Jokaisella parikymppisellä kaupan kassalla on nykyään tekoripset
Ja mä kun olen luullut, että ne on hirveän kalliit, mutta ei kai sitten.
Kommentit (28)
Kuka haluaa olla tekoholisti? kirjoitti:
Tekoripset, tekohuulet, tekotissit, tekokynnet, tekoperseet. Niistä on pienet tytöt tehty. Pienen, pienen, pienet...
En ymmärrä miksi tuollaiset tytöt ja naiset ei uskalla olla luonnollisina ja käyttää ehostukseen vähän meikkiä, jos tarve.
Kyllä se oma hyvä olo täytyisi rakentua itsensä hyväksynnällä. Ei muovilla. Sen ajan voisi käyttää vaikka... muiden auttamiseen, itsensä sivistämiseen, liikuntaan, keskusteluun. Niistä rakentuu hyvä mieli!
Aina vaan jaksaa kummastuttaa nämä ihmiset, joiden ajatusmaailmassa ripsienpidennyksiä tai tekokynsiä käyttävä nainen voi hyväksyä itseänsä, auttaa muita, harrastaa mitään sivistävää, liikkua, keskustella...
Minulla muuten ripsienpidennykset päin vastoin säästää hurjasti aikaa, kun aamuisin ei tarvi paria minuuttia kauemmin meikata ja huoltoihinkin menee vain noin 60 minuuttia kerran kuussa. Vaikka tokihan tuonkin ajan Hyvä Ihminen käyttäisi muiden auttamiseen ja sivistäviin harrastuksiin?
Olen luokanopettajaopiskelija ja mullakin on ripsienpidennykset. Iik!
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla tekoholisti? kirjoitti:
Tekoripset, tekohuulet, tekotissit, tekokynnet, tekoperseet. Niistä on pienet tytöt tehty. Pienen, pienen, pienet...
En ymmärrä miksi tuollaiset tytöt ja naiset ei uskalla olla luonnollisina ja käyttää ehostukseen vähän meikkiä, jos tarve.
Kyllä se oma hyvä olo täytyisi rakentua itsensä hyväksynnällä. Ei muovilla. Sen ajan voisi käyttää vaikka... muiden auttamiseen, itsensä sivistämiseen, liikuntaan, keskusteluun. Niistä rakentuu hyvä mieli!
Aina vaan jaksaa kummastuttaa nämä ihmiset, joiden ajatusmaailmassa ripsienpidennyksiä tai tekokynsiä käyttävä nainen voi hyväksyä itseänsä, auttaa muita, harrastaa mitään sivistävää, liikkua, keskustella...
Minulla muuten ripsienpidennykset päin vastoin säästää hurjasti aikaa, kun aamuisin ei tarvi paria minuuttia kauemmin meikata ja huoltoihinkin menee vain noin 60 minuuttia kerran kuussa. Vaikka tokihan tuonkin ajan Hyvä Ihminen käyttäisi muiden auttamiseen ja sivistäviin harrastuksiin?
Eikö sua huoleta herkistyminen liimalle? Paljonko tuo kuukausittainen huolto muuten kustantaa?
Tekoripset on perseestä,tekee kantajastaan halvan oloisen.
Ne nyt vaan on white trash. Ihan kamalia virityksiä.
Niin totta ja niin hirveitä ne ripset. Ihan kenellä tahansa. Pari vuotta sitten niitä oli vielä enemmän mutta onneksi ovat jo vähenemään päin. Eivät sovi kenellekään ja ovat noloja kun niistä näkee että feikit ovat.
Olen pannut merkille myös, meidän lähi Prisman kassoilla (nuorilla) kaikilla ripsipidennykset, iho hyvin tasaiseksi leikattu ja hiukset kauniisti laitettu. Tuntee itsensä ihan luutahildaksi niiden rinnalla, yritänkin valita vanhemman ja paksumman kassan 😉