Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, ettei mies anna minun käyttää hänen kännykkäänsä?

Vierailija
24.08.2016 |

Olen ollut puoli vuotta suhteessa miehen kanssa, ja koko suhteemme aikana mies ei ole antanut minun edes koskea hänen puhelimeensa. Väittää, että puhelin on hänen henkilökohtainen esineensä jonne minulla ei ole mitään asiaa. Hän ei esim. anna lainata kännykkäänsä, jos minun pitäisi päästä katsomaan netistä eräs juttu ja oma kännykkäni on rikki/akku loppu. Onko miehen käytös ihan normaalia? Hän kyllä sanoo ettei hänellä ole mitään salattavaa eikä toista naista ja väittää minua nyt epäluuloiseksi, vaikken edes epäile hänen pettävän minua...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika ansaitset puhelinta lainaavan miehen.

JSSAP(LM)!

Vierailija
22/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että nainen lukee viestit, jos saa puhelimen käsiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma puhelimesi on useinkin rikki niin ymmärrän miestä hyvin.

Vierailija
24/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeassa puhelin ja rahapussi on jokaisen oma henkilökohtainen tavara. Ei tulisi edes mieleen koskea toisen.

Mulle noihin koskeminen ei merkitse mitään mutta päiväkirjoihin tai demoihin en anna koskea.

Vierailija
25/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa :D tai siis ymmärrettävää ois haluta pitää se itsellään ja salasanat tms. mutta kyllä mä ainakin jäisin haavi auki, jos mies ei antais googlaa puhelimellaan jotain tarvittaessa. Tai soittaa jollekin...

Nimenomaan. Ei minua edes kiinnostaisi käyttää miehen puhelinta mitenkään muuten kuin jos minun pitäisi vaikka googlata jotain tai soittaa. En lukisi viestejä tai katsoisi mitään muutakaan. Mutta kun mies vain jääräpäisesti sanoo, että puhelimensa on hänen henkilökohtaista omaisuutta, jonne edes minulla ei ole mitään asiaa. AP

No mutta kun se puhelin on miehen henkilökohtaista omaisuutta, jonne sinulla ei ole mitään asiaa. Etkö voi pyytää miestä googlettamaan puolestasi tai käyttää omaa puhelintasi (tuskin se on aina rikki tai akku loppu), miksi noin kova himo päästä käsiksi miehen luuriin?

Vierailija
26/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei antais googlata jotain puhelimellaan, niin alettais oleen aika valmiita laittamaan kantapäät vastakkain.

Mä en todellakaan ole lukemassa miehen sähköposteja tai viestejä ja tietää sen. Sen takia voinkin käyttää puhelintaan ihan sujuvasti.

Niin ja sama toki toisinpäin. Mulla on käytössä vain työpuhelin, jossa sormenjälkitunnistus. Mies saa puhelimen auki, koska tiedän ettei hänkään tutki mitään, jos nyt sattuu laittamaan vaikka mun puhelimella Spotifyn soimaan.