Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla velvollisuus vastata

Vierailija
24.08.2016 |

lapseni isän lähettäminen tekstiviesteihin? Mies on haastanut minut oikeuteen lasta koskevissa asioissa. Voimassaolevaa sopimuksia mistään ei ole. Isästä ei ole kuulunut kuukausiin ja aloitti yhtäkkiä pommittamaan viesteillä tyyliin "mitä kuuluu? :) mitä teette? oletteko heränneet?"

Tiedän, että tämä on isän keino osoittaa oikeudessa olleensa aktiivinen. Oikeuskäsittelyä on tulossa lähiaikoina ja nämä viestit on alkaneet tulla myös viikon sisällä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi kirjotusvirheet. Suomi ei ole äidinkieleni.....

Vierailija
2/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi minkä ikäinen? Voisiko itse soitella isän kanssa? Mutta en osaa sanoa, mitä oikeus tykkää siitä, että et ole yhteydessä. Kuitenkaan et ole rikkonut mitään, jos tapaamisista ei ole sovittu. Onko sinulla yksinhuoltajuus vai yhteyshuoltajuus?

Suomessa äidit ovat lähtökohtaisesti vahvoilla näissä jutuissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 10kk, isä tavannut lapsen 4 kertaa. Aina on saanut lasta tavata kuten tykkää, mutta ei ole tavannut. Mulla on yh. Issä haluaaa yhteishuoltajuutta. Mulle tulee panic kun isä yhtäkkiä alkaa näin käyttäytymään ku aikaisemmin ollut ihan erilainen..

Vierailija
4/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää että oikeus on tulossa ja nyt kysyin lapsesta mut ei aikaisemmin näin kysellyt ja tiedän hänen pelin.... toivotavvasti oikeudessa myös huomataan toi :(

Vierailija
5/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipan neuvoja tilanteeseen...

Vierailija
7/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään velvollisuuta ei ole. Jos haluat käyttäytyä korrektisti, yksi vastausviesti päivässä riittää hyvin, tyyliin, kiitos kysymästä, voimme hyvin. Mihinkään viestittelyrumbaan en tosiaan häirikön kanssa lähtisi.

Vierailija
8/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis riistää lapsen isältään? Millä perusteella?

Vierailija
9/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis riistää lapsen isältään? Millä perusteella?

En halua ja on voinnut tavata lasta.. en vaa halua vastata hänen kaikkiin turhiin viesteihin ja kun ei ole ennen lähettänyt näitä vaan ku oikeus tulee eli on keino pelata

Vierailija
10/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ootte toiminu tai toimissitte minun tilanteessa?

Vierailija
11/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että olet tyrmistynyt hänen pelurimaisuudestaan ja eihän sinua ennenkään ole kiinnostanut.

Vierailija
12/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa että olet tyrmistynyt hänen pelurimaisuudestaan ja eihän sinua ennenkään ole kiinnostanut.

Mietin vain voiko oikeus sitten katsoo et en oo yhteistyöhalunee....... Hän haluu yhteishuoltajuutta ja minä en :(

Vierailija
13/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain voiko oikeus sitten katsoo et en oo yhteistyöhalunee....... Hän haluu yhteishuoltajuutta ja minä en :(

Oletko virallisesti (sopimus) lapsen yksinhuoltaja?

Vierailija
14/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko virallisesti (sopimus) lapsen yksinhuoltaja?

Olen kyllä... Mies jätti minua raskaudessa. Ikinä hän ei ole tullut katsomaan melkein ja minulla nyt yksinhuoltajuus ja nyt mies haluu yhteishuoltajuutta?? Minä olin kiltti mt mut on mennyy jo hermot... sitten yhtäkkiä kirjoittaa kaikkea et vauvalle pusu ja ja haleja mut ennen ei kirjoittanut.. mitä mä teen ku vain itkettää miksi mun pitää vielä kärsiä tässä??

Vierailija
15/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat asiallisesti kerran päivässä, kuten joku yllä neuvoo. Osoitat sillä aikuisuutta. Oikeudessa voit kertoa, että isä ei ole pitänyt muutoin yhteyttä, mutta nyt juuri ennen käräjiä alkanut viestitellä.

Vierailija
16/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille, että mukava kun olet viimeinkin kiinnostunut lapsesi elämästä, voimme hyvin. Mikä on tämän yhtäkkisen mielenkiinnon syy?

Vierailija
17/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole velvollisuutta vastata asioihin jotka koskevat teidän perheenne, johon isä ei siis kuulu enää, asioita. Eli mitä kuuluu -tyyppisiin viesteihin jos et halua. Eikä ainakaan niihin "mitä teette" - viesteihin.

Säästä joka ainoa viesti, niissä näkyy myös lähetyspäivämäärä joka on tärkeä tulevaa varten.

Vierailija
18/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki vastanneet!! Mä olen niin vihainen tästä ja tuntuu et mies on tullut sairaaksi :( en halua yhteistä huolto koska tiedän mikä hän on ja hän on niin kiero ihminen!! Miten saan pitää yksinhuoltajuuteni?

Vierailija
19/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ootte toiminu tai toimissitte minun tilanteessa?

Lähtisit sinne synnyinmaahasi .Vanhempasi lienevät elossa ja saisit heiltä tukea kasvatustehtävääsi ...jookos?

Vierailija
20/45 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikki vastanneet!! Mä olen niin vihainen tästä ja tuntuu et mies on tullut sairaaksi :( en halua yhteistä huolto koska tiedän mikä hän on ja hän on niin kiero ihminen!! Miten saan pitää yksinhuoltajuuteni?

Lapsella on oikeus isään ja lapsen parasta haetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi