikuisuus iskee. Enkä kyllä kadu.
Metallista pidän kyllä vieläkin.
Aikuiset ihmiset tekevät päätöksensä oman vakaan harkintansa perusteella. Se, että se päätös on erilainen kuin minkä itse tekisit, ei todista heidän olevan älynlahjoiltaan vajavaisia.