Ihmiskauppa kukoistaa. tänään aiheesta kiinnostuneille ja maksullisissa ulkomailla käyville miehille herolta tulee elokuva trade of innocents.
Kommentit (7)
Kyllä niitä ihmiskaupan uhreja on Suomessakin.
Kerrotaanko siinä parhaat paikat ja hinnat vai miksi mun pitäisi se katsoa?
T. maksullisista nauttiva mies
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan siksi, että tajuaisit olevasi potentiaalinen raiskaaja. Joku niistä naisista, joiden kanssa olet harrastanut tai tulet harrastamaan seksä, voi olla pakotettu siihen. Silloin se on raiskaus. Jos käyt maksullisissa, ennemmin tai myöhemmin olet pakotetun naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että narsistin voi olla vaikea asettua toisen asemaan, mutta voithan kokeilla ja katsoa herättääkö mitään tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan siksi, että tajuaisit olevasi potentiaalinen raiskaaja. Joku niistä naisista, joiden kanssa olet harrastanut tai tulet harrastamaan seksä, voi olla pakotettu siihen. Silloin se on raiskaus. Jos käyt maksullisissa, ennemmin tai myöhemmin olet pakotetun naisen kanssa.
Niin no nälkä pakottaa tekemään työtä eli moni siwankassakin on periaatteessa pakotettu työhön. Eli olenko silloin potentiaalinen.. varas?
Tämä elokuva on koskettava. Ja antaa ymmärryksen kuinka hyvin meillä suomalaisilla on asiat.
Maassa maan tavalla.