Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heidi Sohlberg.

Vierailija
23.08.2016 |

Olen ruvennut seuraamaan sen taistelua r intasyöpää vastaan instassa. Jotenkin on tullut niin surullinen olo ja pelkään itsekkin sairastuvani samaan tautiin.Toivon, että heidi kestää hoidot. Olen itse sairaanhoitaja ja ollut monissa rintasyöpä leikkauksessa mukana avustamassa. Onkohan Heidin syöpä levinnyt kun on nyt sytostaatit käytössä. Voimia Heidille ❤

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaatit tulee vaikkei olisi levinnyt. Sillä halutaan nistiä mahdolliset veri tai lymfakiertoon päässeet syöpäsolut

Vierailija
2/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruvennut seuraamaan sen taistelua r intasyöpää vastaan instassa. Jotenkin on tullut niin surullinen olo ja pelkään itsekkin sairastuvani samaan tautiin.Toivon, että heidi kestää hoidot. Olen itse sairaanhoitaja ja ollut monissa rintasyöpä leikkauksessa mukana avustamassa. Onkohan Heidin syöpä levinnyt kun on nyt sytostaatit käytössä. Voimia Heidille ❤

Sytoja annetaan ilman leviämistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun "omalta potilaaltani" poistettiin vain rinta ja leikkauksen aikana otettiin koepalat jotka kiikutin patologille, ei mennyt kuin vartti ja saatiin tulokset.Ei ollut kainaloihin tai kaulan imusolmukkeisiin levinnyt ja sytostaatteja ei tarvinnut lainkaan, siksi pohdin asiaa.

Ap

Vierailija
4/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis AP olet ollut monissa leikkauksissa vai vaan yhdessä...?

Vierailija
5/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Heidin tänään, söi aamiaista läheisessä pöydässä helsinkiläisessä hotellissa. Kuulosti siltä, että hoiti työasioitaan. Tuntui olevan kovin pirteä ja hyvinvoiva.

Vierailija
6/9 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten kuulin radiosta, kun Heidiä haastateltiin. Vaikutti erittäin rauhalliselta ja toiveikkaalta.

Hän sanoi tilanteen olevan hyvä, kun syöpä löytyi niin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
7/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän voi nyt? En oo ihan hetkeen nähnyt lehdissä tai telkkarissa? Onko jollain tietoa? Hiuksethan hän ajeli kokonaan pois, kun alkoi niin pahasti harventua.

Vierailija
8/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit olla sairaanhoitaja etkä tiedä milloin annetaan sytostaatteja? Mä en ole hoitaja vaan humanisti ja mullekin on selvää et sytostaatteja annetaan lähes aina juuri siksi että syöpäsolut saadaan kaikki pois. Tän oon oppinut ihan telkkarista. 

Vierailija
9/9 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole sairaanhoitajaa nähnytkään. Todella sairasta, että viitsii leikkiä tällaisten asioiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan