Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä naiset ottavat kielilävistyksiä?

Vierailija
24.08.2016 |

Mietin tänään töissä, mikä sen tarkoitus on kun yhdellä uudella n. 25 työkaverilla on sellainen. Se on ensinnäkin sellainen koru, jota ei edes helposti normaalisti näe, itsellä kesti yli kk tajuta, että hänellä on ylipäätään se. Eli mitä järkeä semmoinen on ottaa? Mietin onko syy siinä, et se nyt (kuten lävärit yleensä) on vaan niin rock ja on kiva näyttää festareilla kieltä esimerkiksi kuvaan vai onko sen perimmäinen syy, että nainen tykkää antaa suuseksiä ja sen on sanottu lisäävän miehen nautintoa siinä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset tekevät päätöksensä oman vakaan harkintansa perusteella. Se, että se päätös on erilainen kuin minkä itse tekisit, ei todista heidän olevan älynlahjoiltaan vajavaisia.

Vierailija
2/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonkin sortin persoonallisuushäiriö saa ottamaan kielilävistyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen pitkään. Otin, koska mielestäni se oli hieno. Vapaalla pidin metallista ja töissä vaihdoin häivekoruun ettei vanhat työkaveritantat arvostele. Otin pois, kun täytin 30 vuotta, koska alkoihan se tuntumaan vähän teiniltä.

Vierailija
4/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koska pidän kielikorua kauniina koruna. Pidän lävistyksistä jotka eivät ole jatkuvasti näkyvillä mutta mutteivat täysin piilossakaan. Koru ei taida näkyä yhdessäkään kuvassa, lisäksi koen sen olevan tiellä suihin ottaessa enkä rehellisesti usko että se mitenkään erityisen suurta lisänautintoa miehelle tuottaisi.

Vierailija
5/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minun silmään näkyy häiritsevästi on huulilävistys joka on laitettu pään keskilinjalle.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTaNC86t7mjeL2oD7QDFWZEAAHJ942Nl7Lyvp8_B6hMeyqZLXDqg

Ei käy kyllä yhtään.

Kannattaa kansoa Marilyn Monroesta mallia missä tuollainen koriste on edukseen.

http://cos.h-cdn.co/assets/16/06/980x1274/gallery-1454950301-marilyn-monroe-glam.jpg

Vaikka tässä tapauksessa ei ole lävistys, niin esteettisesti paljon paremmassa paikassa kuin pään keskilinjalla olevat.

Vierailija
6/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää nykyään ota kielilävistyksiä? Se oli kova juttu 10 vuotta sitten.

Vierailija
7/11 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset tekevät päätöksensä oman vakaan harkintansa perusteella. Se, että se päätös on erilainen kuin minkä itse tekisit, ei todista heidän olevan älynlahjoiltaan vajavaisia.

En minä sitä tarkoittanutkaan ja kaikki saa tehdä kehollaan mitä haluavat. Mietin vain mitä naiset niistä ajattelee ja miksi niitä otetaan. Itse ymmärrän kulma- ja nenälävistykset paremmin, koska se on kuitenkin kuin koru kasvoissa, jatkuvasti esillä. Näitä näkymättömämpiä en taas niin ymmärrä. -ap

Vierailija
8/11 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suihinotto tuntuu paremmalta kielilävistyksen kanssa.

Vierailija
9/11 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin vanha, että näin Pulp Fictionin ensi-illassa. Suikkariuskomus on peräisin siitä ja vanhenikin jo ysäreillä, jotka ovat taas in.

Vierailija
10/11 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat että miehet tykkää niitten suikkareista sitten enemmän.

Vierailija
11/11 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sellainen pitkään. Otin, koska mielestäni se oli hieno. Vapaalla pidin metallista ja töissä vaihdoin häivekoruun ettei vanhat työkaveritantat arvostele. Otin pois, kun täytin 30 vuotta, koska alkoihan se tuntumaan vähän teiniltä.

Tämäpä juuri ja mulla sama. Otin kaikki lävistykset pois 32-vuotiaana, koska joskus aikuisuus iskee. Enkä kyllä kadu.

Metallista pidän kyllä vieläkin.