Milloin tuo koulujen Wilma järjestelmä on otettu käyttöön? Minä vuonna?
Kävin itte peruskoulua 98 alkaen (siis tuolloin alotin ekan luokan) ja tuliko toi Wilma käyttöön joskus 2005 paikkeilla..? Jäin vaan miettiin, että ei kyllä mun äiti ois osannu tuollasta Wilmaa käyttää ollenkaan, ei osannu noihin aikoihin käyttää tietsikkaa lainkaan (äiti nyt 68v) mutta aikoinaan tuli sitten opetettua sille ja nykyään osaa sujuvasti ja maksaa laskutkin verkkopankissa, kun ennen piti pankissa maksaa.
Mut joo, jäin tota Wilmaa vaan miettimään et millon sitä alettiin käyttää. Muistelen et munki kouluaikoina se ois jo ollu käytössä jossain vaiheessa?
Kommentit (5)
Mä kävin lukion 2004-2007 ja silloin meidän lukioon tuli Wilma jossain vaiheessa, ei siis ollut vielä syksyllä 2004 kun menin lukion ykköselle. Tuo 2005 voisi siis hyvinkin pitää paikkansa :)
Minkälaisia asioita viestitätte sitä kautta poissaolojen lisäksi?
-92 syntyneellä kummipojalla oli vielä paperinen reissuvihko.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia asioita viestitätte sitä kautta poissaolojen lisäksi?
Kaiken mitä haluan opelle tiedottaa paitsi yllättävät sairaspoissaolot menee tekstarilla. Sovitaan vanhempainvartit, etsittiin ekaluokkalaisen ulkohousuja (siis tiedotin opelle että käyvät katsomassa löytötavarat, lapsi sellaista muista kuitenkaan), kerroin koulun spesiaaliohjelman aiheuttamista murheista (esim. lelupäivää jännitettiin että onko kaveria)...
Rehtori jakaa koulun tiedotteet, lukujärjestykset, vanhempainyhdistyksen pöytäkirjat yms.
IP-kerhopaikkaa haettiin Wilmassa.
Meillä esikoinen syntynyt 96 ja muistelisin että hänen ala-asteen (anteeksi alakoulun) aikana tuli käyttöön Helmi järjestelmä joka oli siis Wilman edeltäjä olisko ollut just 2004-2005