Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punapää vai blondi - tulkaa antamaan mielipiteitä pliis!

Vierailija
23.08.2016 |

Onnistuin vahingossa saamaan hiukseni kellertäviksi, kun poistin askorbiinihapolla uimahallissa tulleita vihertävyyksiä. Taisi happo olla vähän liian kauan päässä. No joo, mutta olen nyt menossa huomenna kampaajalle, enkä osaa päättää, pitäiskö yrittää saada tää kellertävä takaisin nätiksi kylmänvaaleaksi blondiksi vai pitäisikö kokeilla sellaista "luonnollista" punaista, tosi vaaleaa kuparia? Olen sellaisesta aina haaveillut, mutta kun oma hius on itsessään aika blondi ja silmät taivaansiniset, niin en tiedä sopisiko se... mitä tekisitte mun sijassa? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä värjää ollenkaa ja kasvata luonnollinen väri.

Vierailija
2/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilet punaista tietenkin. Sittenpä tiedät sopiiko eikä tarvitse haaveilla enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilet punaista tietenkin. Sittenpä tiedät sopiiko eikä tarvitse haaveilla enää.

Juuri näin. Itse harkitsin monta vuotta, kunnes yksi päivä vain päätin värjätä punaiseksi ja sillä tiellä ollaan kolmen vuoden jälkeenkin eikä kaduta, paitsi se etten kokeillut aikasemmin. Vaalea kupari on vielä tosi turvallinen, kun on helppo värjätä takaisin blondiksi jos ei nappaakkaan.

Vierailija
4/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tummat kulmakarvat niin punatukka. Muuten ehdottomasti blondi. Sanohaan sen nyt järkikin?

Vierailija
5/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi.

Vierailija
6/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi aina paras

Vierailija
7/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondi aina paras

*Parempi.

Musta>Blondi>Ruskea

Vierailija
8/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuin vahingossa saamaan hiukseni kellertäviksi, kun poistin askorbiinihapolla uimahallissa tulleita vihertävyyksiä. Taisi happo olla vähän liian kauan päässä. No joo, mutta olen nyt menossa huomenna kampaajalle, enkä osaa päättää, pitäiskö yrittää saada tää kellertävä takaisin nätiksi kylmänvaaleaksi blondiksi vai pitäisikö kokeilla sellaista "luonnollista" punaista, tosi vaaleaa kuparia? Olen sellaisesta aina haaveillut, mutta kun oma hius on itsessään aika blondi ja silmät taivaansiniset, niin en tiedä sopisiko se... mitä tekisitte mun sijassa? :D

Itse onnistuin kerran saamaan hiukseni iloisen porkkanan oranssiksi,kun yritin tehdä värinpoiston :D Kokeile ihmeessä luonnollista punaista,se on monella tosi kivan näköinen.

Vierailija
9/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää.

M29

Vierailija
10/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista värjätä myös alapää.