minä1979
Moi!
Olen monasti tässä miettinyt, että mitä sinulle kuuluu? Kuinka olet jaksanut ja pärjäillyt pientesi kanssa?
Terkkuja,
Frankie ja tytöt 1v. ja 1kk
Kommentit (2)
meidän tytöt on syntyneet 2. helmikuuta. Tulivat 36+3 maailmaan perinteisellä tyylillä. Lapsivedet meni 2 päivää aikaisemmin TAYSin rutiinikontrollikäynnillä, suoraan siihen tutkimuspöydälle.
Muistan kun kirjoittelit joskus silloin raskausaikana sairaalasta. No onneksi kaikki meni hyvin ja pojat kasvoivat täysiaikaisiksi. Mulla ei ollut edes kunnon suppareita koko raskausaikana ja onneksi meni muutenkin suht " vaivatta" . Mitä nyt vähän turvotusta ihan viimeisinä viikkoina ja massu oli tietty suuri. Muttei mitään vakavampaa.
Meidän 1v. tarkastuksessa tytöt oli 80cm/10350g ja 78,5cm/12kg. Eli reippaan kokoisia jössiköitä, vaikka syntyivätkin 2,4kg ja 2,7kg. Tytöt on suht helppoja myös, nukkuvat onneksi yöt läpi jo n.3kk iästä lähtien. Suurin ongelma on iltanukkumaanmeno. Se on ihan kamala rumba, varsinkin jos nukutan yksin. Mieheni on reissussa työnsä vuoksi todella usein. Jotain olis nyt pakko keksiä, opettaa rauhallisesti nukahtamaan itse sänkyynsä.
Tuu ihmeessä meidän tammi/helmituplamammojen ryhmään, osoite http://groups.msn.com/MONIKOT-tammihelmi05!
Frankie & plikat
ihan kivasti on mennyt, pojat ovat jo mielestäni isoja poikia, 1 v. neuvola mität oli 10.2 kg ja 10.6 kg ja molemmat 78 cm.
kovasti jo kävelevät ja menevät eteenpäin.
meillähän toi nukkuminen on aina ollut huonoa, joten käytiin unikoulussa marraskuussa ja sen jälkeen on sujunut.
sullahan on tismalleen saman käset ipanat kun mulla! nimimerkki on tuttu! tammikuussako synnytit? oliko lapsesi täysaikasia. itselläni oli.tosin muahan makuutettiin siellä nkl.lla sillon pariinkin otteeseen,
laitahan omia kuulumisia!