Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa Ruotsin hovista tulisi taas iloinen

Vierailija
24.08.2016 |

uutinen vauvan odotuksesta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tolkku siinä lastenteossakin, ei niiden tarvitse maata täyttää.

Vierailija
2/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan ne kaikki lisäänty:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä ihailua?! Nostetaan ihmiset ylemmäksi toisia, vain sen takia että satut syntymään tiettyyn perheeseen. Veronmaksajille hemmitisti maksavia turhakkeita, ja näitä ihaillaan silmät pyöreinä....ei ymmärrä ei...

Vierailija
4/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä ainakin 3 tulee. Madden perheeseen 1 ja Sofia pyöräyttää 2. Ehkä Victoriakin saa vielä yhden

Vierailija
5/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää jälkiruokaa silvialle :)

Vierailija
6/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tulisi iloinen uutinen Ruotsin hovin lakkauttamisesta ja tasavallan perustamisesta.

Vierailija
8/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sä ap hankkisit elämän

Vierailija
9/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta samat ulinat kun kyseessä ruotsin kuningashuone

Vierailija
10/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään seurata Ruotsin ja muidenkin maiden hovielämää. Ei tämän maallisen vaelluken tarvitse olla niin ilotonta. Hovit hauskasti sitovat tätä aikaa menneeseen. Kaikkea ihanaa myös tapahtuu, kuten häitä ja kastejuhlia. Minä ainakin odotan jo Aleksanterin kastejuhlaa syyskuun alussa. Toivottavasti saamme nähdä sen. Yksi hovin funktio on estetiikan ja tapojen esilläpito. Olisi itsekin kiva pukeutua yhtä tyylikkäästi kuin kuninkaalliset, jos olisi varaa. 

Eikä elämä ylipäätään ole mitenkään tasa-arvoista, joten kuningashuoneista luopuminen ei paljon tasa-arvoa lisäisi maapallolle.

Vierailija
11/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs meillä on, kun on tasavalta ja muut pitävät verorahoillaan yllä kuningashuoneita.

Veikkaan, että Madeleine on vähän poikki kahden vaippaikäisen kanssa, eikä ihan heti hanki kolmatta. Vaikuttavat kumpikin kuitenkin niin ihastuneilta lapsiperhe-elämään, että varmasti hankkivat vielä kolmannen lapsen parin vuoden sisään. Molemmat taitavat vielä olla kolmansia lapsia (Chris äidin puolelta), joten pitäähän heidän omaankin perheeseen kolmonen hankkia.

Sofia on liian järkevä hankkiakseen toista lasta ihan peräkkäin, ja tavallisesssa perheessä kasvaneena tuskin on valmis antamaan lapsia ja kodinhoitoa muiden käsiin siinä määrin kuin Madeleine. CP ja Sofia kertovat iloisia vauva-uutisia aikaisintaan ensi kesänä, luultavasti hieman myöhemmin.

Olen käsittänyt, että Victorialle lasten saanti ei ole ollut ihan helppoa. Olen itse aika samassa tilanteessa, kaksi ihanaa, tervettä lasta, suht helpot raskaudet ja synnytykset ja ensi vuonna tulee 40 vuotta täyteen. Vauva olisi ihana, mutta onko sellaisen työllä ja tuskalla hankkiminen onnella leikkimistä? Saako olla niin itsekäs? Entä jos tämän kolmannen kohdalla paikat repeää ja kunto romahtaa?

Uskon, että Victoria haluaa antaa lapsilleen huolettoman lapsuuden ja paljon vanhempien jakamatonta huomiota. Victoria itse oli sisarustensa pikkuäiti, kun vanhemmat olivat paljon matkoilla ja edustamassa. Siitäkin syystä voi olla että lapsiluku jää kahteen.

Vierailija
12/12 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saataisiin se viimeisin tulokas nyt kastettua ihan kristillisesti, kun ei lomien takia saatu sukua koolle kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän