17v poikamme harrasti seksiä omassa huoneessaan
vaikka säännöistä oli sovittu jo 2v sitten. Ei mitään kunnioitusta muita kohtaan! Miten kiusallista se on muiden kannalta.
Puhuttelu seuraa kunhan olen rauhoittunut.
Kommentit (39)
Mitäköhän sääntöjä AP on "sopinut" poikansa kanssa? Kuulostaa pelottavalta kontrollifriikkiäidiltä,toivottavasti poika älyää muuttaa omilleen niin pian kuin suinkin mahdollista,on se nyt kumma jos ei omassa kodissaan saa tehdä mitä huvittaa.
Kutsu manaaja, muuten huone täytyy polttaa.
Tekö harrastatte seksiä jos teillä on vieraita yökylässä tai anoppilassa yläkerrassa??
Minä ainakin haluan oman rauhan ettei tarvitse joka äännähdystä ajatella kuuleeko joku.
Kyllä tuon ikäisen kuuluu pitää housut jalassa jos ei osaa käyttäytyä.
Hänellä on mesta mihin mennä, jos joku haluu testaa häntä yhen kerran vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekö harrastatte seksiä jos teillä on vieraita yökylässä tai anoppilassa yläkerrassa??
Minä ainakin haluan oman rauhan ettei tarvitse joka äännähdystä ajatella kuuleeko joku.
Vähän eri asia kuin harrastaa seksiä omassa kodissa silloin kun ei ole yövieraita.Vai ajattelitko,että ap miehineen on myös selibaatissa siihen asti,että lapsi/lapset on muuttaneet pois kotoa?
Tietenkään ei kannata voihkia ja ulvoa hulluna,mutta normaalia seksiä pitäisi saada harrastaa omassa kodissa ilman että joku vetää herneen nenään.
"en oo ylpee siit roskiksest mut muistan senkin...." Skandaalia lainatakseni. Parempi kuule kotona ja niin että tiedän kenen kanssa, tarjoa turva. Missä sitä seksiä pitäisi harrastaa jos ei kotona. Unohdat nyt sen että koti se on poikasikin koti, ja ikäraja laillisella hoidolla on 16
Niin! Onhan ne hommat parempi hoitaa kylillä. Puiston pusikkoon vaan, kotiin ei saa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia kuin harrastaa seksiä omassa kodissa silloin kun ei ole yövieraita.Vai ajattelitko,että ap miehineen on myös selibaatissa siihen asti,että lapsi/lapset on muuttaneet pois kotoa?
Tietenkään ei kannata voihkia ja ulvoa hulluna,mutta normaalia seksiä pitäisi saada harrastaa omassa kodissa ilman että joku vetää herneen nenään.
Lastenpsykiatri Sinkkosen mukaan ei ole sallittua lapsuudenkodissaan asuvan nuoren harrastaa siellä seksiä.
(En muista tarkkaan, miten perusteli. Jotenkin niin, että eipidä hakea katteeronta suojaa, jos kerran on valmis seksiin, tehköön sen jossain muualla)
Missä sulla ja ukollasi on lupa naksutelle? Kysyttekö lapsiltanne luvan, saatteko "häritä" muuta perhettä, vai menettekö puskaan paneskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Lastenpsykiatri Sinkkosen mukaan ei ole sallittua lapsuudenkodissaan asuvan nuoren harrastaa siellä seksiä.
(En muista tarkkaan, miten perusteli. Jotenkin niin, että eipidä hakea katteeronta suojaa, jos kerran on valmis seksiin, tehköön sen jossain muualla)
Onneksi kukaan Sinkkonen ei päätä, miten perheissä toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että parhaat panot onnistuu ehdottomasti porukoiden sängyssä, on niin mukavan pehmeä. Tullut sinne monta jätkää kellistettyä, kun eivät olleet kotona! :D
Hyi mikä hu0ruli olet jo noin nuorena.
MÄ en ihan tajua. Ei vanhempienkaan ole ok sekstailla niin et lapset jakaa tapahtuman. Miksi nuoren olisi. Kyseessä on intiimi, yksityinen asia, joka on muille yleensä vähintäänkin kiusallinen. Siinä vaiheessa kun nuorella on sen verran älliä, että pitää seksielämänsä omana tietonaan, niin senkun sekstailee. Kyllä olisin tyrmistynyt myös jos omassa kodissani kuuntelisin kun teinit paneskelevat kavereidensa kanssa. Seksillä ja vastuulla omasta elämästä on aika vankka yhteys. Biologisesti katsottuna se on tie vastuuseen omista lapsista. Eikös silloin pitäis olla jossain muualla kuin vanhempien lihapatojen äärellä? Mulla ei ole mitään ongelmaa eikä kompleksia seksin suhteen, mutta sukupolvien välisen rajan tähden en jaa puolin enkä toisin tapahtumaa lasteni kanssa. Informaatio asiasta on eri juttu.
Me tehtiin sitä aikoinaan ulkona pururadalla kun kotona hallitsi jari sinkkosmainen ajattelutapa. Ei ollut hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Itse asiassa harrastetaan. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä ettei pitäisi. Päin vastoin, sehän antaa pientä lisäsäpinää touhuun. Kannattaa kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Missä sulla ja ukollasi on lupa naksutelle? Kysyttekö lapsiltanne luvan, saatteko "häritä" muuta perhettä, vai menettekö puskaan paneskelemaan?
Emme naksuttele lainkaan koska se on saatanasta.
Missäs sitten pitäisi jos ei omassa huoneessa?
Missäs ap sitten harrastaa seksiä, jos ei omassa makuuhuoneessaan? Vai eikö enää tarvitse, kun pennut on jo väännetty, ukko olkoon ilman kunhan kulissit pysyy?