Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset ovat niin tyhmiä?

Vierailija
23.08.2016 |

Vastatkaa otsikon kysymykseen. Ei muuta keskustelua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun heidän elämässään sillä älyllä, mitä sinä käsität älyksi, ei tarvita.

Vierailija
2/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katsoo maailmaa pienen putken läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on pienempi ÄO.

Vierailija
4/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä vai osaamattomia? Vai huonomuistisia (eivät muista joitain itselleen tarpeettomia vuosilukuja tai toisen asteen yhtälöiden kaavoja)? Täytyy muistaa myös manipuloitu tyhmyys, eli henkilö jonka halutaan olevan tyhmä hoitaa roolinsa ja on sitä, jotta toiset voivat osaltaan hoitaa oman roolinsa, eli sen tyhmän haukkumisen, vaikka "tyhmä" itseasiassa vain tiedostamattaan toteutti heidän alitajuisen toiveensa. Joku voi olla tietyn henkilön ollessa paikalla tyhmä ja osaamaton, jonkun toisen ollessa paikalla taas älykäs ja rento huippuosaaja.

Muistatteko muuten Lapinlahden lintujen TV-sketsin "Voi kun se nyt mokais"?

Vierailija
5/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että älykkyyttään ei itse voi valita. Miksi jotkut ihmiset ovat vasenkätisiä tai lyhyitä?

Tyhmä kärsii itse eniten tyhmyydestään. 

Vierailija
6/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alakerran juoppo akka on ainakin juonu aivonsa tohon kuntoon.

Toki sen perus äo on varmaan ollu jotain 80 luokkaa.

Vierailija
7/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tyhmä mutten osaa sanoa miksi.

Vierailija
8/8 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitin lapsena ja nuorena tyhmää, koska älykkyydestä haukuttiin ja kiusattiin. Oli paljon helpompi voivotella vaikeaa matikkaa, kun ottaa vastaan kateus ja haukut sanoessaan ettei minulle ne laskut tuottaneet mitään vaikeuksia, sehän on kaikki ihan loogista.

Jos joskus älykkyyteni tulee vahingossa ilmi (ei tulisi mieleenkään paljastaa korkeakoulutustani kellekään), minusta yritetään tehdä tylsää, tasapaksua, mielikuvituksetonta harmaata hiirulaista. Joudun aina selittämään, että vaikka katson historiallisia dokumentteja, pidän myös frendeistä. Vaikka nyt vanhemmiten mieluiten otan vain lasillisen, pari viiniä, nuorempana olin tuhannen päissäni monia kertoja (minun mielestäni tässä ei ole mitään hienoa, mutta joillekin se on suoranainen meriitti).

Missähän piireissä minäkin oikein liikun..?