Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen au pairina! Kysykää mitä vaan :)

Vierailija
24.08.2016 |

Saa kysyä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet? :)

Vierailija
2/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheen rouva mustasukkainen, uskaltaako jättää isukin kaksin sun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhde sinun ja perheen isän kanssa mahdollista toteutua?

Vierailija
4/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Australiassa Melbournessa! :)

Tottakai uskaltaa, olen hyvissä väleissä sekä äidin että isän kanssa. En siis isän kanssa LIIAN hyvissä. Haha

Vierailija
5/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole mahdollinen. Hän on yli 40v, mulla ei ainakaan pienintäkään kiinnostusta isää kohtaan!

Vierailija
6/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sulla on työaikaa? Onko molemmat vanhemmat kokopäiväisesti töissä?

Vierailija
7/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka per viikko? Kokkaatko lapsille? Jos, niin mitä? Mitä siivousjuttuja teet? Työaika? Ootko järjestön kautta/miten löysit perheen?

T. Toinen au pairi, olen briteissä

Vierailija
8/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on noin 40h/viikko. Ja kyllä ovat kokopäivätöissä, täällä tarkoittaa käytännössä sitä että lähtevät töihin klo 7 ja palaavat iltaseiskalta. Työmatkaa on molemmilla vähän pidemmälti ja ruuhkat vähän eritasoa kuin suomessa.

Vierailija
9/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöni haaveilee Australiasta. Onko sinne mahdollista lähteä vaihto-oppilaaksi? Miksi sinä halusit Australiaan? Onko siellä lämmin koko vuoden? Onko hyvät aurinkorasvat?

Vierailija
10/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ärsyttävät piirteet? Paskin työtehtävä? Montako lasta?

Vierailija
11/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa saan 200 aud eli n. 150e viikossa. Kyllä kokkaan, yleensä kaikki ateriat. Tosi usein on pastaruokia, erilaisia vihanneksia höyrytettyinä, kanaa jne.. Itse löysin perheen aupairworldista ja hoidin käytännön jutut itse :)

Vierailija
12/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ikä? Ovatko lapset kotona vai kerhossa/koulussa osan päivästä?

Vierailija
13/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot löytäny kavereita?

Vierailija
14/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöni haaveilee Australiasta. Onko sinne mahdollista lähteä vaihto-oppilaaksi? Miksi sinä halusit Australiaan? Onko siellä lämmin koko vuoden? Onko hyvät aurinkorasvat?

On ymmärtääkseni mahdollista. Koulujärjestelmä on täällä tosi erilainen, varmasti olisi hieno kokemus. Jos ei ole varaa lähettää tyttöä vaihtoon niin suosittelen ehdottomasti aupair/matkusteluvuotta täällä! Tulee halvemmaksi ja voi tehdä vähän töitä samalla. Minä halusin Australiaan, koska kulttuuri ja erilainen luonto kiinnosti ja tänne nyt ei tule lähdettyä lomalle niin herkästi... Lisäksi suomalaisen on helppo saada vuoden working holiday viisumi tänne. Täällä Melbournessa ei todellakaan ole lämmin koko vuotta! Nytkin on tosi viileää, helposti laskee alle +5. Kesällä, eli suomen talvella onkin sitten ihanat kelit ja tosi lämmin. Muttei liian kuuma! Aurinkorasvat on hyvät, täällä 20 suojakerroin on ihan vitsi ja kaikki käyttävät yli 40 suojakerrointa.

Vierailija
15/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen ärsyttävät piirteet? Paskin työtehtävä? Montako lasta?

Ärsyttää kun vanhemmat ovat tosi lepsuja lastensa kanssa ja antavat heille kaiken periksi. Muksut ovat ihan kivoja mutta välillä yrittävät ottaa yliotteen perheessä... Paskin työtehtävä on varmaan lakanoiden vaihto! Lapsilla on kerrossänky ja siihen on jotenkin tosi hankala vaihtaa ne aluslakanat. Lisäksi nuorin kastelee vuoteensa harmittavan usein.. Perheessä on kolme lasta, kaksi poikaa ja tyttö.

Vierailija
16/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ikä? Ovatko lapset kotona vai kerhossa/koulussa osan päivästä?

Pojat ovat kohta 3 ja 6 ja tyttö on 8. Poika ja tyttö käy koulussa joka päivä ja nuorin päivähoidossa kerran viikossa 4h.

Vierailija
17/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oot löytäny kavereita?

Alueen au paitien Facebook ryhmästä ja erilaisista au pairien tapahtumista. Niitä järkätään tosi paljon :)

Vierailija
18/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa lisää tuosta vuoden viisumista?

Vierailija
19/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun palkka on syvältä.Orjatyötä.

Vierailija
20/27 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa lisää tuosta vuoden viisumista?

Eli alle 30v suomen kansalainen voi saada working holiday viisumin. Hakeminen tapahtuu australian immigrationin sivuilta joka löytyy kyllä helposti googlella... Hakuprosessi on simppeli, viisumin saa yleensä maksun jälkeen suoraan sähköpostiin ellei ole jotakin poikkeavaa. Viisumi maksaa jonkun 350e tms en muista tarkkaan. Viisumilla saa olla maassa vuoden, saa tehdä töitä. Ensisijainen tarkoitus viisumille on kuitenkin matkustelu australiassa. Mitä muuta haluaisit tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan