Kukaan käynyt lomalla kartanohotelli Kau-manor Virossa? Vaikuttaa aivan ihanalta.
Haluaisin yllättää mieheni jollain lyhyellä syyslomalla tässä lähiseudulla. Virossa olemme käyneet ja olen vähän kyllästynyt niihin suuriin, suosittuihin hotelli-kylpylöihin. Varsinkin hoidossa tuntee olevansa aika liukuhihnalla, eikä ruokakaan kyllä mikään makujen sinfonia ole enää ollut.
Löysin tuon Kau-manorin surfffatessani: siitä sanotaan että boutique-hotelli, ja kuvien mukaan aivan ainutlaatuista sisustusta.
http://www.booking.com/hotel/ee/hotell-kauue-mauis.en-gb.html?label=gen…;
5 tähteä ja 9,2 pistettä ja vain 40 min ajomatka Tallinnasta.
Onko kukaan käynyt paikalla?
Haluaisin pari yötä rentoutua, syödä hyvin, käydä kävelyllä ja nauttia kauniista ympäristöstä. Kuvat ovat juuri sitä, mitä haluaisinkin.
Kommentit (5)
Näyttää upealta, hyvät arvostelut ja voi olla vaikea saada varausta. Ehdottomasti voisin lähteä kokeilemaan.
Nätti paikka, varmaan ok max viikonlopun mittaiselle vierailulle. Tuollaiset paikat ovat yleensä aika kaukana kaikesta, joten toivottavasti on hyvä oma ravintola. Pidempi vierailu voisi käydä tylsäksi, ainakin mulle.
Etsin jotain erilaista niihin loppuunajettuihin viron kylpylöihin. Niihin on jo parikymmentä vuotta kärrätty suomalaisia bussit turvoksissa, joten väsymystä on puolin ja toisin.
Viimeksi, joka jäikin viimeiseksi kerrankseni, olin varannut hieronnan itselleni. Huomasin siinä odotellessani että aikatauluissa oli jotain häikkää ja kovasti pulistiin ja juostiin eri ovista. Kuitenkin minä pääsin hoitohuoneeseen ihan ajoissa ja valmistauduin hierontaan.
Paisti että "hieroja" ei ollut hierontaa nähnyt kuin jossain elokuvissa ehkä. En tiedä, oliko hätäpäissään rekrytoitu yläkerran ravintolasta joku tarjoilija, mutta yhtään mitään se ei hieronnasta tiennyt. Hirveetä hosaamista ja vähän sieltä ja vähän täältä painelua ja nykimistä.
Ruokailu on niissä jo aika massaa, eli halvalla tehty ja toivotaan että täyttää vatsaa.
Kyllä otan seuraavan loman joko ei-virosta ollenkaan, taikka sitten mielihyvin tuommoiseen hieman parempaan ja erikosempaan paikkaan.
Kuva nro 33. Mikä huone se on? Lautalattiaa, nojatuoli, jalkalamppu, jonkun eläinparan turkki lattialla ja sit joku hiton kylpyamme?? Muutenkin koko talo oli täynnä ihme krääsää. Näytti vähän kirpputorilta. Mä en ainakaan rentoutuis tuolla. Konmarilla olis tuolla tarvetta.
Turhaan täältä kyselet. Kuvien perusteella varaosin kyllä samointeon.
Jos minulla olisi siis aikaa lähteä pienelle lomalle
Jos mieheni suostuisi kahdestaan kanssani tuonne lähtemään.(eli paikassa ei ole mt. Urheilukisaa,autoilukisaa,ampumakilpailua tms). Että ihan mun kans kahdestaan.
Voisi tuonne mennä yksinkin.
Kaunista. Ja mulle liian kallista...