Tuli tässä mieleen häistä..
.. että onko kovinkin yleistä ottaa omien häiden ajaksi jotain rauhoittavaa lääkettä? Olen monesti miettinyt, että jännittäisin omia häitäni varmaan niin paljon, etten nukkuisi etukäteen moneen yöhön ja hääaamuna varmaan tärisisin ja olisin aivan paniikissa ja maha sekaisin wc:ssä. :D Tiedän että en ole ainoa jännittäjä. Ja omat häät ovat aina tärkeä tapahtuma, joiden soisi sujuvan hyvin. Hoksasin tässä vaan että kas, pari bentsoa naamaan niin homma sujuisi varmasti paljon rennommin. :) Mites teillä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pari punaviinilasillista.
Why not both.
Itse ainakin otin! Kampaajalla puolikas ja kotiinpäästyä vielä toinen puolikas (Oxamin 15 mg). Auttoi, olen ihan hirveä jännittäjä. Loppupäivä meni mukavan rennosti :)
Maistraatti on hyvä valinta jos ei halua olla huomion keskipisteenä. Ei ole pakko järkätä kirkkohäitä ja isoja bileitä.
Mä en järjestäisi niin isoja häitä että pitäisi bentsoja vetää selviytyäkseen :D ja mä myös joisin mun häissä joten bentsot + alkoholi ei välttämättä olis mikään paras yhdistelmä omissa häissä.
Kirkkohäät eivät ole sama asia kuin isot bileet. Kirkossa voi mennä naimisiin kahden todistajan läsnäollessa ja mennä sen jälkeen kotiin löhöämään pieruverkkareissa. Yhtä lailla maistrattivihkimistä voi seurata 200 hengen hääjuhla.
Vierailija kirjoitti:
Kirkkohäät eivät ole sama asia kuin isot bileet. Kirkossa voi mennä naimisiin kahden todistajan läsnäollessa ja mennä sen jälkeen kotiin löhöämään pieruverkkareissa. Yhtä lailla maistrattivihkimistä voi seurata 200 hengen hääjuhla.
Tämä oli siis vastaus viestiin 5.
7
Tosta saat hyvän teeman häihisi, sekakäyttäjien teemahäät. Jaa tabuja vieraillekin, niin pääsevät tunnelmaan kätevästi. Karkkibuffetin sijaan pilleribuffet.
Vierailija kirjoitti:
Maistraatti on hyvä valinta jos ei halua olla huomion keskipisteenä. Ei ole pakko järkätä kirkkohäitä ja isoja bileitä.
Maistraatissa aionkin mennä tulevaisuudessa naimisiin, mutta mieheni haluaa pitää sen jälkeen juhlat ystäville ja sukulaisille, ja tottakai haluan minäkin. Mutta tiedän, että se olisi miehelleni vielä tärkeämpää kuin itselleni, ja sen takia en haluakaan pilata hänen haavettaan sillä, että minua jännittää liikaa, ja joutuisin kieltäytymään suurista juhlista. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en järjestäisi niin isoja häitä että pitäisi bentsoja vetää selviytyäkseen :D ja mä myös joisin mun häissä joten bentsot + alkoholi ei välttämättä olis mikään paras yhdistelmä omissa häissä.
Joitakin ihmisiä voi jännittää itse tilaisuus, vaikka paikalla olisi vain kourallinen ihmisiä. :) Mutta ymmärrän kantasi, ja kyllä, tuo alkoholipuoli pitäisi myös ottaa huomioon. Ap
Mieluummin pari punaviinilasillista.