Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte, kun lapsi alkaa jossain vaiheessa kiukutella jostain vaatteesta "liian lapsellisena" ?

Vierailija
23.08.2016 |

Esim. vaikka toppahaalarista tai kurahousuista tai kypäräpiposta tai varrellisista toppakintaista tai mitä ihan mistä vaan. Annatteko heti periksi (jos kyseinen vaate ei ole ihan välttämätön) vai yritättekö saada kuitenkin käyttämään niitä, jos niistä olisi hyötyä? Meillä taitaa tuo haalariasia olla kohta ajankohtainen. Lapsi ei oikein enää sellaisia haluaisi, mutta mielestäni ne olisi vielä ihan hyvät olla, vaikka kaksiosaisellakin pärjäisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla esim.toppahaalari kouluikäisellä kun se ei ole käytännöllinenkään?

Ei mene lumi selästä sisään.

Vierailija
22/24 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että nykyään lapsen omakin mielipide otetaan huomioon pukeutumisessa! Ei meillä vaan, minulla ei saanut olla mitään omaa mielipidettä vaatteistani. Ja koulussa hävetti, kun oli vauvamaiset vaatteet, haalarit oli pakko olla vaikka kellään muulla ei enää ollut, samoin lapselliset toppasaappaat ja sellainen lipallinen lakki. Minä olen myös todella tarkka vaatteistani näin aikuisena. Vaikka vieläkin, kun menen käymään vanhempien luona, saan kuulla siitä että on "vääränlaiset" vaatteet, aina on jotain vikaa jossain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että nykyään lapsen omakin mielipide otetaan huomioon pukeutumisessa! Ei meillä vaan, minulla ei saanut olla mitään omaa mielipidettä vaatteistani. Ja koulussa hävetti, kun oli vauvamaiset vaatteet, haalarit oli pakko olla vaikka kellään muulla ei enää ollut,

Millä ne perusteli tätä haalaripakkoa? Ja miten vanha siis olit?

Vierailija
24/24 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppuseni saa päättää ihan itse omista vaatteista. Jos hän ei enää tykkää vanhoista, ostan uusia. Ette tekään halua olla vuoden vanhoissa vaatteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi