Kauluspaita naisella miehekäs?
Minulla oli eräs päivä musta vartalonmyötäinen naisten kauluspaita päälläni, en ollut edes napittanut sitä ylös asti joten tissivakokin näkyi hieman, mutta hillitysti. Sain kuulla eräältä taholta, että näyttää naisen päällä tuollainen paita muka miehekkeeltä :D Jaahas. Mielipiteitä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Liian pelkistetty tyyli ei ole naisellista.
Noh, minulla oli sen kanssa harmaa vartalonmyötäinen lyhyehkö hame sekä timanttikoru kaulassani.
Pikemminkin naisella kauluspaita on pirun tyylikäs ja klassisen naisellinen. Varsinkin jos istuu kantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, minulla oli sen kanssa harmaa vartalonmyötäinen lyhyehkö hame sekä timanttikoru kaulassani.
Todennäköisesti näytit lähinnä upealta. Pelkistetty usein itseasiassa toimii kauluspaidoissa paremmin, sillä kauluspaidan idea on useimmiten leikkauksessa.
Ei miehekäs vaan seksikäs.
t. kauluspaitamies
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli eräs päivä musta vartalonmyötäinen naisten kauluspaita päälläni, en ollut edes napittanut sitä ylös asti joten tissivakokin näkyi hieman, mutta hillitysti. Sain kuulla eräältä taholta, että näyttää naisen päällä tuollainen paita muka miehekkeeltä :D Jaahas. Mielipiteitä?
Lääh lääh!!
M43
"Eräs taho" lienee toinen (kateellinen) nainen tai täysin homoseksuaali mies.